מפספוס הבסיס של פייסבוק, דרך המחיר הנמוך בהצעת הרכש לגוגל ועד הסירוב הלא מובן למיקרוסופט ■ לרגל פרישתו הדרמטית של המייסד ג'רי יאנג
קשייה הפיננסיים של ענקית האינטרנט ממשיכים: החברה פספסה תחזיות ההכנסה, ודיווחה על רווח של 296 מיליון דולר, או 0.24 דולר למניה ■ מעריכה כי רווחיה ברבעון הראשון של 2012 ימשיכו לרדת
ג'רי יאנג היה השריד האחרון מהתקופה שבה הגישה לאינטרנט הייתה פלא בפני עצמו
העזיבה מתרחשת כשבועיים בלבד לאחר שדירקטוריון יאהו מינה את סקוט תומפסון (Scott Thompson) למנכ"ל החברה
האנליסטית לורה מרטין מבנק ההשקעות נידהם מאמינה שהצרכן לא מתעניין בטכנולוגיה אלא בתוכן, מעריכה שה-Apple TV לא תזעזע את העולם כמו האייפון והאייפוד ומסבירה למה נטפליקס והולו כבר לא מאיימות על ענקיות הטלוויזיה
חברת המחקר ComScore: אל בינג של מיקרוסופט הופנו 2.75 מיליארד שאילתות חיפוש בארה"ב במהלך דצמבר, ואל מנוע החיפוש של יאהו הופנו 2.65 מיליארד שאילתות
שכר הבסיס שלו יעמוד על מיליון דולר בשנה עם בונוס שנתי של 2 מיליון דולר ■ המענקים יכללו בונוסים שונים כמו כן אופציות למניות
החברה בחרה בנשיא פייפאל הנוכחי שיעמוד בראש החברה ■ תומפסון יכנס לתפקידו החדש כבר ביום שני הקרוב ■ המנכ"ל הזמני של יאהו, יחזור לתפקידו הקודם כמנהל הכספים
אתר ההשקעות InvestorPlace מסמן את חמש המניות שכדאי לכם להוציא מהתיק לפני שיהיה מאוחר מדי ■ בין המניות: קודאק ויאהו
החברה שוקלת למכור להוריד משמעותית את היקף אחזקותיה בחברת המסחר האלקטרוני עלי-באבא ■ החברה מתכוונת למכור את כל אחזקותיה בחברת יאהו-יפן
על מקורות המקורבים לעסקה הקונסורציום מגבש הצעה חדשה שתתאים לדרישות של יאהו ■ ההצעה הראשונית עמדה על 16.6 דולר למניה
יאהו פרסמה את נתוני החיפושים המובילים אצלה ב-2011; הספורטאים שהכי מעניינים את הגולשים? לא בהכרח כאלו שמצטיינים בספורט. מס' 1 ברשימה: דניקה פטריק
מחלקת המחקר של מריל לינץ' ממליצה על מניית יאהו בהמלצת "קנייה" במחיר יעד של 18 דולר
סמנכ"ל האסטרטגיה הראשי של יאהו ומנהל המעבדות של החברה, ד"ר פרבהאקר ראג'האבן, בראיון בלעדי ל"גלובס": "אנחנו לא מתעסקים בשאלת עתידה של יאהו ביומיום, ונותנים להנהלה לעשות את העבודה שלה"
על פי תנאי ההסכם מיקרוסופט תקבל גישה לדוחותיה הכספיים של של יאהו ולניהול הבכיר של החברה לקראת גיבוש הצעת מחיר ■ מיקרוסופט שוקלת לסייע במימון חלקי של רכישת יאהו באמצעות קרנות פרייבט אקוויטי
3 ענקיות הטכנולוגיה משתפות פעולה כדי להתחרות בגוגל ופייסבוק ■ כל אחת מהשלוש תציע ללקוחותיה לפרסם גם אצל החברות אחרות ■ שיתוף-הפעולה ייצא לדרך בינואר 2012
AOLאדם סינגולדהאינטלבבילוןדוחות כספייםהמלצות אנליסטיםטאבולהישראליות בוול סטריטמריסה מאיירעליבאבא