ברבעון הרביעי של 2013 ההוצאה לפרסום ירדה ב-3%, הפרסום באינטרנט התכווץ ב-15%, וזכייני הטלוויזיה לא הצליחו להעלות את מחירי הפרסום
יפעת בקרת פרסום: שטראוס רשמה הוצאה שנתית לפרסום של 118.1 מיליון שקל ■ קטגוריית הנדל"ן היא הצומחת ביותר בפרסום ב-2013: גדלה ב-44%
יפעת בקרת פרסום: ענף הפרסום הפך ב-2013 לריכוזי יותר, ו-5 המשרדים הגדולים מרכזים 56% מפעילות 20 הגדולים ■ אדלר, גליקמן, ראובני וליאו ברנט עלו; ואילו Y&R ופובליסיס ישראל רשמו גם השנה ירידות משמעותיות בהיקפים
הוצאות הפרסום בישראל עמדו ב-2013 על 3.6 מיליארד שקל ■ הטלוויזיה התחזקה והפכה לכלי משמעותי יותר, העיתונות נחלשה, והאינטרנט צמח מאד
יום אחד אהיה חייבת לתפוס את עצמי לשיחה טובה על הדבר הבא
שנה לאחר שתחרות "קקטוס הזהב" עברה המתת חסד, מנסה ההנהלה הצעירה של איגוד הפרסום להשיבה לחיים ■ עכשיו נשאר להתווכח איך רותמים מחדש את המפרסמים לתהליך, וכמה משקל צריך לתת לבחינת האפקטיביות של קמפיין
מהרגע שמפרסם מחליט שהוא רוצה קמפיין ועד שמיליוני עיניים צופות בו, יכולים להשתבש לא מעט דברים ■ אנשי ענף הפרסום מזהירים
דירוג "פירמה": משרד הפרסום של השנה - גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ גיל סמסונוב יורה לכל הכיוונים בראיון מיוחד ומסביר גם איך לפיד יכול לעשות קאמבק אדיר
משרדי פרסום רבים, גדולים כקטנים, רושמים ירידה דו-ספרתית דרמטית, על אף שלא איבדו תקציבים ■ החשש הגדול הוא כי המפרסמים הגיעו למסקנה שלא חייבים להשקיע הרבה בפרסום, וזה מה שמשאיר את העוגה מצומקת מתמיד
המאירי בראיון פרישה בלעדי: "זרעתי את הזרעים שיקצרו בדורות הבאים"
מדד הפרסום של איגוד חברות הפרסום מאותת שגם ברבעון השלישי לא נרשמה בשורה לענף ■ ההוצאה לפרסום תקועה, הביקוש לעובדים בירידה, ומספר ההפקות החדשות לא מתרומם ■ כנראה שהציפיות לחזרה לשגרה היו מוקדמות מדי
אחרי טלטלות גדולות, ענף הפרסום נכנס ליציבות מסוימת, והעובדים יכולים קצת להירגע ■ המשכורות יציבות, ויש עלייה בביקוש לעובדים ■ פרויקט השכר 2013
הטלוויזיה המסחרית גרמה למשרדים לעשות רה-ארגון, הכתירה כוכבים חדשים ומחקה אחרים - ובדרך גם הכניסה הרבה כסף ■ "האמת? לא צפינו", הם אומרים
גל פרסומות המחזמר שוטף את המסך אך לא מצליח להשאיר חותם על הצופים, ורובן לא נכנסו למדד הזכורות והאהובות ■ האם מדובר בפתרון קריאטיבי קל מדי של משרדי הפרסום, ואיך קשורה לזה ההתאוששות מהמחאה? ■ ניתוח מיוחד
עפ"י GroupM, מדובר בהנמכה של תחזית קודמת שדיברה על גידול בסך 4.5%
מדד הפרסום ברבעון השני של 2013 משקף נתונים חיוביים: מספר הפקות הטלוויזיה עלה, הביקוש לעובדים בענף מתגבר, ההוצאה על פרסום באינטרנט גדלה, וגם הטלוויזיה מתחזקת ■ עם זאת, בשורה התחתונה ההוצאה לפרסום ירדה
אדלר חומסקיאיגוד חברות הפרסוםמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםפרסוםפרסומותקריאייטיבתחרות הפרסום גרנותתנאי עבודהתקציב פרסום