בנק אוף אמריקה בחן 12 קמעונאי אופנה מובילים באירופה, ובהם זארה, אסוס, נקסט והוגו בוס, ומציג את האתגרים הגדולים שלהם ב־2024 - בראשם המתחרים הסיניים • ההצעה היא להתמודד עם המצב באמצעות בידול, כמו מהירות אספקה או תחלופת מותגים גבוהה
מאז פרוץ המלחמה הישראלים מעריכים ודואגים למילואימניקים, שנכנסו גם לתוך הפרסומות - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • פרסומת ותיקה של תנובה אלטרנטיב עוברת טוויסט ומתברגת, בזק השקיעה את הסכום הגבוה ביותר
דוח התחזיות של דלויט מציג את השינויים הצפויים בעולמות הטלוויזיה, האודיו והבידור ב-2024, במטרה להגדיל את ההכנסות • בסטרימינג יגדל מספר אפשרויות התשלום, בפודקאסטים לא יסתפקו בפרסומות ויעברו לדמי מנוי, והקולנוע והגיימינג יתלכדו יותר מהרגיל
חברת הטכנולוגיה ותוכן הספורט הישראלית מינט מדיה רוכשת את STN Video, החברה שמחזיקה בזכויות הפצת תוכן של ליגות הספורט הגדולות בארה"בֿ • אסף פלד, המנכ"ל והמייסד: "בעקבות העסקה נגיע ב-2024 להכנסות של כחצי מיליארד דולר"
סקר חדש שנערך בקרב 1,200 עובדי הייטק מעלה כי 70% התנדבו דרך מקום העבודה • נועם בוסידן, מנכ"ל משותף בהייטקזון: "אמרו שהענף מנותק מהיומיום הישראלי, הקונספציה הזו קרסה"
15 מנהלות הצטלמו עם חולצה הקוראת לשחרור החטופים בעברית, ערבית ואנגלית • סיביל גולדפיינר, בעלת קום איל פו ויוזמת המהלך: "רק לחץ ציבורי ישכנע את מקבלי ההחלטות"
מאז פרוץ המלחמה מזנבים ערוצי הטלוויזיה רשת 13 וערוץ 14 זה בזה ברייטינג, על אף שאחד מהם ותיק יותר, והשני נחשב במשך שנים לנישתי • אלא שבעוד הפער בצפייה מצטמצם, במיוחד במהדורות החדשות המרכזיות, הדבר אינו משתקף בהיקפי הפרסום
בדצמבר עלה בנק לאומי, באמצעות מקאן ת"א, בפרסומת "מלגת קטיף", ובשבוע שעבר עלה הפיס, באמצעות אדלר־חומסקי, בפרסומת דומה בשם "מלגת אסיף" • מקאן: "נשמח שעוד יצטרפו"
אירועי ה־7 באוקטובר טשטשו את תפיסת הזמן אצל רבים, באופן שמקשה על ניהול חיי היומיום ועלול להוביל לתסמינים כמו אימפולסיביות או תוקפנות • חוקרת המוח פרופ' עינת לוי־גיגי מאוניברסיטת בר־אילן מסבירה כיצד ניתן לכייל מחדש את השעון הפנימי
השילוב בין פריטה על נימי הרגש, בחירת גיבורות חדשות ומהלך הטבות אמיתי מסייע לבנק הפועלים לעמוד בראש דירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לבמבה - שהשבוע עברו זכויות הקניין הרוחני שלה לנסטלה השוויצרית
בנובמבר רכשו הפינים את מערכת ההגנה האווירית הישראלית תמורת 1.3 מיליארד שקל • כעת המדינה הצפונית תורמת למד"א, באמצעות השגרירה ד"ר נינה נורדסטורם, שביקרה במטה הארגון
לאחר שבתחילת המלחמה נרשמה ירידה בהזמנות הישראלים מאתרים בינלאומיים, בדצמבר נרשמת עלייה משמעותית ברכישות • מי שמשלם את המחיר הם האתרים המקומיים, ובעיקר טרמינל X, נספרסו ודלתא • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ
שני הגופים ישקיעו כ-10 מיליון שקל בהקמת 15 מרכזי חוסן במוסדות אקדמיים ברחבי הארץ • המרכזים יעניקו סיוע נפשי, כלכלי ואקדמי ישיר לסטודנטים ולסגלים, ויפתחו רשתות תמיכה • ישראל מתגייסת
ארבע פרסומות של חברות ביטוח מתברגות השבוע במדד הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה, ובכולן הפרזנטורים הם גברים • הפרסומת של אסם למותג במבה רושמת הישג כפול כזכורה והאהובה ביותר • ההשקעה הגבוהה ביותר שייכת לתנובה
הצפייה במהדורות החדשות בטלוויזיה זינקה מאז פרוץ המלחמה לשיאים שלא נראו שנים בישראל, אך בחודש האחרון נרשמת מגמת ירידה • איך השתנה התפקיד הפסיכולוגי של התקשורת, עד כמה היא עדיין מגויסת, והאם יש סיכוי שהצופים יחזרו לשבת ארבע שעות מול המסך
חברת הטכנולוגיה הבינלאומית ServiceNow העניקה לכ-200 עובדיה בארץ סכום של 1,500 דולר, והפצירה בהם לאזן את חיי העבודה • המנכ"ל המקומי: "חשוב להתמודד עם השפעות המלחמה"
50 המשפיעותאלונה שפרמחקרנילי ארדספרותספריםערוץ 24פורטוגלפסיכולוגיהתמר איש-שלום