צ'ק פוינט שוב מכה את התחזיות: ההכנסות והרווח ברבעון עלו 8%

המנכ"ל גיל שויד: "היו לנו תוצאות טובות, ויצרנו פתרון שהוא העתיד של הסייבר"

 

 

גיל שויד / צילום: יונתן בלום
גיל שויד / צילום: יונתן בלום

"היו לנו תוצאות מאוד טובות, ההכנסות והרווח הנקי ברבעון הראשון הגיעו לתחום העליון של התחזיות שלנו ויצאנו עם פתרון צ'ק פוינט אינפיניטי - העתיד של אבטחת הסייבר", כך אמר היום גיל שויד, מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט, במסיבת עיתונאים שערכה החברה במשרדיה בתל אביב.

צ'ק פוינט  מספקת פתרונות לאבטחת סייבר. ברבעון הראשון צ'ק פוינט עקפה את התחזיות גם בשורה העליונה וגם בשורה התחתונה, עם הכנסות של 435 מיליון דולר, צמיחה של 8% מהרבעון המקביל, ורווח נקי Non-GAAP של 1.2 דולר למניה שהם כ-202 מיליון דולר - גם כאן גידול של כ-8% לעומת הרבעון המקביל. בתזרים המזומנים נרשמה צמיחה של כ-10% ל-355 מיליון דולר.

משל הדליפה בגג

שויד הוסיף שהחברה רואה גידול חזק בסעיפים חשובים, כמו תזרים מזומנים והכנסות נדחות. לדבריו, קצב הגידול במוצרי הדור הבא הוא הגבוה ביותר בתעשייה.

ברבעון השני החברה צופה הכנסות של 440-465 מיליון דולר ורווח נקי Non-GAAP למניה של 1.17-1.25 דולר. התחזיות נמצאות בטווח תחזיות האנליסטים.

לדברי שויד, "נניח שאנחנו חיים בבית והתקפות הסייבר זה גשם שדולף. דרך אחת זה להוסיף עוד ועוד מערכות אך הן לא מאוד אפקטיביות. הן כמו דלי שיספוג את המים הדולפים מהגג. אלטרנטיבה שנייה היא להשתמש בצ'ק פוינט. הרבה חברות אומרות 'אין דרך לעצור התקפות - בואו נטפל בנזקים'. זה כמו לומר שאין צורך בגג, או שהגג חייב לדלוף".

בעקבות שאלה על מנועי הצמיחה של החברה, הזכיר שויד את תחום המובייל. "המכשיר הזה מאפשר לפרוץ לחיים שלנו ולארגונים שלנו. בערך 1% מהארגונים מאבטחים את זה כמו שצריך. זו בדיחה. אנחנו אחד השחקנים הבודדים בתחום והחדשות הטובות הן שאנחנו רואים קצב צמיחה גבוה. המודעות בתחום הולכת וגדלה. גם בתחום הענן המצב דומה".

שאלה אחרת שעלתה היא האם צ'ק פוינט תיסחר בתל אביב על רקע השינויים בבורסה? שויד ענה: "הבורסה עושה הרבה צעדים טובים. לנו זה כרגע נשאר לא רלוונטי".

בקופתה של צ'ק פוינט היו בסוף הרבעון כ-3.8 מיליארד דולר אחרי שהחברה רכשה מניות של עצמה ב-248 מיליון דולר ברבעון. צ'ק פוינט נסחרת בנאסד"ק בשווי 18.2 מיליארד דולר.

צ'ק פוינט
 צ'ק פוינט