גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

אדם שוב

מנכ"ל חברת ריפרש המתמחה במדיה חברתית

עוד כתבות

אדם שוב / צילום: תמר מצפי

אדם שוב: "ענף הפרסום תמיד ראה בי בן חורג"

אחרי מכירת חברת המדיה החברתית ריפרש, אדם שוב לא ממהר לחפש כיוון חדש: "לא נולדתי ברמת-אביב ג' עם כפית כסף בפה. כל מה שקירב אותי לדירה, זה מה שעשיתי"

לפני כולם גרייט דיגיטל קונה את פעילות ריפרש של אדם שוב

שוב: "אחרי שנים של עבודה בניהול לקוחות, החלטתי למכור את הפעילות ולפנות לאפיקים עסקיים אחרים" ■ בין לקוחות ריפרש: AM:PM, דור-אלון, KPMG והסתדרות המורים

אדם שוב / צלם: איל יצהר

Refresh תטפל בניו-מדיה של מותגי האלכוהול בחברת "הכרם"

חברת הדיגיטל בבעלות אדם שוב נבחרה לטפל במותג הוודקה הבינלאומי Stoli ובמותג Jägermeister

מבצע "צוק איתן" /  צילום: רויטרס

איסמעיל הנייה, ת"א לא סופרת אותך. תתמקד ב-70 הבתולות

הפאניקה היא הנשק של האנדרדוג, ההיסטריה היא השאיפה של החמאס. השגרה היא התשובה הציונית ההולמת מכולן ■ דעה / אדם שוב

אדם שוב, מנכ"ל ריפרש / צילום: איל יצהר

האם אדם שוב, בעלי Refresh, בדרך ל"האח הגדול"?

שוב שיתף השבוע בפייסבוק שלו הודעת SMS שבה קיבל פנייה מהפקת "האח הגדול" כדי לבדוק אפשרות לשלבו בעונה הבאה של התוכנית הפופולרית

האם תעשיית הפרסום באינטרנט עומדת בפני עידן חדש?

הכוונה להחיל את ההגבלות של פרסום אלכוהול גם על האינטרנט - מדיום שהיה עד היום נקי ממגבלות - מעלה את השאלה על גבולות הפרסום ברשת ■ האם הקושי הטכני באכיפה אמור לגרום למחוקק להתייחס אחרת למדיום הזה?

ועידת MAD גבאי עוקץ את סלקום: "חבילת ה'באנדל' שלה לא דרמטית"

(עדכון) - מנכ"ל בזק בוועידת MAD: בזק תאפשר תשתית לטלוויזיה באינטרנט ■ דב מורן עוקץ את בזק: "החברות מושכות דיבידנדים ענקיים ולא משקיעות בתשתיות" ■ וגם: אדם שוב על הילדה שגייסה מיליון דולר ברשת

אדם שוב: "האוהלים ברוטשילד - מחאת לוזרים"

אדם שוב: "אין שום עיר מערבית שבה זול לצעירים לגור - לא מנהטן, לא לונדון ולא טוקיו"

מחאת הקוטג': הצרכן אמר את דברו - מה עושים עכשיו?

"לא לעמוד על פודיום קיסריה ולנאום, אלא להגיע לנתיבות ולהתחכך עם העם" ■ "בדף הפייסבוק מנכ"ל יכול לזהות מבעוד מועד מוקדי תסיסה וליירט אותם כשהם עוד קטנים"

אדם שוב: "קניית דירה זה קלאסי רשת חברתית"

מנכ"ל "ריפרש": "מנוע השיווק החזק ביותר בענף הנדל"ן הוא מנגנון 'חבר מביא חבר'" ■ גזית גלוב החלה השבוע במהלך לקראת הפניית תקציבי הפרסום והשיווק שלה למדיה החברתית

ריפרש זכתה בתקציב המדיה החברתית של גזית גלוב

גזית גלוב תבצע בשלב הראשון פעילות שיווקית עבור זרוע הקניונים שלה - קניוני G

"ריפרש" זכתה בתקציב השיווק במדיה החברתית של רכבת ישראל

תפתח עבור רכבת ישראל מספר אפליקציות שישרתו את לקוחות החברה בפייסבוק ובסלולר

בנק לאומי ישתף פעולה עם גוגל ישראל בפעילות קהילתית

במסגרת שיתוף-הפעולה יקבעו הגולשים לאילו עמותות יתרום הבנק סכום כולל של מיליון שקל

האם הסברת גרילה תורמת או מזיקה לתדמית הישראלית?

גם לאחר קרוב ל-2 מיליון צפיות ברשת, הסרטון הסאטירי של "לאטמה" בנושא המשט נותר שנוי במחלוקת ■ אביטל ליבוביץ', האחראית בדובר צה"ל על ההסברה הישראלית באינטרנט: "כל מהלך הסברתי הוא מבורך"

מודי כידון: "ענף הפרסום הוא הסיסמוגרף של החברה"

קקטוס הזהב, שנערך השנה לראשונה במתכונת של פסטיבל, סיפק בין חלוקות הפרסים גם כמה תובנות לגבי עולם הפרסום ב-2010 ■ נועם לניר: "אף אחד מהברנדים הגדולים באינטרנט לא נבנה מפרסום"

ריפרש של אדם שוב זכתה במכרז על פעילות האינטרנט של הפיס

ריפרש תלווה את המותג בטוויטר ובזירות תוכן גולשים ■ הפעילות תכלול בין היתר הקמת בלוג, ניהול דיאלוג מול גולשים, כתיבת תכנים וניטור השיחה המתנהלת על המותג ברשת

ynet ו-msn ישלמו לעיתונאי לשעבר אדם שוב יותר מ-100 אלף שקל

זאת בגין פרסומים שגויים על שוב בשני האתרים ■ ההסכם - במסגרת הליך גישור משפטי

תוכנית חדשה בהנחיית לילך סיגן תעסוק בענף הפרסום והשיווק

"הקמפיין" תשודר בטלוויזיה החינוכית בצמוד ל"תיק תקשורת", ויתארחו בה אישים מובילים בתחום דוגמת אייל ארד ורענן שקד

הבלוגרית גליה מאור: בנק לאומי פתח את אתר "לאומי בלוג"

מאור: "זהו צעד מאוד לא פשוט, אך אנו נכנסים אליו בלב חפץ ובעיניים פקוחות. אנו מודעים לכך שהמהלך עשוי להביא תגובות מכל הסוגים, לרבות תלונות וטענות אודות שירותים שאנו נותנים, יחסים עם לקוחות, רמת שירות וכו'"

אדם שוב: "החברות הישראליות מפחדות מהפתיחות של המדיה החברתית"

שוב, מראשוני הפעילים במדיה החברתית בישראל, סבור כי בכל הקשור לפעילות המפרסמים במדיה החברתית - אנחנו עדיין בעולם השלישי ■ כולם יודעים להגיד "פייסבוק" ו"טוויטר", אבל מי יודע להשתמש בהם נכון?