סקר חדש של חברת Visa בחן מגמות בהתנהגות התייר הישראלי בהיבטים השונים של ענף הנסיעות למחצית השנייה של שנת 2022 • אלה הממצאים
האפליקציות Bitemojo ו-Fly Money זכו ב-25 אלף יורו כל אחת בתחרות Visa's Everywhere
הרווח המתואם הסתכם ברבעון הפיסקלי הראשון של 2009 ב-78 סנט למניה, הרבה מעבר לצפי לרווח של 67 סנט למניה ההכנסות עלו ב-17% ל-1.7 מיליארד דולר, לעומת הצפי ל-1.68 מיליארד דולר החברה מסרה כי תעמוד בתחזית הרווח המוקדמת ל-2009
התנהגות צרכניםחופשהטיוליםטיסותסקרתיירות