משתמשים רבים בכביש האגרה מתלוננים על חובות שתפחו משקלים בודדים לאלפים, והתחום כבר הגיע למקום השני בשיעור התיקים בהוצאה לפועל • יש התולים זאת באופי הסכם הזכייניות מול המדינה, שמביא אותן להסתמך לא רק על אגרה, אלא גם על "ניפוח" שלה בריביות • חברת כביש חוצה צפון: "לחברה אין אינטרס כלכלי לפתיחת הליכי גבייה, ממליצים להירשם כמנויים"; חברת דרך ארץ: "פועלים עפ"י חוק ותנאי הזיכיון"
נחתם הסכם הארכת זיכיון בין הממשלה וחברת דרך ארץ, המפעילה את כביש 6 • תמורת שלוש שנים נוספות, החברה תבנה נתיב תחבורה ציבורית ורב-תפוסה • עדיין אין פתרונות אכיפה, וספק אם הפרויקט יפחית עומסים, על אף ההצהרות
יו"ר ימינה איילת שקד ויו"ר דרך ארץ יועז הנדל ירוצו ביחד ברשימה משותפת בבחירות הקרובות • פניה של המפלגה החדשה, שתיקרא "רוח ציונית", הן אל עבר ממשלת ימין רחבה - אך ללא וטו על ישיבה תחת נתניהו • שקד: "לאורך כל התקופה היה חסר משהו. היום אנחנו מחזירים את הרוח הלאומית והציונית"
חברי סיעת דרך ארץ, ח"כ צבי האוזר ושר התקשורת יועז הנדל, הודיעו כי הם מצטרפים למפלגתו של גדעון סער • הנדל: "צריך חלופה לליכוד, ימין ממלכתי כמונו שמחפשים עכשיו בית ראוי"
כך נקבע בתום גישור בין חברת ההפעלה שמניותיה צפויות לעבור בקרוב לידי קרן קיסטון וגופים מוסדיים לבין זכיין כביש האגרה
וילק שימש בשנים האחרונות מנכ"ל ויו"ר חברת דרך ארץ המפעילה את כביש 6, ומת בגיל 70 מהתקף לב • כיהן בתפקיד המפכ"ל ה-13 של משטרת ישראל בין השנים 1998-2000
מוטי בן משה מציע לרכוש את חלקה של אפריקה ישראל בחברה הרווחית, ששוויה מוערך בקרוב לחצי מיליארד שקל ■ מה יעשו השותפים - שיכון ובינוי וקבוצת אלון - שמחזיקים בזכות סירוב לרכישת המניות? ■ ומדוע התקשה דירקטוריון החברה להתכנס כדי לאשר את הדוחות?
האם הקנסות המוטלים על הנהגים שהפרו את התקנות בנסיעה בכבישי אגרה הם מופרזים? ועדת הכלכלה של הכנסת דנה בנושא ■ ח"כ איתן כבל: "המדינה צריכה לשנות את מערכת יחסיה עם הכביש"
התובע טען כי דרך ארץ, המפעילה את כביש 6, החזיקה שלא כדין כספי זיכוי שהיה עליה להשיב ללקוחות, וכי היה עליה להשיב סכומים אלה בצירוף הפרשי הצמדה וריבית
שלוש קבוצות ניגשו היום למכרז ההפעלה של הקו האדום מפתח תקווה לבת ים, ובכולן ענקיות סיניות בבעלות ממשלתית או עירונית, המסיעות כל אחת מיליוני נוסעים מדי יום
בהמלצת שופט העליון אליקים רובינשטיין, פרופ' ירון זליכה ודני מריאן משכו את ערעורם על החלטת המחוזי, שלפיה הם אינם זכאים לעמלת תיווך מאפריקה ישראל בגין מכירת מניותיה בכביש 6
חברת דרך ארץ, שהוקמה ב-1983 ועוסקת במקרקעין ובנדל"ן, טוענת כי שמה הוא קניינה הפרטי, ומבקשת לאסור על חברת דרך ארץ הייווייז להשתמש בשם זה
הבנק השקיע בסה"כ קרוב ל-270 מיליון שקל, כך שהוא רושם תשואה נאה על ההשקעה של מעל 40%
במגעים ראשונים למכירת המניות בדרך ארץ להפניקס ■ אם אכן עסקה זו תצא אל הפועל, יקבל לאומי תמורת המניות כ-390 מיליון שקל
תעריפי החיוב על פיגור בתשלום ל"דרך ארץ" יופחתו בשיעור ממוצע של עד 40%
ירון זליכה ודני מריאן תבעו עמלת תיווך מאפריקה ישראל עבור העסקה למכירת חלקה של אפריקה בזכיינית כביש 6 תמורת חצי מיליארד שקל
דחה בקשה לתביעה ייצוגית בסך 325 מיליון שקל נגד חברת דרך ארץ בטענה לגביית יתר של הוצאות גבייה
נציגת שירות בדרך ארץ: "לפני העלייה לכביש על הנהג לבדוק מה מצב הפקקים"
זאת בשל חיוב כפול של נהגים בכביש האגרה ■ מתוך סכום זה יועברו 4 מיליון שקל כתרומה לעמותות הצלה שונות; יתרת הסכום תתבטא בהימנעות החברה מנקיטת הליכי גבייה חדשים וכן בחדילה מהליכי הגבייה והקנסות הקיימים בעניין זה
דרך ארץ, המפעילה את כביש 6, התחייבה במסגרת הפשרה לתרום 4 מיליון שקל לעמותות - וזאת במקום לפצות לקוחות באופן ישיר ■ היועמ"ש: הפיצוי אינו הולם