גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

גיתם

משרד פרסום ישראלי, שייך לקבוצת BBDO העולמית

עוד כתבות

ליאור טנר, מנכ''ל משרד הפרסום גיתם / צילום: איל יצהר

תקציב הפרסום של חברת הביטוח מגדל עובר לגיתם

גיתם BBDO ינהל את תקציב הפרסום של מגדל, שמוערך בכ־30 מיליון שקל בשנה, ויטפל בכלל פעילות האונליין והאופליין של החברה • בניגוד למתחרות שלה, מאז פרוץ המלחמה מגדל לא עלתה לאוויר עם קמפיין טלוויזיוני

רותם סלע ב-#MomToo, הפנייה לראש ממשלת בריטניה, וקמפיין חמאס כבייביסטר / צילום: צילומי מסך

הקמפיינים החדשים שקוראים לעולם להתערב בהחזרת החטופים

משרדי הפרסום יהושע TBWA, גיתם BBDO ופובליסיס ישראל עלו כל אחד בנפרד בקמפיינים גלובליים שיופצו באירופה ובארה"ב • "יש אנשים שפיתחו אדישות, ואנחנו מנסים לייצר אצלם רגש" • ישראל מתגייסת

מתוך הקמפיין של משרד פובליסיס בארה''ב

למקסם את האפקטיביות: כך פועלים משרדי הפרסום בחזית ההסברה

בימי שגרה מחלקות הקריאייטיב של משרדי הפרסום עובדות כדי לקדם מותגים ושירותים, אבל מאז פרוץ המלחמה הן גויסו לכיוונים פטריוטיים יותר • מקמפיינים של אחדות ושותפות גורל, דרך הסברה בינלאומית ועד פעולות למען החטופים בעזה

עדו הר-טוב, מנכ''ל קבוצת גיתם BBDO, / צילום: יח''צ גיתם

איתור נעדרים ומערך הסברה: כך הפך משרד הפרסום גיתם לחדר מלחמה

מאז פרוץ המלחמה התגייס ענף הפרסום לסייע בהסברה, אבל בגיתם לקחו את הדברים צעד אחד קדימה עם חמ"ל איתור נעדרים וחטופים שפועל בשיתוף עם גורמי הביטחון • בראיון ל"גלובס" מספר מנכ"ל הקבוצה, עדו הר-טוב, על העבודה עם 200 מתנדבים, מפנה אצבע מאשימה למדינה, ומספק תחזית קודרת לענף הפרסום: "ייפגע הרבה יותר מאשר בקורונה"

עמדות טעינה של EV-Edge בסניף שופרסל / צילום: EV-Edge

שופרסל משקיעה בעמדות טעינה ובעגלות חכמות

בעקבות הגידול במספר הרכבים החשמליים שעולים על הכביש הישראלי מדי שנה, ברשת שופרסל יוצאים בשיתוף-פעולה עם EV-Edge המספקת עמדות טעינה • שרגא כץ, מנכ"ל EV-Edge: "הקונה הישראלי מבלה כשעה עד שעתיים בממוצע בקניות המזון השבועיות, ובזמן זה יכול הרכב לטעון כ-50-100 ק"מ" • אירועים ומינויים

גיורא רן / צילום: שלומי יוסף

הכירו את המנהל הראשון שקיבל רישיון כדי להביא את מהפכת הקריפטו לשוק הישראלי

"אני לא טיפוס קלאסי של קריפטו", מבהיר גיורא רן, יזם ומנכ"ל HBH, שבה מחזיקים גם היו"ר מושיק תאומים וחברת הפרסום גיתם • לדבריו, המערכת שפיתחה החברה, שנועדה לסייע לגופים פיננסיים מסורתיים לעסוק בתחום, בנויה כך ש"לא יהיה הבדל בין קריפטו למטבע רגיל"

חצר חאסוב גראז / צילום: באדיבות חאסוב

בלב המשולש: מרכז חדשנות ייפתח בערערה

בקרוב ייפתח בערערה חאסוב גראג' - מרכז חדשנות ראשון מסוגו בחברה הערבית, שיספק מרחב עבודה משותף לקהילת הסטודנטים, היזמים, המהנדסים והטכנולוגים • מדובר במיקום אסטרטגי: לב אזור המשולש, שכולל שש ערים ערביות גדולות ו-23 כפרים עם כ-300 אלף תושבים • אירועים ומינויים

יעל גולדמן בפרסומת עבר לפליי קארד / צילום: יח''צ

בלעדי השבוע בעולם הפרסום: תקציב פליי קארד עובר מגליקמן לגיתם

וגם: מקאן תל אביב זכה במכרז על תקציב הפרסום של נת"ע • אור לביא ימונה לסמנכ”ל קריאטיב במשרד הפרסום מנצ' • ו-TMF תטפל בתקציב המדיה של קבוצת קרסו

גל גדות בפרסומת להוט: הקמפיין התדמיתי תופס מקום / צילום: יוטיוב

בלעדי שחקן חדש במערך הפרסום של הוט: גיתם BBDO יטפל בתקציב נקסט TV

על רקע השינויים הגדולים בשוק הטלוויזיה, הוט מוסיפה משרד פרסום עבור נקסט - אפליקציית ה-OTT שלה • וגם: תקציב הפרסום של חברת הסמארטפונים OPPO יטופל ביהושע TBWA

הקמפיין של פובליסיס עבור אפליקציית וונדר / צילום: צילום מסך

בלעדי ההחלפה של הפועלים, השינוי של סלקום: השבוע שהיה בפרסום

לגלובס נודע כי בבנק הפועלים החליטו להעביר את התקציבים שאמורים היו להתנהל בפובליסיס ONE לטיפולו של משרד הפרסום גיתם BBDO • וגם: תקציבי הפרסום של סלקום, קורנפלקס תלמה ורשת ויקטורי מחליפים ידיים • חדשות הפרסום, מדור חדש

גלי גוטליב / צילום: גיתם

בלעדי גלי גוטליב מצטרף כמנכ"ל ושותף לחברת השילוט לוקיישן

גוטליב צפוי להפוך עם השנים ובמדרגות קבועות לשותף שווה בחברה שבבעלות זיו פופולבסקי ואון גולדשטיין • פופולבסקי אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "אני שמח על הצטרפותו של גלי לחברה ובטוח שעם הניסיון הגדול והאישיות יוצאת הדופן שלו הוא ימשיך לפתח את החברה ולבסס את מעמדה"

דוד אנוליק / צילום: יח''צ אוהד רומנו

דוד אנוליק ימונה למנכ"ל חברת BBDO IM

אנוליק הצטרף לחברה לפני כחמש שנים לאחר ניסיון של מספר שנים בזירה הפוליטית והציבורית • קבוצת התקשורת גיתם מחזיקה שתי חברות ייעוץ אסטרטגי הנחשבות למנוע הצמיחה שלה

קופ''ח מאוחדת / צילום: תמר מצפי

בלעדי באומן, גיתם, מנצ' ו-lead מתמודדים על תקציב קופת החולים מאוחדת

המשרדים עלו לשלב השני במכרז על תקציב הפרסום, שהיקפו עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה • בימים הקרובים צפוי להתקיים הליך הניקוד המקצועי

אליקה מרחבי / צילום: יוסי צבקר , יח''צ

משרד הפרסום זרמון זכה בתקציב אוניברסיטת בן גוריון בהיקף 3 מיליון שקל

התקציב טופל בשנים האחרונות בגיתם BBDO • הפרסום לאוניברסיטת בן גוריון יתרכז בבניית המיתוג מחדש שיבליט את היתרונות של אוניברסיטה בכלל ושל בן גוריון בפרט על פני אלטרנטיבות ההכשרות הרבות שצצות בעולם החדש

המנכ''ל החדש של משרד הפרסום גיתם, ליאור טנר / צילום: איל יצהר

בלעדי טס לפרסום: ליאור טנר ימונה למנכ"ל משרד הפרסום גיתם BBDO

טנר, לשעבר מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד של אל על, יחליף בתפקיד את קרן בכר-אמיתי ואת יובל וינגסט, שהודיעו לאחרונה על רצונם לפרוש

יובל וינגסט וקרן בכר-אמיתי / צילום: ירון יצחקוב, איל יצהר

בלעדי קרן בכר-אמיתי ויובל וינגסט פורשים מניהול גיתם BBDO

המשבר בתעשיית הפרסום והתחרות הגוברת עם ההייטק ככל הנראה שלחו את השניים, שנמנים עם הדור הצעיר יחסית של המנהלים בענף הפרסום, לבחון יותר לעומק את האופציות שלהם לעתיד הרחוק • וינגסט ובכר-אמיתי: "נמשיך להיות חלק מגיתם תמיד"

מגדלי הים התיכון בגני תקווה. תקציב הפרסום נדד בין משרדים / צילום: באדיבות מגדלי הים התיכון

בלעדי תקציב הפרסום של מגדלי הים התיכון עובר לגיתם BBDO

בשנים האחרונות החליפה רשת הדיור המוגן מספר משרדי פרסום • את הסנונית הראשונה של שיתוף-הפעולה החדש ניתן לראות בקמפיין שעולה לאוויר לרגל השקת סניף חדש של הרשת • אירועים ומינויים

יעל אלמוג זכאי ועופר מילר / צילום: שלומי יוסף, תמר מצפי

בלעדי גיתם BBDO מקימה עם עופר מילר קרן להשקעות בסטארט-אפים

הקרן החדשה תתמקד בהשקעה בנושאים כמו אדטק, איקומרס, רשתות חברתיות, אפליקציות ופיתוחים לרשתות קמעונאיות

עידו הר טוב / צילום: איל יצהר

בלעדי גיתם חוזר למערך הפרסום של תנובה: זכה במכרז על תקציב "תנובה מזון"

תקציב הפרסום של תנובה מזון אינו נחשב לתקציב פרסום גדול, היקפו מוערך בכ-8-10 מיליון שקל, והוא כולל את הטיפול במותגים סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף, דגי תנובה ואדום אדום

המכרז שאינו נגמר: גיתם ופרסום אברהם יגישו הצעות מסחריות לתנובה מזון

זאת כחצי שנה לאחר שהמכרז יצא לדרך • למשרדי הפרסום אדלר-חומסקי ויהושע TBWA נמסר כי הם לא ימשיכו בתהליך • התקציב, בהיקף מוערך של כ-8-10 מיליון שקל, כולל את המותגים סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף, דגי תנובה ואדום אדום