חוויית לקוח

כתבות אחרונות

 
יצחק פטרבורג / צילום: איל יצהר

החולה כלקוח - עולם הבריאות משנה שפה וחוויה

צרכן הבריאות של היום דורש נוחות, שקיפות, יחס אישי והכל בעלות סבירה ■ צרכן לא יסכים לקבל את הטיפול המוצג לו כטוב ביותר אם הוא יקר מדי או מחייב אותו ללכת מספר פעמים לבית המרקחת, או אם הוא לא מבין כיצד הטיפול הולך להשפיע על השגרה שלו

יצחק פטרבורג 23.11.2016
דומינו'ס / צילום: רויטרס

5 דרכים לבנות חוויית קנייה שתחסוך ללקוח זמן ותגרום לו לחזור

בעולם של מוצרים דומים ופנאי שהולך ונכחד, יש ערך אחד שאתם יכולים להעניק ללקוח שלכם: זמן ■ חזית הבידול הבאה

אדוורטייזינג אייג' 27.03.2016

"חברות משקיעות הרבה כסף בפרסום, וזה בזבוז של מיליארדים"

מישל פלקון, בעלי סוכנות הייעוץ טרוגון, משוכנע כי הקרב על הצרכן מתחיל ונגמר בחוויית לקוח ■ לכן, לטענתו, ארגונים צריכים להתמקד פחות במכירות ובפרסום, ולהפנות משאבים לשיפור הטכנולוגיה ולהכשרת עובדים ■ מחיר נמוך, הוא אומר, לא יגרום לקונים מאוכזבים להישאר נאמנים

מיכל רז-חיימוביץ' 21.03.2016

"70% מהצרכנים מוכנים לשלם עבור חוויית לקוח טובה"

סטן פלפס, מומחה בינלאומי לתחום חוויית הלקוח, מסביר ל"גלובס" איך כדאי לחברות לבדל את עצמן, בעולם שבו כל המותגים כבר נראים לצרכן אותו הדבר

מיכל רז-חיימוביץ' 06.04.2015

   123   

   נמצאו 37 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 3