ענף הפרסום

כתבות אחרונות

 
גיורא בר דעה, יו''ר האפי. חשש מפני היעלמותה של התחרות / צילום: ענבל מרמרי

השבוע בענף הפרסום: בר-דעה פועל לשינוי הפוקוס של תחרות האפי

בעקבות רצף הזכיות של מקאן בתחרות האפי האחרונה: היו"ר גיורא בר-דעה פועל לשינוי הפוקוס מפרסום לשיווק, ומקים ועדת בדיקה • וגם: אדלר-חומסקי ימשיך לטפל בתקציב של עיריית תל אביב למשך שלושה חודשים נוספים

ענת ביין-לובוביץ' 03.04.2022
אתי עבדי / צילום: נטלי שור

המנהלת שניפצה את תקרת הזכוכית בענף הפרסום

אתי עבדי, מנכ"לית מקאן ת"א • עומדת בראש משרד הפרסום הגדול בישראל וחולשת על תקציבים בהיקף של 120 מיליון דולר בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 03.04.2022
יגאל ברקת. חוזר לענף השיווק אחרי חמש שנים / צילום: שלומי יוסף

יגאל ברקת פורש מניהול יהושע TBWA. האם יחליף את אסף אזולאי כסמנכ"ל השיווק בבנק הפועלים?

לגלובס נודע כי יגאל ברקת פורש מתפקידו כמנכ"ל משרד הפרסום יהושע TBWA • ברקת נחשב למועמד המוביל להחליף את אסף אזולאי, סמנכ"ל השיווק של קבוצת הפועלים שהודיע לאחרונה על פרישה • וגם: אתרי הברנז'ה כסית וזצ נסגרים

ענת ביין-לובוביץ' 06.03.2022
הקמפיין של קסטרו / צילום: צילום מסך

הפרסומאי שמאחורי הקמפיין של קסטרו: השבוע שהיה בפרסום

קסטרו השיקה קמפיין פרסום, הראשון זה שנתיים ללא הזמר יהונתן מרגי • משרד הפרסום HapPpy, שטיפל במשך שש שנים בבנק הפועלים,מצטרף למערך הפרסום של הבנק הדיגיטלי החדש ONE ZERO • ומי יחליף את מירב ספקטורובסקי-ששון, שניהלה בארבע השנים האחרונות את K Logic?

ענת ביין-לובוביץ' 24.02.2022
ראובן אדלר / צילום: איל יצהר

האיש שהבין את נפש החברה הישראלית: פרידה מראובן אדלר

ראובן אדלר - מבכירי ענף הפרסום וממייסדי אחת משתי קבוצות הפרסום הגדולות בישראל, אדלר-חומסקי - הלך לעולמו בגיל 78 • האיש שהוביל עשרות קמפיינים, גם פוליטיים, נחשב לאיש של אנשים ומלא בחוש הומור • השותף לשעבר, אייל חומסקי: "הוא היה גאון בהבנה איך להזיז בני אדם"

ענת ביין-לובוביץ' ושירית אביטן כהן 25.01.2022

עוד אישה בצמרת ענף הפרסום: שרון שלו-לבצור מצטרפת למנצ' כשותפה

שלו-לבצור בילתה חלק משמעותי מהקריירה שלה במשרד הפרסום מקאן ת"א בתפקידים הקשורים באסטרטגיה, ולפני שש שנים יצאה לדרך עצמאית וליוותה תהליכי אסטרטגיה ובניית מותגים של לקוחות גדולים

ענת ביין-לובוביץ' 05.01.2022
מרינה פאפ ומור בירן מורג, מייסדות קבוצת הפייסבוק ''צריכה את זה לאתמול'' / צילום: שלומי יוסף

"יש עוד עבודה לעשות. תעשיית הפרסום מצריכה ניקוי אורוות יסודי”

אחרי שנשות הקרייאיטיב מרינה פאפ ומור בירן מורג חוו על בשרן מה שהרגישו כזלזול, הקטנה, הטרדות ושוביניזם, הן החליטו להקים את קבוצת הפרסומאיות "צריכה את זה לאתמול" • בשיחה עם גלובס הן מדברות על הטענות להטרדות המיניות שעלו לאחרונה לכותרות בענף הפרסום, המנהלות הבכירות שאימצו מניירות גבריות והדרך הארוכה לשוויון

ענת ביין-לובוביץ' 13.12.2021
בועז סטמבלר / צילום: לפ''מ

משרד רה"מ החל באיתור מנכ"ל ללשכת הפרסום הממשלתית

משרד ראש הממשלה הקים ועדה לאיתור מנכ"ל במקומו של בעז סטמבלר שהודיע על עזיבתו לפני מספר שבועות • הוועדה תמנה שלושה חברים, ובראשה יעמוד ככל הנראה מנכ"ל משרד רה"מ או גורם מטעמו • עד לפני שלוש שנים הייתה לפ"מ כפופה למשרד הספורט והתרבות, אך ב- 2018 הועברה לסמכות משרד רה"מ

ענת ביין-לובוביץ' 06.12.2021
יפית גרינברג / צילום: איליה מלינקוב

הפרסומאית ואשת העסקים יפית גרינברג נפטרה בגיל 70

בזיכרון הציבור חקוקה גרינברג תחת הכינוי "ג. יפית", בשל מסעות הפרסום שהובילה במשך שנים, בהם המליצה על מוצרי צריכה שונים • עם השנים התרחבו עסקיה מעבר לתקשורת וכללו גם השקעות נדל"ן, וב-2014 רכשה עם קבוצת משקיעים את רשת סטימצקי

ענת ביין-לובוביץ' 30.11.2021
אימי עירון / צילום: שלומי יוסף

איפה היא מוצאת שקט אורבני והספר שמפרה אותה: ההמלצות של מנכ"לית ליאו ברנט ישראל ולייק ארנבוי

מהי העיר שיש בה עיצוב מוקפד ואסתטי, לאיזה בר היא הולכת כשהיא מחפשת טוויסט, ולמה היא חושבת שאי אפשר להצליח לבד • ההמלצות של אימי עירון, מנכ"לית ליאו ברנט ישראל ו־Likearainbow

עדי אהרוני מילשטיין 19.11.2021
משרדי הפרסום צריכים ללמוד מההייטק / איור: גיל ג'יבלי

לזוז מהר, לעשות התאמות ולהתייעל: משרדי הפרסום צריכים ללמוד מההייטק

אין שום סיבה שהמעברים של טאלנטים מהשוק המסורתי להייטק יהיו חד-צדדיים • גם התאגידים הגדולים יכולים לשאוב אליהם את הידע והיכולות שנמצאים בסטארט-אפ שנולד אתמול

ניצן עברון אלמוג 19.11.2021
יובל וינגסט וקרן בכר-אמיתי / צילום: ירון יצחקוב, איל יצהר

קרן בכר-אמיתי ויובל וינגסט פורשים מניהול גיתם BBDO

המשבר בתעשיית הפרסום והתחרות הגוברת עם ההייטק ככל הנראה שלחו את השניים, שנמנים עם הדור הצעיר יחסית של המנהלים בענף הפרסום, לבחון יותר לעומק את האופציות שלהם לעתיד הרחוק • וינגסט ובכר-אמיתי: "נמשיך להיות חלק מגיתם תמיד"

ענת ביין-לובוביץ' 06.10.2021
קמפיין דיסקונט לשימור לקוחות / צילום: יוטיוב
ניתוח

כשהבנקים צריכים להגדיר לעצמם מחדש את המשבצת, בענף הפרסום מרוויחים

הרפורמה בקליק שאמורה לקדם את הניוד בין הבנקים, כניסתו של הבנק הדיגיטלי לזירה, דיסקונט שמעוניין לאתגר את שני הבנקים הגדולים, והצורך של הפועלים ולאומי לייצר הבטחה מותגית מדויקת יותר • כסף חדש עומד לזרום לענף הפרסום, אך האם אכן מדובר במהפכה שמשנה סדרי שוק?

ענת ביין-לובוביץ' 04.10.2021
גיל סמסונוב, יו''ר איגוד חברות הפרסום / צילום: איל יצהר

"העיניים שלנו נפקחו ולא רק מהתחרות מהייטק. ככה אי-אפשר להמשיך": גיל סמסונוב מדבר על הטלטלה בענף הפרסום

בשנה החולפת המשרד שלו חווה טלטלה עצומה בעקבות מותו של השותף והחבר הטוב, והענף שבו הוא פועל נקלע למשבר קשה, אבל גיל סמסונוב שומר על אופטימיות • יו"ר איגוד חברות הפרסום החדש משוכנע שהשינוי בדרך, ומדבר גם על התחרות מצד ההייטק והמהומה שהתחוללה בעקבות כתבות גלובס על התרבות הארגונית בענף

ענת ביין-לובוביץ' 08.09.2021
לנגן על כל הכלים / איור: גיל ג'יבלי
ניתוח

לנגן על כל הכלים: כך מתחברים הפרסום, הייעוץ והדיגיטל ליחידה אחת

בשנים האחרונות משתרשת מגמה של טשטוש גבולות בין הגורמים המקצועיים המלווים ארגונים גדולים - פירמות ייעוץ רוכשות משרדי פרסום, שבתורם רוכשים חברות טכנולוגיה • המטרה: להפוך למרכז אחד שמספק את כל שרשרת הערך ללקוח • מיהם המרוויחים הגדולים מכך, ומה יקרה למשרדים הקטנים

ענת ביין-לובוביץ' 06.08.2021
הפרסומת המנצחת של ליברה / צילום: צילום מסך

הוכרזו הזוכים בתחרות הפרסום גרנות; מי זכה במדליית זהב?

בקטגוריית הפרסים הנחשבת זכה במדליית הזהב הקמפיין "חצי פרסומת" למותג ליברה שיצרה זרוע הקריאטיב של אתר מאקו • מתוך 100 עבודות שהוגשו לתחרות הפרסום העצמאית גרנות, עלו לגמר 19 עבודות שהתמודדו ב-7 קטגוריות

ענת ביין-לובוביץ' 21.07.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 260 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 17