רמי נחום מטריפל סי, שהכריז בשבוע שעבר על חבילת טלוויזיה ב-50 שקל בחודש, מדבר על התחרות מול בזק והוט ומכריז: "עדיין לא נאמרה המילה האחרונה"
החברה נכנסת לתחום ה-IPTV – שידורי טלוויזיה על תשתית האינטרנט, תחת מותג חדש smart ■ תציע גם חבילת טריפל הכוללת טלוויזיה, ספק אינטרנט ותשתית ב-100 שקל לחודש
המותג החדש, NEXT TV, יפנה לצופים צעירים שאינם מחוברים לטלוויזיה רב-ערוצית ויאפשר לצפות בתוכן של הוט ובתוכן מובחר מהעולם באמצעות סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים, ב-49 שקל לחודש
דנה וולדן, יו"רית ומנכ"לית משותפת של קבוצת הטלוויזיה של תאגיד המדיה פוקס, מדברת על תור הזהב שעובר על הסדרות בארה"ב ומאמינה שהריאליטי עדיין לא אמר את המילה האחרונה
בעוד יוטיוב, פייסבוק והפבלישרים ברחבי העולם נאבקים על הצפיות בווידאו, אנשי התוכן תוהים איזה וידאו כדאי להם לייצר
אחרי שנים לא מעטות שבהן תקציבי הפרסום הועברו מהטלוויזיה לדיגיטל, מתחילה להסתמן תופעה הפוכה ■ קווים לדמותו של הקאמבק הטלוויזיוני המפתיע
תעשיית הגיימינג צומחת במהירות, והחברות הישראליות בולטות בה ■ עפ"י התחזיות, המפץ הגדול בעולם המשחקים הדיגיטליים עדיין לפנינו
זאת במסגרת מיזם הטלוויזיה שלה שאמור לעלות בחודשים הקרובים ■ VICELAND הוא ערוץ הפונה במובהק לצעירים ומשדר תכנים מקוריים, חדשות, סדרות דוקומנטריות, תוכניות לייף סטייל וריאליטי
אמזון עובדת על פיתוח ערוץ חדש בתשלום שיהיה מוקדש אך ורק לסרטים ולדרמות שהיא יוצרת בעצמה ■ ערוצי אנימציה, ספורט ושלל הפקות מקור יהוו את התשתית לערוץ מסחרי עצמאי חדש של החברה
שנת 2016 הייתה שנה טובה להפקות מקור ישראליות ■ רגע לפני שהיא נגמרת, ניקח רגע להיזכר בסדרות הישראליות שהיו כל-כך טובות, שהן ישודרו ממש בקרוב גם במסכים הקטנים שמעבר לים
כניסתם של גופים כמו נטפליקס ואמזון לתחום הפקות הטלוויזיה הקפיצה את העלות הממוצעות לפרק בסדרה ויצרה היצע עצום וחסר תקדים של תכנים בארה"ב ובכל העולם
הסדרה שהופקה על ידי קשת UK רשמה הצלחה בבריטניה, וה-BBC הזמין עונה נוספת שלה ■ לאחרונה עלתה גרסה של הסדרה גם ביוון
חברת AT&T האמריקאית השיקה אמש פרויקט טלוויזיה חדש DIRECTV NOW, במסגרתו העלתה את התוכן שלה לרשת דרך אפליקציה ■ מרכז הפיתוח של AT&T בישראל היה השותף המרכזי בפיתוח האפליקציה
הצפייה בווידאו דרך המובייל מתעצמת ובאה על חשבון הצפייה בטלוויזיה ■ אלה הרגלי הצפייה של הצרכנים בעולם
לפי מחקר עולמי של ויאקום, לכשליש מהילדים יש מכשיר טלוויזיה משלהם, ו-42% מהם צופים בטלוויזיה 2-5 שעות ביום
NETFLIX (נטפליקס)חדשותסטרימינגערוץ 14קשת 12רייטינג רשת 13תאגיד השידור "כאן"תוכניות טלוויזיה טלוויזיה