אבי ארמוזה בוועידת תקשורת ונתח שוק: "יש היום אנשים בארץ שמתפרנסים רק מתעשיית הפורמטים" ■ חברי הפאנל הגיעו למסקנה כי היום ישראל היא סוג של מעצמה בשוק הפורטים
התעשיה הישראלית תנסה לשווק בפסטיבל את הפורמטים "לעוף על המיליון", "צחוק מהעבודה", "בטבעת זו", "תמיד נשאר אבא ואמא", "משפחה חורגת פלוס", "מתלהבת", "TLV" ועוד
גיל, אחד האנשים הכי חזקים בשוק התוכן הטלוויזיוני: "כשאני מגיע בערב הביתה, אני לא פותח את הטלוויזיה כי לא מעניין אותי לערוך השוואות. שואלים אותי, אתה מקנא בקופרמן? ממש לא"
ערוץ 10 הצליח להכניס לטבלת 10 התוכנית הנצפות את "היפה והחנון" עם רייטינג של 20.2%
אסף גיל, המפיק שהשתלט על הפריים-טיים הישראלי, מודה בראיון ל"גלובס" כי למרות ההצלחה אי-אפשר להתעשר בשוק המקומי, ומצהיר: "באקלים הנוכחי מסוכן לבקש רישיון לערוץ טלוויזיה"
רשת שילבה לראשונה בתוכנית זוג המורכב משתי נשים - החלטה שגררה סיקור עיתונאי בעשרות כלי תקשורת מובילים בעולם ובהם "ניו-יורק טיימס", BBC וסוכנות רויטרס
פסטיבל הטלוויזיה בקאן הסתיים היום עם שורת מכירות נוספות של פורמטים ישראליים ■ המפיק אסף גיל: "הפסטיבל הוכיח שעדיין לא מצאו את הז'אנר הבא אחרי הריאליטי"
בין הגורמים הישראליים הבולטים ביריד יהיו אבי ארמוזה, העומד בראש ארמוזה פורמטס; המפיק אסף גיל; מנכ"ל ענני תקשורת, אודי מירון; מנכ"ל דורי מדיה, נדב פלטי; ורבים אחרים
רגע לפני הגמר ולמרות הרייטינג המתון, המפיק הראשי של תוכנית הדגל של רשת, אסף גיל, דווקא משוכנע כי "התוכנית עבדה טוב" ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר איך "האח הגדול VIP" העלתה את התעריף של הסלבס
אודישניםחן מעניתלי-אור אברבךמאסטר שףערוץ עשרקשת 12ריאליטירשת 13תביעה ייצוגית