ניתוח הדוחות של יצרניות המשקאות לא מותיר מקום לספק: יוקר המחיה בישראל אינו גזירת גורל, אלא שילוב בין יצרנים תאבי רווח לצרכנים העונים להגדרה "פראיירים"
כפי שנחשף ב"גלובס", לאחרונה הופסקה ההתקשרות בין מקאן ת"א לטמפו אחרי 13 שנה ■ היקף הפרסום של טמפו עמד ב-2015 על כ-15 מיליון שקל במחירים ריאליים
החלק הארי של תקציב טמפו טופל מזה שנים ארוכות במקאן, והוא עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה ■ שאר התקציב מטופל במשרד "אלנבי"
מידרוג מעלה את דירוג איגרות החוב של טמפו משקאות, על רקע ירידה ברמת המינוף של החברה ועלייה ברווח ■ יו"ר החברה, ז'ק בר, גרף בשנתיים האחרונות שכר בעלות מצטברת של כ-10 מיליון שקל
טמפו מבקשת לקיים דיון נוסף בהחלטת העליון לפיה עליה לשלם מס קנייה בגין מכירת בירה שהתמורה בגינה לא התקבלה, והחוב הפך אבוד ■ טוענת: ההכרעה מכפילה את הנזק של כל יצרני הטבק, האלכוהול, הפרוות ועוד
יו"רית נעמ"ת למנכ"ל טמפו: "הפרסומות לגולדסטאר הן חגיגה של טעם רע" ■ העלתה קמפיין בפייסבוק תחת הסלוגן "טמפו לא רוצה אותי - אני לא רוצה את טמפו" ■ טמפו: "הפרסומת צוחקת עם נשים ולא על נשים"
תקדים: העליון קיבל את ערעור רשות המסים על חיובה להשיב לטמפו את מס הקנייה ששילמה בגין מכירת בירה, שהתמורה בגינה לא התקבלה, והחוב הפך לאבוד ■ פסק הדין חוסך למדינה עשרות מיליוני שקלים
מכירות מוצרי הצריכה השוטפת ירדו באוגוסט ב-3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד והסתכמו ב-3.29 מיליארד שקל
לא מעט מוצרים נאספים מהמדף בעקבות בעיות בייצור ■ הצרכן, למרבה הצער, מגלה זאת לעתים מאוחר מדי ■ הודעות ריקול הן כר פורה להגשת תביעות ייצוגיות נגד החברות שמבצעות את התהליך, שקורה כמעט מדי שבוע
המחוזי קבע אשתקד כי טמפו תפצה את ברקוביץ' ב-400 אלף שקל בגין חלקו בייזום עסקה ליבוא המשקה "בקרדי בריזר" ■ כעת הגדיל העליון את סכום הפיצוי
גולדסטאר היא לא עוד בירה, היא הבירה שגדלנו עליה. וכמו קבוצת הכדורגל שאהדת בילדותך - בירה לא מחליפים ■ ביקור במבשלה החדשה של חברת טמפו, בעלת הבית של גולדסטאר
בכך משיג המשרד דריסת רגל בתקציב הפרסום של טמפו ■ שני המותגים לא פרסמו בשנים האחרונות בהיקף כספי משמעותי
בהתאם להצעת הרכש שהוגשה מוקדם יותר החודש, נרכשו כ-10% מהון המניות של טמפו, במחיר של 33 שקל למניה
הצרכנים אוגרים משקאות לפני ההתייקרות הצפויה עקב העלאת מס הקנייה על אלכוהול ■ הנתונים מתייחסים לחודש יוני ואינם כוללים את מוצרי היין והבירה
פרסמה הצעת רכש לרכישת החזקות הציבור ■ ההצעה היא לפי שווי של 33 שקל למניה, סכום הגבוה ב-25% ממחיר המניה ביום חמישי שעמד על 26.4 שקל
כדי להגדיל את כוח הייצור, החברה חנכה מבשלת בירה חדשה בנתניה בהשקעה של 60 מיליון שקל ■ משיקה בירה חדשה בשם "גולדסטאר UNFILTERED"
דוחות כספייםהחברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםהרשות להגנת הצרכןיוקר המחיהיפאורה תבורימחירי המזוןמשקאות קליםקוקה קולהשטראוס