עם 12 מיליון צפיות וידיאו בחודש ומפרסמים שמעלים קמפיינים ייחודיים, אתר הווידיאו Flix של תפוז רוצה להיות ה-YouTube הישראלי - אבל לדן חן, מנכ"ל תפוז, יש לא מעט משוכות בדרך
ההסכם כולל את מיטב המותגים המובילים של ערוץ 10 וכן שידורים חיים ו-VOD של תכני החדשות של הערוץ במסגרת שיתוף-הפעולה תשווק נענע10 את פרסומות הווידיאו שישולבו בתכנים אלה ב-orange time
ynet מתחזק בפברואר, לעומת וואלה שנחלש מעט MSN נכנס לעשירייה עוד בסקר: 60% מהגולשים נוהגים לקרוא טוקבקים
זאת לצד מגעים לשיתופי-פעולה שמנהל nrg עם נענע10 ומיזמי אינטרנט נוספים
זאת כדי לתת מענה להגמוניה של וואלה ו-ynet בשוק נענע10 ייהנה מתכני החדשות של "מעריב", ובתמורה יאפשר ל-nrg לפרסם תכנים חדשותיים מנענע10 במקביל מנהלת nrg מגעים גם עם חברת התוכן הסלולרי לוגיה
סקר מיוחד לרגל המלחמה מעלה כי כ-50% מהגולשים "צרכו" אינטרנט יותר מהממוצע לפי הסקר, אתר "גלובס" מקדים את "דה מרקר" ב-16% בדירוג הכללי ובפער עצום של 37% ממקומות העבודה
כך הגיחה רשת היום מכיוון בלתי צפוי לזירת האינטרנט ואיך יגיבו וואלה, נענע10 וקשת
הפרשן הפוליטי של ערוץ 10 כותב את הדברים בבלוג שלו - ומיד מאזן בשלל מחמאות: "אני רוצה לומר שדווקא ליברמן בתפקיד שר האוצר יכול להיות הפתעה מאוד נעימה, הוא לא בולדוזר צעצוע כמו פואד"
כך עולה מהודעתה של נטוויז'ן, המחזיקה במחצית מהפורטל לצד ערוץ 10, לבורסה אתר נענע10 מדורג במקום ה-6 בדירוג האתרים הפופולריים בישראל על-פי סקר TIM, עם שיעור חשיפה שבועי של 28.5%
בנענע10 החליטו לחקות את מודל שיתוף הפעולה של אתר CNN ופייסבוק בערב ההשבעה של אובמה לנשיאות מתכוונים לאפשר לגולשי האתר, המנויים בפייסבוק גם לנהל דיונים ולהתווכח עם גולשים אחרים באופן מקוון
המלחמה בעזה הפכה את חדשות ערוץ 2 באינטרנט לשחקן בולט בתחום החדשות ברשת סמנכ"ל המדיה האינטראקטיבית בערוץ 2, לירן דן, חושף את נתוני האתר בזמן המלחמה ומסתכל ל-ynet ולנענע10 ישר בעיניים
מתחילת המבצע בעזה נרשמו בדסק החדשות של ערוץ 2 יותר מ-500 אלף צפיות וידיאו בשידור חי בנענע10 נרשמו אתמול כ-220 אלף צפיות וידיאו
זאת במטרה לייצר ממשק בין גולשי הפורטל לבין משתמשי הרשת החברתית מהלך זה הוא חלק מההשקה המחודשת של אתר נענע10, שעלה לאוויר
טוב שבנענע10 השכילו להפנים כי בעולם העסקים הלקוח תמיד צודק
עיקר טענות הגולשים הופנו נגד הרקע השחור והאפור באתר זאב חספר, המנכ"ל הפורש, בבלוג שפרסם הבוקר: "התגובות של הגולשים היו מגוונות; עיצוב אינו דת - הוא אמור לשרת את התוכן ואת הגולש"
בשבוע שעבר נחשף ב"גלובס" כי חספר יסיים את תפקידו בסוף החודש אליאב: "מאז ומעולם חשקתי בישראבלוג; היום גם מותר לגלות שלא אישרו לי לרכוש את האתר בחצי מיליון שקל"