טמפו

כתבות אחרונות

 
לפני כולם

שוק המשקאות מתכווץ: ירידה של 5.7% במכירות

זאת ב-4 החודשים הראשונים של 2011 - כך עפ"י נילסן ■ חברות המים המינרליים הן הנפגעות העיקריות ■ בחברות המשקאות מייחסים את הירידה הריאלית בצריכה למזג-האוויר החורפי

אילנית חיות 16.05.2011

מרק רונסון ל"גלובס": "ההופעות בישראל זכורות לי כחוויה מדהימה"

רונסון, שיופיע הערב בת"א כחלק מתחרות "XL nightlife awards" של טמפו, אומר בראיון ל"גלובס": "עבור רוב הנגנים זה היה ביקור ראשון כאן, והקהל קיבל אותנו בהתלהבות שעלתה על כל הציפיות שלנו"

טל פרי 12.04.2011

מנכ"ל טמפו לשעבר רפי בהרב עובר לקוקה-קולה ישראל

בהרב מונה לסגן נשיא שיווק קונצרני בקוקה-קולה ישראל ■ הראל חייקין, המשנה למנכ"ל טרה, מונה למנכ"ל קרלסברג ישראל ‏

אילנית חיות ‏ 08.03.2011

שוק המשקאות 2010: קוקה-קולה ירדה בנתח השוק

שוק המשקאות רשם ב-2010 גידול של 10.6% ל-4.38 מיליארד שקל ■ קוקה-קולה הוא המותג הנמכר ביותר, אחריו פריגת ונביעות ■ המותגים הבולטים בצמיחה במכירות: שוופס וגולדסטאר

אילנית חיות 13.02.2011

תנובה, שטראוס ואסם ירדו; קוקה-קולה, דיפלומט ויפאורה עלו

כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל

אילנית חיות 20.01.2011

מריאנה ברנע מונתה למנהלת השיווק בחברת טמפו משקאות

במסגרת תפקידה תרכז את פעילות השיווק של כל מוצרי החברה הכוללים את תחום הבירה, המוגזים והבריאות

שירות גלובס 03.01.2011

סנו, יפאורה-תבורי וטמפו מעלות מחירים ב-3%-8%

כל החברות הודיעו על עליית מחיר גורפת בכלל המוצרים ■ יוניליוור מייקרת חטיפים ומוצרי ניקוי ■ עדי צים, מבעלי רשת כמעט חינם: "עליות המחיר לא מוצדקות, והספקים מנצלים את החגיגה"

אילנית חיות 02.01.2011

השוק מבעבע: קוקה-קולה במו"מ לשיווק מותגי קמפארי צינזאנו

המו"מ מתנהל באמצעות חברת IBBLS שבבעלות קוקה-קולה ■ מותגי הדגל של קמפארי צינזאנו, "קמפארי" ו-"אוזו 12", נותר בינתיים בידי חברת הכרם

ניר קיפניס 13.12.2010

טמפו סוגרת רבעון: גידול של 12% ברווח הנקי

מכירות טמפו משקאות הסתכמו ב-9 החודשים הראשונים של 2010 בכ-763.4 מיליון שקל, לעומת 628.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של כ-22%

שירות גלובס 28.11.2010

סטורנקסט: שוק המזון והמשקאות צמח ב-5% ברבעון השלישי

שוק מוצרי הטיפוח לבית ולפרט רשם צמיחה של 3.5% ל-1.36 מיליארד שקל ■ תנובה, שטראוס, אסם וחוגלה-קימברלי מאבדות נתחי שוק; קוקה-קולה, נטו ודיפלומט מתחזקות

אילנית חיות 10.10.2010

אלשיך מינתה מפרק זמני לזכיינית קופי בין בישראל

זאת לבקשת חברת טמפו ■ השופטת: ‏"על-פי העובדות שפורטו בפניי בהרחבה, הרי שחברת סיטי פוד הגיעה לסוף דרכה" ■ בשלב זה לא ימומשו נכסי החברה

חן מענית 10.10.2010

תוצאות טובות לטמפו: רווח של 10.4 מיליון שקל ברבעון השני

זאת לעומת רווח של 2.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ■ המכירות של חברת המשקאות הסתכמו ברבעון בכ-241.3 מיליון שקל - גידול של כ-25% לעומת הרבעון המקביל אשתקד

קובי ישעיהו 29.08.2010

מחצית 2010: אסם וקוקה-קולה עלו; תנובה ושטראוס ירדו

כך עולה מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" ■ שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם במחצית הראשונה של 2010 גידול של 2.2% ■ תנובה איבדה בתקופה זו מכירות של כ-40 מיליון שקל, ואילו שטראוס איבדה מכירות של כ-60 מיליון שקל

אילנית חיות 11.07.2010

הכרם נפרדת מוודקה אבסולוט: מותגי פרנו ריקארד יעברו לטמפו

מותג הדגל של פרנו ריקארד הוא וודקה אבסולוט, שהוחדרה לישראל ע"י הכרם והיתה במשך שנים מותג האלכוהול הנמכר ביותר בארץ ■ הכרם: "הפרידה נעשית על רקע תכתיבים של פרנו ריקארד שלא היו מקובלים עלינו"

ניר קיפניס 07.07.2010

פפסי מקס תשקיע 10 מיליון שקל במהלך שיווקי בפייסבוק

המהלך ברשת החברתית יגובה בקמפיין טלוויזיה, רדיו, פעילות קד"מ וניו-מדיה ■ הזוכה שייבחר ע"י הגולשים יוכל לממש את פנטזיית הבזבוזים שלו

שירות גלובס 10.05.2010

הפרסומת המדוברת ביותר השבוע ברשת: החרשים של סלקום

Twisted Fly: כ-53% מהגולשים הביעו השבוע סנטימנט חיובי כלפי הפרסומת, אך חלק מהגולשים טענו כי מדובר בשימוש ציני בחרשים

ענת ביין-לובוביץ' 26.04.2010

   123456   

   נמצאו 96 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 6