טרבר ג'ונסון: "הגולש הישראלי בפייסבוק הוא בין האקטיביים והפעילים בעולם. יש בשוק הישראלי הזדמנויות ענקיות, אנחנו כאן בשביל להישאר" ■ עפ"י הערכות, נענע10 התחייב ליעד מכירות של 15 מיליון שקל בשנה
זאת, כמהלך ראשון במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי עם נענע10 ■ במסגרת ההשקה, יספק msn ישראל גם תכנים מחברת החדשות של ערוץ 10 ומנענע10, לצד תכנים נוספים שיגיעו מאתרים אחרים, בהם אתר הספורט one
מארק קאוון, ראש מכירות שווקים חדשים אירופה מזה"ת ואסיה, וטרוור ג'ונסון, ראש תכנון ואסטרטגיה של אירופה מזה"ת ואסיה, מגיעים בתחילת שבוע הבא לישראל, על רקע ההסכם שנחתם בין נענע10 לפייסבוק
רודנר מצטרפת למשרד כאחראית פיתוח תוכן בתחום האינטרנט ■ רודנר תחליף את אימי עירון, שכיהנה בתפקידים שונים במשרד ב-5 השנים האחרונות, בהם גם סמנכ"לית תוכן אינטרנט
YouTube עקף את ynet בשיעורי החשיפה, ופייסבוק ממשיך להתחזק ■ בצמרת הטבלה מדורגים כרגיל גוגל (93%) ו-וואלה (67.7%), שהתחזקה בינואר ב-7.3%
פייסבוק העולמית קיימה בחודשים האחרונים מספר שידורים דומים, כאשר הבולט בהם היה שידור חי של אירוע השטיח האדום בטקס גלובוס הזהב בשיתוף רשת NBC
מסקר TIM החצי-שנתי עולה כי פייסבוק ו-YouTube רשמו עליות חדות ■ את צמרת האתרים מובילה כתמיד גוגל עם שיעור חשיפה שבועי של 91.9%, ואחריה וואלה עם שיעור חשיפה שבועי של 63.1%
שנת המשבר של 2009 חלפה על פני האינטרנט הישראלי בקלות יחסית: הפרסום לא נפגע, וכמה עסקאות מהותיות מיצבו את השחקנים בעמדות חדשות לקראת העשור הבא ■ מה צופן העתיד לענף האינטרנט המקומי?
קו מנחה רוכשת למעשה 50% מזכויות המיסחור במיזם - מכירות מודעות ותוכן - מנענע10
נענע10 השיגה את החברות הנחשקת בפייסבוק ותקבע עובדות וירטואליות חדשות
על-פי ההסכם תקיים נענע10, המוחזקת על-ידי נטוויז'ן וערוץ 10, הדרכות וסדנאות למפרסמים הישראליים על אפשרויות ויתרונות הפרסום בפייסבוק ■ הפעילות צפויה להתחיל ברבעון הראשון של 2010
איך יקבלו משרדי האינטראקטיב את גוף המדיה החדש שהוליד שת"פ נענע10 ו-msn
הנדוניה של נענע10 תהיה תכני הווידיאו של ערוץ 10, ו-msn יביא את הטכנולוגיה של מיקרוסופט והטראפיק של הוטמייל ומסנג'ר ■ מחלקות המכירות באתרים יאוחדו, בניסיון לקעקע את הדואופול של וואלה ו-ynet
עם ירידה של 33% בטראפיק של טוויטר בישראל, לא בטוח ששירות המיקרו-בלוגינג הוא כלי פרסומי אפקטיבי ■ האם טוויטר עשוי להתאושש - או שמא הגולש הישראלי נאמן רק לפייסבוק?
אתר הלוחות winwin נכנס לראשונה לדירוג ■ "גלובס" מזנק ב-17% ■ פייסבוק מתקרבת לשלישייה המובילה
כניסת nrg ויד2 לשוק אתרי ההיכרויות גורמת לשאר השחקנים להתכונן ליום חדש ■ אחרי שכולם גילו כי פייסבוק לא הרג את אתרי ההיכרויות וכי המיתון דווקא הגדיל את ההכנסות, העתיד של עסקי האהבה נראה ורוד מתמיד