ויסוצקי

כתבות אחרונות

 
רוני ויינשטיין מנכל ויסוצקי / צילום: יונתן בלום

מנכ"ל ויסוצקי רוני וינשטיין פורש; יעמוד בראש חברה ליבוא מזון

זאת לאחר 13 שנים בתפקיד ■ וינשטיין לא יעזוב את הקבוצה, וביחד עם ויסוצקי הוא יעמוד בראש חברת יבוא חדשה למוצרי מזון ממותגים, תוך שימוש בפלטפורמת המכירות וההפצה של הקבוצה

מיכל רז-חיימוביץ' 24.05.2017
סודה סטרים / צילום: יוטיוב

מדד הפרסומות המדוברות בנובמבר: קמפיין סודהסטרים בראש

בחודש נובמבר דווקא משרדים קטנים יחסית הצליחו ליצור קמפיינים שזכו לתהודה הרבה ביותר: סודהסטרים בפרסומת נוספת עם דמויות מ"משחקי הכס", שימי תבורי בפרסומת לאבקת הכביסה קולון וקמפיין פוליטי לכאורה ליד2

ענת ביין-לובוביץ' 12.12.2016

עובדים על הצרכנים: 660 שקל לק"ג תה ירוק, 260 שקל לק"ג מסטיק

יצרניות מזון משתמשות בחוזק המותג ובגודל האריזה וכדי למכור מוצרים במחירים גבוהים במיוחד ■ בכיר לשעבר בתעשיית המזון: "זו קטסטרופה לצרכן. רווחיות מטורפת"

אילנית חיות 08.12.2016
סופרמרקט / צלם: תמר מצפי

למרות המחיר: רוב הצרכנים נאמנים למותגים שהם מכירים

גם אם בשנים האחרונות הצרכן הישראלי השתחרר במידה מסוימת מהצורך להיצמד למותגים, על המדף בסופר עדיין מככבים השמות המוכרים שגורפים את רוב הקופה - גם אם מחירם גבוה במאות אחוזים ממחיר המותגים המקבילים

אפרת אהרוני 17.12.2015
פרופ' דיויד גילה / צילום: יונתן בלום

למה גילה לא מכריז על ג'ילט, קנור, ויסוצקי ומטרנה כמונופולים?

ג'ילט מחזיקה ביותר מ-90% ממכירות מכשירי הגילוח; ויסוצקי - 80%; קנור - 77% שליטה; מטרנה - 74%; וזה לא הכול ■ כל עוד הן לא מוכרזות כמונופולים, אתם הצרכנים לא יכולים להגיש נגדן תביעות ■ ניתוח / אילנית חיות

אילנית חיות 13.11.2014

חברת ויסוצקי נכנסת לראשונה לקטגוריית הילדים

משיקה סדרה חדשה תחת השם "ויסוצקידס" - חליטות צמחים ופירות ללא קפאין

שירות גלובס 30.10.2014
לפני כולם

הסתיים הסכסוך המסחרי בין ויסוצקי לחצי חינם

המותג ויסוצקי נעדר ממדפי רשת השיווק במשך מספר חודשים, אך בחצי חינם טענו כי ההיעדרות לא פגעה במכירות קטגוריית התה

אילנית חיות 12.11.2013
לפני כולם

קטגוריית התה הירוק: ויסוצקי יקרה יותר ב-69%-87%

הסכסוך המסחרי בין ויסוצקי וחצי חינם נמשך כבר 8 חודשים, וברשת השיווק טוענים כי לא נרשמה פגיעה במכירות התה ברשת, וכי המחיר לצרכן דווקא ירד

אילנית חיות 13.08.2013

ויסוצקי: נשלש את מחזור המכירות של לחמי ל-200 מיליון שקל

ויסוצקי רכשה באחרונה את מאפיית לחמי, ובכוונתה לנגוס במשווקים ברשתות

אילנית חיות 30.07.2012
רשות התחרות | לפני כולם

רשת מחסני כמעט חינם: להכריז על ויסוצקי מונופול

רשת השיווק מכריזה מלחמה על יצרנית התה המובילה: "ויסוצקי היא מונופול בשוק התה החם, והיא עבדה על הממונה בפעם הראשונה שהוא בדק את השוק"

אילנית חיות 14.06.2012
לפני כולם

ראובני-פרידן זכה במכרז הפרסום של קונדיטוריית לחמי

מותג הקונדיטוריה "לחמי" צפוי לעבור מיתוג מחדש תחת הבעלות של ויסוצקי

ענת ביין-לובוביץ' 08.12.2011

סופר-פארם - המותג הכי מושקע השבוע עם כ-1.6 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - מזרחי-טפחות עם כ-1.59 מיליון שקל

נתי יעקובי 05.12.2011
אדלר חומסקי | לפני כולם

ראובני, אדלר וגליקמן מתמודדים על תקציב הפרסום של לחמי

ויסוצקי רכשה את קונדיטוריית לחמי בתחילת 2011 מידי איש העסקים סטף ורטהיימר ומשפחת זהר תמורת כ-6.5 מיליון דולר, והיא עומדת לבצע השקה מחודשת למותג

ענת ביין-לובוביץ' 31.10.2011

עכשיו נזכרתם?

הניסיון של זיתא להטיל את האחריות על מחיר שמן הזית על הממשלה בלבד הוא יותר מתמוה

אילנית חיות 03.07.2011

מוצרי מזון ישראליים זולים יותר בארה"ב

המשך בדיקת "גלובס" על יוקר מחירי המזון: תה ירוק ויסוצקי עולה בישראל יותר מכפליים, ומחיר מסטיק מאסט של עלית גבוה ב-85% מהמחיר בארה"ב ■ בישראל אין לחברות הוצאות שינוע - ובכל זאת כאן יותר יקר ■ בכיר לשעבר בתעשייה: "ספקים מעטים שולטים כאן בשוק"

אילנית חיות 13.06.2011

תקציב ויסוצקי עובר מיהושע TBWA לראובני-פרידן

ב-2010 עמד תקציב הפרסום של החברה על 3.6 מיליון‏‎ ‎דולר‎ ‎במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 28.03.2011

   1234   

   נמצאו 53 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 4