מדובר ב-150 סרטים דוקומנטריים המציגים סיפורי אהבה אישיים של צעירים בגילאי 16-20, המהווים נדבך נוסף של פעילות סלקום מדיה בהפקות המקור לאינטרנט ולסלולר
דורי, מייסד החברה, שימש בשנתיים האחרונות בתפקיד סגן יו"ר הדירקטוריון - וכעת, עם סיום ההסכם מולו, הוא עוזב את החברה ■ ימשיך להחזיק 4.5% ממניות דורי מדיה
הפורמט, שפותח ע"י דורי מדיה וסלקום, יעלה גם בברזיל, בפורטוגל, באנגולה ובמוזמביק ■ בכך הושלמה מכירת הפורמט ל-13 מדינות
מדובר בפורמטים שלא עלו לשידור בשוק האמריקני משיקולים שונים, בהם צרכי הרשתות, שיקולי שיבוץ ועוד
המנכ"ל יואב פרץ: "אולפני הרצליה עם הפנים לחו"ל ומוכנה לממן פרויקטים שיש בהם יצוא חזק לחו"ל" ■ מכרה את "אקסטרים וודינג אלבום" לאוסטרליה ולאירופה ואת "נשות הטייסים" ליוון
דורי מדיה מכרה בעבר את זכויות הפורמט גם לחברת הפקה נוספת הפועלת במדינות שונות במערב אירופה ■ קרוב ל-12 אלף איש מלמעלה מ-100 מדינות הגיעו לפסטיבל הטלוויזיה מיפ, שנפתח היום רשמית בקאן שבצרפת
פסטיבל הטלוויזיה מיפ 2010 יוצא לדרך: הפורמט "The Frame" של ארמוזה פורמטס נמכר ל-6 מדינות, בהן צרפת, איטליה ושוודיה ■ עניין רב נרשם סביב "מגדולים" ו"חצויה" של דורי מדיה
נשיא ומנכ"ל דורי מדיה, נדב פלטי: "הביקוש חורג מהטלוויזיה ועובר גם לפלטפורמות אחרות. נשווק בפסטיבל גם את הפורמטים של 'חצויה ו'מגודלים'"
בכך עולה ל-35 מספר המדינות להן נמכרה הסדרה מאז השקתה בסוף מאי 2009, והיקף מכירותיה עד כה נאמד בלמעלה מיליון דולר ■ "חצויה" עוסקת בסכסוך בין ערפדים לבני אדם דרך עיניה של חבורת בני-נוער
החוזה נחתם עם חברת TTNET הטורקית, שתשדר את ערוץ משחקי הווידיאו הבינלאומי לקהל היעד המרכזי שלו - הגיימרים ■ החברה פרסמה דו"חות לסיכום שנת 2009 שהיו שליליים בשורה התחתונה
משחק הריאליטי האינטראקטיבי - שפותח ע"י סלקום, דורי ניו מדיה ויעל אבנרי לסלולר ולאינטרנט - נמכר לצרפת, גרמניה, שבדיה, נורבגיה, הולנד ודנמרק
החברה האמריקנית CTV תרכוש תוכן מקשת, רשת, ערוץ 10, דורי מדיה וערוץ הספורט להקמת ערוצים אינטרנטיים ■ את העסקאות בארץ יזמו מיקי צימט וקרין מגריזו ■ היקף העסקאות עומד על מיליוני דולרים
פורמט הריאליטי של דורי מדיה וסלקום מועמד בתחרות בקטגוריית תוכנית הווידיאו הסלולרית הטובה ביותר
צופה כעת כי הכנסותיה השנתיות יהיו נמוכות משהעריכה במחצית, ויסתכמו ב-45-48 מיליון דולר - נמוך מהערכותיה בדוחות לסיכום המחצית הראשונה אשתקד ■ החברה: "2010 תהיה שנה חזקה"
החברה מדווחת כי מכרה את סדרת הנעורים העוסקת בערפדים לפורטוגל, אנגולה, מקדוניה ומוזמביק ■ עד כה רכשו את התוכנית 12 מדינות, ובהן איטליה, צרפת, גרמניה, שווייץ, הונגריה, אוסטריה ובלגיה
10 המניות שבחר העיתון לפני שנה רשמו תשואה ממוצעת מרשימה של 80% - אז אולי כדאי לעקוב אחר המלצות העיתון
ארמוזה פורמטסבטיפולאירועים ומינוייםיפןלי-אור אברבךנדב פלטיערוץ עשרפסטיבל מיפקשת 12תוכניות טלוויזיה