סקרים מוכיחים כי פרסומות לא משפיעות עלינו - אבל את הפרסומאים זה לא מדאיג ■ למה אנחנו נוטים להאמין לגידי גוב, מתי כדאי להצחיק עם אסי כהן, ומה אסור למתג באמצעות בר רפאלי?
סילברסטין, יו"ר משותף בחברת הפרסום GOODBY, SILVERSTEIN & Partners, מאנשי הקריאייטיב המוכרים בעולם, אחראי בין היתר לקמפיין המיתולוגי GOT MILK
האיגוד יקבל חוות-דעת משפטית מקצועית בשאלה האם נושא הצפייה הנדחית הוא עניין מסחרי או מקצועי ■ הצפייה הנדחית מעסיקה את ענף הפרסום כיוון שהיא מייקרת את מחיר הקמפיינים
הממונה על ההגבלים העסקיים אישרה היום את תהליך המדידה ■ יגאל בר-און, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום, מסר ל"גלובס" כי "נתוני אמת ראשונים על תעשיית האינטרנט הישראלית יהיו כבר בחודשיים הקרובים"
(עדכון) - גרנות, שנחשבה ל"גורו של הקריאייטיב" וניהלה את ביה"ס לקופירייטינג ACC, לימדה פרסום במשך כ-20 שנה וחתומה על סיסמאות רבות, בהן "אם שותים לא נוהגים" ■ מורל: "יהיה קשה למצוא לה תחליף"
כך כותב הפרסומאי דודי שמעוני לחברי הנהלת איגוד הפרסום בנוגע להתנהלות סביב תחרות קקטוס הזהב ■ האם מדובר בניסיון למחטף ע"י חלק ממשרדי הפרסום הגדולים שרוצים "להשתלט" על התחרות?
בכירי עולם הפרסום הגיעו אמש לטקס הקקטוס ■ עם זאת, גמר הגביע אתמול באצטדיון ר"ג אמש וכן גמר ליגת האלופות שמתקיים הערב ברומא גבו מקבץ נעדרים: אייל חומסקי, ראובן אדלר, יורם באומן ואודי פרידן
גלעד, לשעבר קופירייטר במשרדי הפרסום קשר בראל וגיתם, אמר ל"גלובס: "מנחי טלוויזיה, כמו כל אחד אחר, אוהבים פרסומות - בתנאי שהן טובות" ■ טקס קקטוס הזהב יתקיים ביום שלישי הקרוב באוניברסיטת ת"א
דלתאדפנה הראל כפיריפית גרינברג (ג. יפית)מדד המותגיםמכון רותם TRIסקרפרסומות