כך עולה מסקר עולמי בנושא עמדות העיתונאים ■ מודל ההכנסות המועדף על העיתונאים הוא הצעת תוכן בחינם בדיגיטל עם הישענות על פרסום
עשרות אלפי תושבים בפריפריה שהמקומונים שימשו להם לפה נותרו עכשיו ללא ייצוג, והתקשורת הארצית תמשיך להתעלם מהם ■ תושבים שהתדפקו לשווא על דלתות הרשויות; נזקקי מערכת הרווחה; הורים מתוסכלים ועוד
בין ההמלצות: תיקון חקיקה שיעודד עיתונים לעבור לדיגיטל באמצעות סובסידיות ■ עמוס שוקן, מו"ל "הארץ": "שלא יתעסקו במודל העסקי שלנו. שיעסקו באתיקה"
במרכז הפסטיבל הבינלאומי לאנימציה, קומיקס וקריקטורה בערד מוצגת תערוכת קריקטורות תחת השם "דעיכתה של העיתונות המודפסת" ■ מישל קישקה, אוצר התערוכה: "בעלי העיתונים לא מעודדים היום פרסום קריקטורות חריפות ובוטות"
מקומונים שישכילו לחבר בין הדיגיטל לפרינט יצליחו לשרוד
ראש צוות החוקרים: הדיווח התקשורתי מציג נתונים שגויים, "המהווים סכנה של ממש להישנות המקרים"
פרשת רוזן: "הארץ" עשה כאן בדיוק מה שעיתונות אמורה לעשות
עקף את "USA Today", למרות גביית התשלום על תכנים באינטרנט ■ במקום הראשון ממשיך להחזיק "וול סטריט ג'ורנל" עם ממוצע קוראים יומי של 2.38 מיליון
סין היא כנראה המקום היחיד בעולם שבו לעיתונות המודפסת יש דווקא עתיד ורוד ■ למרות המגבלות הפוליטיות, התעשייה מתפתחת בקצב מהיר ■ סקירה מיוחדת
סקר שנערך לקראת פסטיבל התקשורת "שובר מסך" מגלה עוד כי ל-60% מהציבור לא יפריע אם עיתון יומי יהיה על סף סגירה
יש לשקול להכניס תוכן שיווקי בתבונה, באופן מסודר וגלוי
דקות אחרי היוודע מות אמנון דנקנר, הרשתות החברתיות געשו
על-פי המודל, גולשים יוכלו לקרוא עד 20 כתבות בחינם בחודש באתר "הטלגרף", אך מעבר לכך הם יידרשו לעשות מנוי בעלות של 1.99 פאונד לחודש
אם העיתונות לא תקבע אמות-מידה עדכניות, מישהו מלמעלה יעשה זאת
כמו עיתונים אחרים, גם ה"וושינגטון פוסט" סובל ממעבר של גולשים מהפרינט אל גרסאות הדיגיטל, מה שמחייב חשיבה מחודשת על המודל הכלכלי
27% מתעדכנים בחדשות דרך האינטרנט, ורק 5% מתעדכנים דרך הרשתות החברתיות ■ הסקר מגלה גם עלייה באמון הציבור בעיתונאי האינטרנט
ynetאלונה בר אוןגלובסידיעות אחרונותישראל היוםעיתונאיםעיתונות מקוונתפיטוריםרדיורשתות חברתיות