פסטיבל הפרסום בקאן

כתבות אחרונות

 

גדעון עמיחי יכהן כיו"ר צוות שופטים בפסטיבל הפרסום בקאן

עמיחי, מאנשי הקריאייטיב הבולטים בישראל, יכהן כיו"ר צוות השופטים בקטגוריית הדיירקט ■ זו הפעם הראשונה שנציג ישראלי ישמש כיו"ר צוות שופטים בפסטיבל

ענת ביין-לובוביץ' 08/03/2012

משרד פרסום מברזיל הגיש בקאן עבודות מזויפות - ויושעה מהתחרות

המשרד, מומה פרופגנדה, לא יורשה להשתתף בפסטיבל הפרסום ב-2012 ■ הנהלת הפסטיבל לקחה בחזרה את ה'אריות' שניתנו למשרד על עבודות מזויפות שעשה למותג הרכב KIA

אדוורטייזינג אייג' 25/07/2011

במה מתעסק ענף הפרסום? פסטיבל קאן מדובר יותר מהקקטוס

מבדיקת Buzzilla עולה כי מספר הדיונים ברשת על פסטיבל קאן גבוה מהשיחה על קקטוס הזהב

יניב פוהורילס 27/06/2011

פסטיבל הפרסום בקאן: עבודות פרו-בונו קריאטיביות במיוחד

הפרסומאים שהגיעו לפסטיבל הפרסום בקאן הוכיחו שנוסף לניסיון לשכנע אותנו לקנות עוד מוצר, הם יכולים לסייע לעולם להיראות טוב יותר ■ מבט על עבודות הפרו-בונו שעשו את ההבדל

מיכל המאירי 27/06/2011

גם גדולים יכולים להיות קריאטיביים: ניתוח הקמפיינים הבולטים בקאן

מנקודת המבט של שופט בתחרות הפרסום הבינלאומית בקאן, רואים דברים שלא רואים מכאן ■ הנה מספר דוגמאות לפרסום חדשני ומרגש

יורם לוי 21/06/2011

אמש בפסטיבל הפרסום בקאן: 3 "אריות" לשלמור-אבנון-עמיחי

המשרד זכה ב-3 "אריות" - שני אריות ברונזה ואריה ארד ■ האריות ניתנו בקטגוריית ה-PR

ענת ביין-לובוביץ' 21/06/2011

באומן-בר-ריבנאי זכה באריה כסף בפסטיבל הפרסום בקאן

זאת בקטגוריית הדיירקט עבור קמפיין "הפרה מסביב לעולם" עבור שטראוס-עלית ■ שלמור-אבנון-עמיחי הכניס 11 מועמדויות לגמר התחרות

ענת ביין-לובוביץ' 20/06/2011

מועמדויות בפסטיבל קאן: שלמור, באומן ומקאן עלו לגמר בתחום הדיירקט

משרד הפרסום הישראלי המוביל בשלב זה במספר המועמדויות הוא שלמור-אבנון-עמיחי

ענת ביין-לובוביץ' 19/06/2011

פסטיבל הפרסום בקאן יוצא לדרך בשבוע הבא

הפסטיבל ייערך בין התאריכים 19-25 ביוני, ובימים אלה כבר מתקיים השלב המקדים של שיפוט העבודות ■ בתחרות לוקחות חלק סוכנויות פרסום מרחבי העולם, כולל ישראל

שירות גלובס 16/06/2011

הגרנד פרי שלי: מיכל המאירי מסכמת את פסטיבל הפרסום בקאן

בקריאייטיב אין אמת אחת: יש עבודות שנשארות בחוץ בלי סיבה - ואחרות שזוכות בפרסים למרות שאין תמימות דעים לגביהן ■ מבט על כמה עבודות מעניינות, שלא בהכרח זכו בפרסים בפסטיבל קאן שננעל שלשום

מיכל המאירי 28/06/2010

פסטיבל הפרסום בקאן: מיהם הזוכים בחצי השני של הפסטיבל?

אחרי שבוע מרתק של הרצאות, עבודות פרסום עוצרות נשימה ואוויר פסגות קריאטיבי, הסתיים פסטיבל קאן

יורם לוי 27/06/2010

דברים שרואים מקאן: מה למדנו מפסטיבל הפרסום בצרפת?

האווירה בפסטיבל הפרסום בקאן מוכיחה שהמיתון בתעשייה נגמר, שסוכנויות הפרסום העצמאיות הן סירות המירוץ של התעשייה - ושהישראלים ראויים להשתתף במונדיאל של עולם הפרסום

מיכל המאירי 24/06/2010

ככה כן בונים קמפיין

שתי דוגמאות לקריאייטיב מעולה בפסטיבל קאן, שבו מילת המפתח השנה היא Engagement

יורם לוי 23/06/2010

פסטיבל קאן: קאנון זכו בקטגוריית המדיה; דיזל ובירה אנדס זכו בקטגוריית החוצות

‎מגזין "אד אייג'" מנתח את פרסי הגרנד פרי הבולטים בפסטיבל: קאנון זכו לציון מיוחד בשל השיתופיות ■ קמפיין דיזל התבסס על התובנה ש"להיות טיפש" משמעותו להעז ■ בירה אנדס עשתה פעילות ייחודית בפאבים בארגנטינה

אדוורטייזינג אייג' 23/06/2010

מיקרוסופט משיקה כלי פרסומי חדש שפותח במרכז הפיתוח בישראל

הכלי החדש DeepZoom, שהוצג במסגרת פסטיבל הפרסום בקאן, מאפשר לבנות בקלות באנרים פרסומיים אינטראקטיביים ■ הכלי גם מאפשר לגולשים לעשות "זום-אין" על תכנים מסוימים בבאנר

נועה פרג 23/06/2010

פסטיבל הפרסום בקאן: 3 "אריות" ברונזה לאדלר-חומסקי

הזכייה היא בקטיגוריית הפרינט על קמפיין לצבר נופש ותיירות ■ כל אחת מ-3 המודעות השונות בקמפיין זכתה ב"אריה"

חגית ברנסקי 23/06/2010

   1234567   

   נמצאו 100 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 7