את שני המקומות הראשונים ממשיכים לתפוס מנוע החיפוש של גוגל עם שיעור חשיפה של 93% (הגבוה ביותר מאז אוגוסט 2011) ופייסבוק עם 74.3%
70% מהאתרים המובילים ירדו בהיקף הגלישה בחודש פברואר ■ אתר ynet מצמצם את הפער מוואלה ■ אתר תפוז חוזר למקום השלישי במספר הגולשים החודשי ■ אתר "גלובס" עם זמן שהייה ממוצע לגולש הגדול ב-337% ממתחריו
עפ"י נתוני הסקר לחודש פברואר, התוכנית הנצפית ביותר באינטרנט היא "האח הגדול" ■ לאחר שבינואר רשמה ירידה, פייסבוק חוזרת למקום השני בדירוג האתרים
מאקו נהנה מתנועת הצופים של "האח הגדול", בעוד נענע10 צירף לשורותיו את אתר התרגום מורפיקס ■ הפער בין וואלה ל-ynet הצטמצם בכ-19% לעומת דצמבר - אך וואלה עדיין מוביל בהפרש גדול ■ xnet מבית "ידיעות אחרונות" זינק 21.5%
צעדים אלה מצטרפים לפיטורים שנעשו בשבוע שעבר באתר נענע10, במסגרתם פוטרו 15-20 עובדים, חלקם ממחלקת התוכן ■ בנוסף נערכו פיטורים גם בוואלה
עפ"י נתוני גוגל טרנדס לאוקטובר, אתר "גלובס" ממשיך להוביל את הזירה הכלכלית
ynet השיג באוקטובר חשיפה של 61.9%, לעומת 60.2% של וואלה ■ גוגל ממשיך להוביל עם 90.5%, פייסבוק עם 75.9% ויו-טיוב עם 66.4%
מנכ"ל נענע10, גיא אלון אליאב: "יש משבר, וצריך להתמודד איתו. אנו נתייעל בהתאם, אך לאו דווקא באמצעות פיטורים" ■ בשבוע שעבר פורסם כי וואלה פיטרה מספר עובדים במחלקות שונות
בנענע10 נרשמו 480 אלף צפיות ■ במאקו נרשמו 1.1 מיליון צפיות, כשהשיא הגיע עם נחיתת מסוק צה"ל בבסיס תל נוף ■ בערוץ 1 מדווחים על מספר כפול של גולשים באתר לעומת יום רגיל
זאת בסמוך לביתה של משפחת שליט ■ המהלך, שנועד לאפשר לגולשי הפייסבוק להביע את שמחתם עם שובו הצפוי של החייל החטוף, נעשה בתיאום עם המשפחה ועם נציגי מצפה הילה
עפ"י סקר TIM לחודש ספטמבר, 44% מהגולשים בישראל צופים בתוכניות טלוויזיה בצפייה נדחית באמצעות האינטרנט ■ גוגל, פייסבוק ויו-טיוב רשמו ירידה בשיעורי החשיפה
במסגרת תפקידה הובילה לנדנברג בנענע10 את אסטרטגיית הפרסום של פייסבוק בישראל
המהלך הוא חלק מהאסטרטגיה של קבוצת IDB שבשליטת נוחי דנקנר להקים גוף מדיה רחב הכולל גם פלטפורמה אינטרנטית חזקה יותר
הזבוב שעל הקיר בווילה של התוכנית ימות משיעמום או מבדידות לפני שיודיעו על קיצורה
ביהמ"ש: לא הוכח כי האתרים השתמשו בקונים פיקטיביים במכרזים כדי להעלות מחירים; גם לאתרים וגם לספקים היה אינטרס שלא תהיה השתתפות אסורה במכירות
המינוי בוצע במטרה להעמיק הפעילות השיווקית של פייסבוק בשוק המקומי ■ סולומון ניהל בעבר את מחלקת המכירות ב-ynet וכיהן כסמנכ"ל המסחר בתפוז אנשים