האם השקת המותג החדש של סימילאק הביאה למחסור במוצרי החברה הרגילים, סימילאק אדואונס? כך לפחות מדווחות אימהות בפניות ל"גלובס" ובפורומים צרכניים ברשת
גזי קפלן בראיון לחדשות 2: "אני מקווה שרשתות השיווק ישתתפו בהוזלה" ■ על הסיבות להוזלה הנוכחית: "לא עשינו זאת בגלל איום החרם אלא בגלל פנייה מנומסת מאד של הסטודנטים"
במכתב ששלחו לממונה על ההגבלים העסקיים, מארגני חרם הקוטג' דורשים להכריז על אסם כמונופול בשוק תחליפי החלב ■ "ההפרשים במחירי המוצרים בין המותגים בשוק - זניחים"
בין המוצרים שיוזלו: קטשופ, שקדי מרק, פסטה, מרק עוף, קמח, פתי בר, רוטב סויה ועוד ■ הסטודנטים: נכריז על צעדים נגד שטראוס עקב חוסר התייחסותה לדרישות להוזלה קבועה
בדיקת "גלובס": אסם הקפיצה את מחירי המטרנה ■ אסם שוקלת לפנות לממונה על ההגבלים ליצירת מהלך כולל של הוזלות במשק, שיהיה חוצה יצרנים וחוצה קטגוריות של מוצרים
מאז השלימה אסם את רכישת מטרנה בדצמבר 2009, היא העלתה את מחירי תחליפי החלב ב-12.5% ■ אסם בתגובה: "מאז כניסת אסם לשותפות עודכנו מחירי מטרנה פעם אחת ב-5.5%"
גיל בשן, אנליסט בבית ההשקעות IBI: "תנובה מציגה את היחס הגבוה ביותר של הכנסות לעובד בהשוואה לאסם ושטראוס" ■ מזהיר: "השקעה בענף המזון מסוכנת בימים אלה"
אחרי שהכריע את תנובה - הצרכן הישראלי קיבל תיאבון ■ איציק אלרוב: "אנו דורשים שהמטרנה של אסם תימכר ב-45 שקל בכל הארץ, ולא - נחרים את כל מוצרי אסם"
מסביב לזהבית כהן יושבים הרבה בעלי עסקים ואנשי ממשלה שסוחטים את כספנו
יריב יוריסטה מאדמונד דה רוטשילד ממליץ להימנע ממניות קטנות ומאג"ח עם חשש ליכולת החזר בטווח הבינוני-ארוך
יו"ר אסם דן פרופר מצהיר כי הוא שותף בכל לבו למחאה החברתית ("אני בעד הגדלת המס על העשירים"), יוצא נגד ועדת בכר ("הביצוע היה אסון") וממליץ ללמוד מארה"ב בעניין העלמות מס
לאחר שכופפו את שופרסל, הסטודנטים קיבלו תיאבון ומסמנים את היעד הבא: יצרניות המזון ■ חלק מהיצרניות כבר נערכות לחרם, ולפחות אחת מהן פנתה לסטודנטים בניסיון להגיע להסדר
לטענת התובעת, בפועל נשלל האישור של מטרנה לשווק את מוצריה בארה"ב מאז חודש מארס האחרון, אז אסר ה-FDA על המשך היצוא לארה"ב בשל סימון לא נכון על המוצר
בחלק מהמקרים מדובר בהנחה של כ-40% ■ תנובה: "חלק מהמבצעים הן ביוזמת הרשתות" ■ יצרן מזון גדול: "חודש יולי לא היה מזהיר" ■ מנהל סניף ברשת שיווק: "הצרכן היום קפדן ודרשן"
יצרני המזון הגדולים בישראל חזקים, והריכוזיות ברשתות השיווק חונקת ■ בחלק מהמקרים מחזיק יצרן אחד בלבד ב-70%-90% מהקטגוריה ■ את ההשלכות רואים היטב במחירים לצרכן
זילברברג, בעלי חברת מאיר בייגל ויו"ר הוועדה למפעלים קטנים בהתאחדות התעשיינים: "להיות ספק קטן בישראל זה איום ונורא; המדינה סוגרת כאן את התעשייה כי לא שווה להיות תעשיין"
אבי בן אסייגבמבהגיאוקרטוגרפיההעלאת מחיריםיוקר המחיהמחירי המזוןנסטלהפרסומותשטראוסתנובה