סקר TGI

כתבות אחרונות

 
עיתונים, TGI / צלם: תמר מצפי

TGI: "ידיעות" מגדיל מעט את הפער מ"ישראל היום" בסופי שבוע

"ישראל היום" מוסיף להוביל בשיעור החשיפה למרות ירידה קלה, "ידיעות אחרונות" במקום השני ■ בגזרת העיתונים הכלכליים, "גלובס" מזנק בחציון ועוקף את "דה מרקר" ■ רדיו: גל"צ מובילה באקטואליה, אקו 99FM מובילה ברדיו האזורי

יונתן כיתאין 25.01.2017

"ישראל היום" חדל לפרסם את מספר עותקיו בסופ"ש

בעיתון נהגו לפרסם בעמוד השער את מספר העותקים שהודפסו, שעמד על עד 550 אלף עותקים בסופ"ש ■ לא ברור אם הופחת מספר העותקים שמודפסים ■ "ישראל היום": אין תגובה

יונתן כיתאין 23.01.2017

ה-TGI החרדי: "קול חי" הכי מואזן, "יתד נאמן" היומון המוביל

סקר TGI במגזר החרדי קבע כי רדיו "קול חי" מוביל עם 31.5% האזנה ■ "יתד נאמן" רשם חשיפה של 24.1% ועלה לעומת השנה שעברה ■ עיתון "משפחה" מוביל בסופ"ש

יונתן כיתאין 05.09.2016
עיתונים, TGI / צלם: תמר מצפי

האם סקר TGI שואל את השאלה הלא נכונה, הלא מעודכנת?

עלויות הפרסום בישראל עדיין נקבעות על בסיס היקף החשיפה לאמצעי התקשורת ■ אבל השפעתה של החשיפה מעניינת הרבה יותר מהיקפה - והעולם כבר שם

מני אברהמי 14.08.2016

TGI: "ישראל היום" נצמד ל"ידיעות"; "הארץ" מתרסק

החשיפה למהדורת ימי החול של "ישראל היום" בינואר-יוני: 39.7%, לעומת חשיפה של 34.9% ל"ידיעות אחרונות" ■ "מעריב הבוקר" מבסס עצמו כעיתון השלישי בחשיפתו

יונתן כיתאין 25.07.2016

TGI: תחנות הרדיו האזורי משתלטות; טל ואביעד מתחזקים

עוד מסקר TGI: הציבור ממשיך לשמור אמונים לתוכניות הבוקר של רשת ב', ובראשן "הבוקר הזה" עם אריה גולן ■ זינוק חריג ל"רדיוס" המשדרת בשרון

לי-אור אברבך 28.01.2016

סקר TGI ל-2015: "ישראל היום" מוביל, "ידיעות" רושם עלייה

"ישראל היום" שומר על ההובלה באמצע השבוע עם רמת החשיפה הגבוהה בישראל - 39.5% - יציבות לעומת שנת 2014 ■ "ידיעות אחרונות" מחזיק בחשיפה יומית ממוצעת של 35.4% - עלייה לעומת 2014

לי-אור אברבך 27.01.2016

TGI: "ישראל היום" העיתון הנקרא בישראל, "ידיעות" נחלש

עם זאת, עפ"י סקר TGI החצי-שנתי, "ידיעות אחרונות" עדיין מוביל בקריאה בסופי שבוע על פני "ישראל היום" ■ עלייה בחשיפה ל"מעריב" ■ ירידה בחשיפה ל"הארץ" ■ "גלובס" שומר על יציבות

לי-אור אברבך 22.07.2015

סקר TGI: עלייה בצריכת המדיה החרדית

העיתון הנפוץ ביותר במגזר הוא היומון החרדי-ליטאי "יתד נאמן", שחשיפת מהדורת יום שלישי שלו מגיעה ל-57.9% מכלל הציבור החרדי בישראל ■ רדיו "קול ברמה", הפונה לקהל החרדי-ספרדי, מוביל עם 27.1%

לי-אור אברבך 31.03.2015
עיתונים עיתונות / צילום: תמר מצפי

סקר TGI: "גלובס" מזנק 21% בחשיפה במחצית 2 ב-2014

עיתון "גלובס" זינק ביולי-דצמבר לחשיפה של 5% ■ החשיפה ל"ישראל היום" ירדה לראשונה במחצית השנייה ל-38.9%, אך הוא עדיין העיתון בעל החשיפה הגבוהה בישראל ■ "ידיעות" עולה מ-34.5% ל-35.2%

לי-אור אברבך 26.01.2015

סקר TGI למגזר החרדי: "יתד נאמן" מוביל אבל נחלש

תחנת הרדיו המובילה במגזר החרדי היא "קול ברמה", שגוברת על "רדיו קול חי"

לי-אור אברבך 18.09.2014

TGI: התחזקות משמעותית ל"ישראל היום", נפילה ל"הארץ"

עפ"י הסקר, "ידיעות אחרונות" מוביל בסופ"ש עם חשיפה של 38%, והוא עדיין מספק את חבילת סוף השבוע הנקראת בישראל ■ ומה מעמדו של "מעריב" בסקר האחרון שבו הוא מופיע כמותג עצמאי, לפני שהפך לחלק מקבוצת "ג'רוזלם פוסט"?

לי-אור אברבך 28.07.2014

סקר TGI: "ידיעות" ו"ישראל היום" עם חשיפה זהה - 37.7%

העיתון השלישי בחשיפתו הוא "פוסט", שמסיים שנה עם 8.2% ■ "סופהשבוע" מזנק ל-8.4% ■ גלגלצ - התחנה הכי מואזנת, 103FM מנצח ברדיו האזורי

לי-אור אברבך 20.01.2014

TGI: זינוק בחשיפת "גלובס" במחצית הראשונה של 2013

המחצית הראשונה של 2013 מתאפיינת בירידה בחשיפה הכללית לעיתונות המודפסת ■ "ישראל היום" ו"ידיעות אחרונות" רשמו חשיפה זהה של 36.9% ■ "הארץ" הידרדר ל-5.4% ■ "סופהשבוע" רשם חשיפה גבוהה יחסית של 7.4%

לי-אור אברבך 21.07.2013

סקר TGI: "ישראל היום" מוביל, "ידיעות" מצמצם את הפער

‎למרות משבר הפרינט העולמי, סקר ‏TGI‏ משקף דווקא פריחה עבור תעשיית העיתונות ■ העיתון "מעריב" שילם את מחיר המשבר וירד בחשיפה

לי-אור אברבך 28.01.2013

סקר TGI: "מעריב" עולה בחשיפה לראשונה מזה שנים

במחצית הראשונה של 2012 עלה "מעריב" לשיעור חשיפה של 11.9%, לעומת 10.7% במחצית הקודמת ■ "ישראל היום" ממשיך להוביל בשיעור החשיפה

לי-אור אברבך 25.07.2012

   1234   

   נמצאו 58 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 4