מנכ"ל ויו"ר קבוצת הפרסום פובליסיס צופה כי הרבעון השני של 2009 יהיה הגרוע ביותר של פובליסיס השנה
הירידה במדד הפרסום היתה אמנם פחות חריפה מהתחזיות - אך עדיין נרשמה ירידה בביקוש לעובדים, במספר ההפקות החדשות וברמת המחירים במדיה, זאת למרות שהרייטינג בערוצים המסחריים דווקא עלה
בתעשיית הפרסום, שנמצאת עם האצבע על הדופק הכלכלי, חוזים כי היציאה מהמשבר לא תהיה מהירה 4 פרסומאים מנסים להעריך לאן הולכת התעשייה: הפסימיסט, האופטימיסט, הריאליסט וזה שאינו יודע לחכות לבריף
בענף הפרסום מרגישים היטב את המשבר: מדד הפרסום ירד בחודשים האחרונים ב-30 נקודות, הביקוש לעובדים בענף צנח לשפל - וכל זה עוד לפני השפעת מבצע "עופרת יצוקה", שיבוא לידי ביטוי רק ברבעון הראשון של 2009
אדלר חומסקיאיגוד חברות הפרסוםמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםפרסוםפרסומותקריאייטיבתחרות הפרסום גרנותתנאי עבודהתקציב פרסום