לגלובס נודע כי ארקיע מנהלת מגעים עם רוכשים חלופיים לרכישת חלקם של בעלי השליטה האחים נקש • חברת התעופה העניקה לאל על בלעדיות עד ה-29 ביוני שמנעה ממנה לחפש קונים, אך כעת ארקיע מסרבת להאריך אותה
עובדי ארקיע פנו במכתב ליו"ר ומנכ"ל החברה גדי טפר בדרישה לקבל נתונים ומענה לתשובות הנוגעות לפעילות החברה בשבת • העובדים חוששים שאם ארקיע תמוזג עם אל על, היא תיאלץ להפסיק לטוס בשבת, ובכך לא רק תאבד את היתרון כחברה הישראלית היחידה שלא טסה בשבת, אלא גם תאבד הכנסה לא מבוטלת
אמזלג, שנכנס לתפקיד בעיצומו של משבר הקורונה, הודיע על רצונו לסיים את תפקידו • ארקיע תחל בהליך איתור למנכ"ל, ובתקופה זו ישמש יו"ר ארקיע גדי טפר גם כמנכ"ל
מהלך ההתייעלות יכלול קיצוצים בכוח-אדם, ובנוסף עובדים המחזיקים ב-30% ממניות החברה יצטרכו ככל הנראה להפחית משכרם • יו"ר הדירקטוריון גדי טפר הוחלף כחודש אחרי שמונה לתפקיד
מחלוקות עם הבעלים? "אני לא עוזב בריב" ■ סכסוך עם העובדים? "היו נציגים שמשכו לכיוונים קיצוניים" ■ סגירת נתב"ג בלילה? "זה יוצר אפליה מול חברות התעופה הזרות" ■ גדי טפר, מנכ"ל ארקיע הפורש, בראיון מיוחד למגזין G
(עדכון) - לפי הערכות של גורמים בענף התעופה, הסיבה לעזיבתו של טפר אחרי 8 שנים בתפקיד המנכ"ל, נובעת כפי הנראה מחילוקי דעות מקצועיים שהתגלעו בינו לבין בעלי השליטה בחברה
זאת במחאה על שורה של החלטות חד-צדדיות מצד הנהלת החברה, הכוללות בין היתר כוונה לפטר עשרות עובדים, קיצוצי שכר ומכירת שני מטוסים ■ עובדי החברה יפתחו בשביתה החל מ-8 בנובמבר
לטענת העובדים, חברי הדירקטוריון שהתכנסו היום היו אמורים לדון בצעדי התייעלות חריפים, הכוללים פיטורי עד 80 עובדים, שינויים בעלויות שכר ומכירה של שני מטוסים - אך הישיבה לטענתם פוצצה מבלי שהתקבלו החלטות
במסגרת המהלך יימכרו ויחולקו לנוסעים בטיסות ארקיע מוצרי מזון וקפה תחת המותג "אילן'ס בארקיע - יש טעם חדש באוויר" ■ שתי החברות השקיעו יחד במהלך כ-150 אלף דולר
על רקע הצעת ההחלטה שהיתה אמורה להיות מאושרת בממשלה ביום א', החליט המנכ"ל שקדי להקדים תרופה למכה ולהודיע כי החברה חוזרת בה מאיומה להפסיק מתן שירותי האבטחה
ל"ארקיע אקספרס" יש שני יעדים: פריז ואמסטרדם ■ לאור ההצלחה, בקרוב תורחב הפעילות ליעדים נוספים באירופה ■ הכרטיסים נמכרים במחירים המתחילים ב-99 דולר לכיוון
מנכ"ל החברה אליעזר שקדי במכתב לשר התחבורה: "מה-31 במארס נפסיק לספק שירותי אבטחה לחברות הישראליות האחרות" ■ "מצפים לקבל החזר ושיפוי מלאים מהמדינה"
כמו כן בוחנת ארקיע את האפשרות להשקעה בבתי מלון במדינה ■ למונטנגרו איירליינס שמונה מטוסים ■ ג'וקוביץ' לפרס: "אנשי עסקים ישראלים יתקבלו בברכה במונטנגרו"
מתלונות צרכנים שהגיעו לרשות עלה כי ארקיע מפרסמת באתר, ליד המחיר הדולרי של הטיסה, מחיר שקלי לפי שער הדולר ביום התשלום ואף גובה על-פיו - בניגוד לחוק הגנת הצרכן
ככל שיגבר הביקוש וככל שיתקרב מועד הטיסה - יעלו בהדרגה מחירי הכרטיסים בכל טיסה ■ מנכ"ל ארקיע, גדי טפר: "אני בטוח שההיענות תהיה גדולה"
אל-על דורשת שיפוי גורף בכל מדינות העולם כתנאי למתן שירותי הביטחון לחברות התעופה הישראליות ■ ארקיע: "הדרישה לגיטימית" ■ ישראייר: "מדינת ישראל היא האחראית לביטחון התעופה הישראלית"
אל עלארקיעועד עובדיםחברות תעופהטיסותמיזוגים ורכישותפיטוריםשבת