בין הלייק לטוויט חשוב לזכור שטכנולוגיה היא לא תחליף לחשיבה יוצאת דופן, לרעיונות מקוריים או ליצירתיות פורצת דרך
פארמוויל תציע בוטנים כגידול חדש בחווה הווירטואלית, ושטראוס תצא במקביל בקמפיין השקה לחטיף "טעמי" עם בוטנים ■ מדובר בשיתוף-פעולה מסחרי ראשון מסוגו בעולם שעושה זינגה, יצרנית האפליקציה הפופולרית
המיזם המשותף נועד למקסם את כוח הקנייה של שתי החברות באינטרנט ■ כרגע מחכים הצדדים לתום הבדיקה של הממונה על ההגבלים על שוק רכש המדיה בישראל
לפי האמירה השחוקה, "משבר הוא הזדמנות", אבל האם אפשר באמת לנצל אותו? ■ 5 מנכ"לים ישראלים מתוודים על הסיכון שלקחו כדי לא לבזבז את המשבר
ערן שיאון ישמש כמנכ"ל TBWA Digital, ודניאל וייסמן ישמש כמנהל האסטרטגיה של באומן-בר-ריבנאי
יוסי לובטון: "הצעת החוק של ח"כ כרמל שאמה הזויה. אולי צריך שעון שיגיד לכולם מתי נגמרת הכהונה של חברי הכנסת..." ■ אייל חומסקי: "זה יביא להתמוטטות של זכיינים" ■ אילון זרמון: "מדובר בהצעת חוק פופוליסטית"
רגע לפני חשיפת התוצאות של משרד הפרסום של השנה, אנשי ענף הפרסום כתבו בעמוד הפייסבוק של "גלובס" את ההערכות שלהם לגבי התוצאות ■ כל התגובות, ההימורים וההערות על התחרות והענף
המייסד דורון טל עוזב את תפקיד המנכ"ל וימונה ליו"ר משותף של החברה במקביל לאלון הוכדורף ■ המינוי הוא חלק ממהלך רחב יותר שיזם מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי
בכירי עולם הפרסום הגיעו אמש לטקס הקקטוס ■ עם זאת, גמר הגביע אתמול באצטדיון ר"ג אמש וכן גמר ליגת האלופות שמתקיים הערב ברומא גבו מקבץ נעדרים: אייל חומסקי, ראובן אדלר, יורם באומן ואודי פרידן
תקציב הפרסום של רב-בריח טופל בעבר ע"י GPS מקבוצת אדלר-חומסקי צפוי לעמוד השנה על כ-7 מיליון שקל
יחליף את דיוויד אדלשטיין, שפוטר על רקע מחלוקות עם המנכ"ל יוסי לובטון לוי עבד בשלמור כ-13 שנה בתקופה שטרם פרישתו אמור היה לוי לפתוח משרד בוטיק במשותף עם אנשי שלמור, אך התוכנית לא יצאה לפועל
הפרסום במהלך מבצע עופרת יצוקה הוא יותר למען הלקוח ופחות מאדיר את המפרסם, ומהלכים מסוימים למען תושבי הדרום אינם מתוקשרים כלל גדעון עמיחי: "צריך להיזהר מליצור מהלך שייתפס כניצול הזדמנות ציני"
הפיטורים - בעקבות חילוקי דעות מקצועיים עם מנכ"ל המשרד, יוסי לובטון אדלשטיין, שנחשב לאחד ממנהלי הקריאייטיב הוותיקים והבולטים בענף, שימש בתפקידו הנוכחי בבאומן-בר-ריבנאי במשך כשנתיים וחצי
שני מנכ"לים חיצוניים צעירים שצמחו בתחום השיווק קיבלו תפקידי מנכ"ל של משרד פרסום, שניהם מהחמישייה המובילה יוסי לובטון יצטרך לייצב את באומן-בר-ריבנאי מבחינה ניהולית וכן לשפר את התדמית של המשרד, ואילו איריס בק תצטרך בעיקר לשמור על הקיים
אילן שילוחבאומן בר ריבנאיאירועים ומינוייםמדד המותגים 2010מינוי בכיריםמקאןמשרדי פרסוםסופרגזעליתפובליסיס גרופ