גלית חתן

כתבות אחרונות

 
רותם סלע ב-#MomToo, הפנייה לראש ממשלת בריטניה, וקמפיין חמאס כבייביסטר / צילום: צילומי מסך

הקמפיינים החדשים שקוראים לעולם להתערב בהחזרת החטופים

משרדי הפרסום יהושע TBWA, גיתם BBDO ופובליסיס ישראל עלו כל אחד בנפרד בקמפיינים גלובליים שיופצו באירופה ובארה"ב • "יש אנשים שפיתחו אדישות, ואנחנו מנסים לייצר אצלם רגש" • ישראל מתגייסת

גלית חתן, ניצן שפיר ומיטל וייזברג 20.11.2023
ג'ונתן אלחורי / צילום: הראל מדהלה

המשפחה שלו סבלה מהפלסטינים בלבנון, עכשיו הוא נלחם בחזית ההסברה

ג'ונתן אלחורי הוא נוצרי ממוצא לבנוני, בן למשפחת צד"לניקים, שהחליט להקדיש את חייו ל"שיווק" ישראל בעולם • החודש הוא יצא לשמונה קמפוסים בארה"ב במשלחת של דיפלואקט כדי לשנות את הנרטיב שהתקבע במלחמה • "הציבור הישראלי עבר דה־הומניזציה, וחשוב להחזיר לו את האנושיות"

גלית חתן 20.11.2023
משתתפי הכנס, בהם אריק אדמס (רביעי מימין) וד''ר אלברט בורלא (שלישי משמאל) / צילום: אוהד קב, CRC

המסר של מנכ"ל פייזר וראש עיריית ניו יורק בכנס של Team8 הישראלית

הקרן ערכה את האירוע השנתי שלה בניו יורק, בסימן חוסן ענף ההייטק בזמן מלחמה • ראש עיריית ניו יורק, אריק אדמס: "יש אלגוריתם של שנאה, אנו ניצור אלגוריתם של סובלנות" • ישראל מתגייסת

גלית חתן 15.11.2023
אביב אלוש במערך ההסברה הלאומי / צילום: צילום מסך מערוץ היוטיוב של לפ''מ

משרד ראש הממשלה אחראי להוצאה הגבוהה ביותר על פרסום: 4.2 מיליון שקל

מנתוני חברת יפעת עולה כי ההשקעה של לשכת הפרסום הממשלתית מפרוץ המלחמה עומדת על כ-22 מיליון שקל, ובשליש הראשון של נובמבר מדובר בסכום כמעט כפול מזה של ספטמבר • יותר מ־20 גופים ומוסדות מדינה עלו החודש בקמפיינים

גלית חתן 14.11.2023
מתוך הקמפיין של משרד פובליסיס בארה''ב

למקסם את האפקטיביות: כך פועלים משרדי הפרסום בחזית ההסברה

בימי שגרה מחלקות הקריאייטיב של משרדי הפרסום עובדות כדי לקדם מותגים ושירותים, אבל מאז פרוץ המלחמה הן גויסו לכיוונים פטריוטיים יותר • מקמפיינים של אחדות ושותפות גורל, דרך הסברה בינלאומית ועד פעולות למען החטופים בעזה

גלית חתן 11.11.2023
דיויד אהרנברג מייסד ''פר אוף ת׳יבס'', עמית מקל סגן הקונסול הכללי, ויובל וולמן נשיא CyberProof / צילום: Leslie Talley Photography

כך גויסו יהודי לוס אנג'לס לטובת שיקום כפר עזה

יובל וולמן, נשיא חברת אבטחת הסייבר CyberProof, החליט לאמץ את הקיבוץ בשיתוף הקהילות היהודיות. "זיהיתי תסכול ומצוקה והחלטתי לתעל אותם לעשייה", הוא מספר • עד כה גייסו כ-250 אלף דולר באירוע ראשון, ובקרוב יתקיימו אירועים נוספים • ישראל מתגייסת

גלית חתן 09.11.2023
הפסקת הפרסומות יצאה להפסקה / צילום: Shutterstock

הפסקת הפרסומות יצאה להפסקה: שורה של משרדים מוציאים עובדים לחל"ת

בימים כתיקונם, הרבעון האחרון בשנה נחשב לתקופה חזקה בענף הפרסום, אבל המלחמה המתחוללת בישראל שינתה את התמונה גם עבורם • בכירי הענף מדברים על ירידה דרסטית בפעילות והפסדים של מיליוני שקלים, לצד הבנה למצב • צפי להתאוששות? במקרה הטוב בינואר

גלית חתן 02.11.2023
העמסת מיגונית של מצלאוי לקראת הובלתה לדרום / צילום: מצלאוי

הקבלן שמייצר מיגוניות במהירות ותורם אותן לתושבי הצפון והדרום

בניית מיגוניות וממ"דים היא עסק יקר ואיטי במונחי מלחמה. בחברת מצלאוי מזרזים את התהליך באמצעות ייצור עצמי • היו"ר והבעלים, סמי מצלאוי: "אני קורא לכל הקבלנים לעשות כמוני" • ישראל מתגייסת

גלית חתן 31.10.2023
עדו הר-טוב, מנכ''ל קבוצת גיתם BBDO, / צילום: יח''צ גיתם

איתור נעדרים ומערך הסברה: כך הפך משרד הפרסום גיתם לחדר מלחמה

מאז פרוץ המלחמה התגייס ענף הפרסום לסייע בהסברה, אבל בגיתם לקחו את הדברים צעד אחד קדימה עם חמ"ל איתור נעדרים וחטופים שפועל בשיתוף עם גורמי הביטחון • בראיון ל"גלובס" מספר מנכ"ל הקבוצה, עדו הר-טוב, על העבודה עם 200 מתנדבים, מפנה אצבע מאשימה למדינה, ומספק תחזית קודרת לענף הפרסום: "ייפגע הרבה יותר מאשר בקורונה"

גלית חתן 28.10.2023
החמ''ל של לב אחד במשרדי ''לב אחד'' / צילום: חמ''ל הייטק לב אחד

חברת ההייטק שמקבלת קריאות לחילוץ תחת אש

במשרדי Fiverr פועל חמ"ל של "לב אחד" המסייע בשורת נושאים, כולל חדרי מלון ודירות למפוני העוטף • עופר כ"ץ, סמנכ"ל הכספים והנשיא: "יש רבבות של פליטים שחיים בתוכנו"

גלית חתן 25.10.2023
זאיון ויליאמסון / צילום: Reuters, Bill Streicher

החברה הישראלית שמשתפת פעולה עם כוכב ה־NBA

חברת פפסיקו ושחקן ה־NBA זאיון וויליאמסון משיקים בארה"ב בקבוק מים חכם שפותח בישראל ע"י חברת impacX.io • אמזון יזמה שיתוף־פעולה עם מכללת שחקים להקמת פרויקט להכשרת תלמידים מצטיינים מהפריפריה • ומאסטרקארד ו־Enel X מקדמות תוכנית ייחודית ליזמיות בתחום הטכנולוגיה • אירועים ומינויים

שירה ספיר וגלית חתן 02.10.2023
חנן בן ארי ואסף גרניט בקמפיין אל על / צילום: צילום מסך

יצאו לחופש: תשע מתוך עשר הפרסומות הזכורות השבוע כלל לא היו באוויר

הפרסומת של בנק לאומי היא הזכורה ביותר השבוע, והפרסומת של אל על היא האהובה ביותר - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת היחידה שהייתה באוויר השבוע שייכת ל־free TV, שסך השקעתה בפרסום בספטמבר עמד על 5 מיליון שקל לפי נתוני יפעת

גלית חתן 28.09.2023
ענת לוין עם שמואל בן טובים / צילום: יעל צור

השנה המאכזבת של הפינטק הישראלי, ולמה בכל זאת יש אופטימיות

קהילת החדשנות Fintech.IL מפרסמת נתונים יחסית מאכזבים על המצב בענף הפינטק הישראלי, אך יש כמה מגמות מעודדות • במאי הפרסומות הישראלי חתם בסוכנות UNIT9, העובדת בין היתר עם דיסני, אדידס וגוגל • והשת"פ של גוגל ואוניברסיטת רייכמן לטובת הנגשת מקצועות טכנולוגיים ליוצאים בשאלה • אירועים ומינויים

גלית חתן 28.09.2023
הצוללת הבלתי מאוישת הראשונה מתוצרת כחול-לבן

תע"א הציגה צוללת בלתי מאוישת בתרגיל נאט"ו

שיתוף-הפעולה של תע"א ואטלס אלקטרוניק מאפשר איסוף מידע מודיעיני באמצעות תורן טלסקופי המגיח מהמים בעת צלילה, שעליו מותקנות מערכות מכ"ם ואלקטרואופטיקה לגילוי מטרות בים ובחוף • וגם: גיוס ההון של הסטארט-אפ סנסר • אירועים ומינויים

דין שמואל אלמס וגלית חתן 27.09.2023
רשתות חברתיות / אילוסטרציה: Shutterstock

בהשפעת המצב הפוליטי? הישראלים מבלים השנה יותר זמן מול אמצעי המדיה

הרשתות החברתיות הן אמצעי צריכת התוכן הפופולרי ביותר, ואילו אתרי חדשות נתפסים כמקור המידע האמין ביותר - כך עולה מסקר של טאבולה וקנטאר • אלדד מניב, נשיא חברת המלצות התוכן: "המגמה היא להתאים את אתרי הבית לפי זהות הגולש"

גלית חתן 27.09.2023
צוות אד-טיילור / צילום: נועם שפירא ותומר אוריאן

הסטארט-אפ הישראלי שבונה תוכניות לימוד מותאמות אישית

המיזם הישראלי Tailor-ed, שפיתח מנוע מבוסס AI להתאמה אישית של תוכן לימודי לתלמידים, ערך מחקר על כ-5 מיליון תלמידים בארה"ב, יחד עם ארגון ReadWorks • וגם: פירמות עורכי הדין המובילות בישראל השתתפו בטורניר כדורסל לטובת גיוס כספים לארגון איחוד הצלה. מי ניצח? • אירועים ומינויים

גלית חתן 26.09.2023

   2345678910111213141516   

   נמצאו 848 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 53