ענף הפרסום

כתבות אחרונות

 
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

ענף הפרסום ב-2016: אי-הוודאות היא הוודאות של העידן החדש

הצורך בפרסום מדויק, חכם ונכון לא ייעלם, כי בסופו של דבר אנשים נשארים אנשים, והצורך לתווך בינם לבין מוצרים לא נעלם ■ אבל השינוי בחשיבה, בתפיסה ובביצוע הוא דרמטי - ולזה ענף הפרסום חייב להסתגל

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2016
 אילן פלד, דניס /צילום:רון קדמי

הפרסום ב-2015: ישראלי, מוטה מחיר והרבה יותר דיגיטלי

אחרי שנים שבהן בעיקר דיברו על זה, אפשר להכריע שהשנה הדיגיטל עלה מדרגה משמעותית ■ ההשפעה שלו ניכרת לא רק על תמהיל הפרסום, אלא גם על אופן החשיבה של ניהול קמפיינים, על הקריאייטיב ועוד

ענת ביין-לובוביץ' 30.12.2015
הדר גולדמן/ צילום: שלומי יוסף

"הפרסומאי הוא רק תוסף": הדר גולדמן לא מתגעגע לענף הפרסום

להדר גולדמן לא היה אכפת אף פעם מה חושבים עליו. לא כשהיה מוזיקאי רוק אלטרנטיבי, לא כשניהל משרד פרסום פרובוקטיבי, וגם לא כשהתרוצץ על הדשא ב"גולסטאר" ■ עכשיו הוא מביט מהצד על מה שהפך להיות עולם הפרסום שפעם הוא נהנה לעורר בו גלים

לי-אור אברבך 18.11.2015
שילוט חוצות / צילום:תמר מצפי

חג לא שמח: ירידה של כ-20% בפרסום בחגים לעומת אשתקד

התזמון של ימי החג באמצע השבוע והפרסום המוגבר שהיה בקיץ הותירו את חודש החגים בלי קמפיינים גדולים ■ הנפגע העיקרי: ענף שילוט החוצות

ענת ביין-לובוביץ' 08.10.2015

החגים בפתח: האם זו ההזדמנות הגדולה של המפרסמים?

תחילת הקיץ התאפיינה בביקושים יפים בענף הפרסום, אך אווירת החופש השתלטה על אוגוסט והורידה את היקפי הקמפיינים ■ כעת החלה התעוררות לקראת החגים, אך מדובר בחלון הזדמנויות צר בשל התזמון המוקדם של ראש השנה

ענת ביין-לובוביץ' 03.09.2015
יגאל שמיר / צילום: שלומי יוסף

הפרסומאי יגאל שמיר בתובנות על צניעות ומגבלות הכוח

בקרוב יתנוסס שמו על דלת אחד ממשרדי הפרסום המובילים בישראל, שייקרא מאותו רגע "גליקמן-שמיר-סמסונוב" ■ בריאיון לרגל השדרוג הוא מונה את השיעורים שלימדה אותו התעשייה ואיך "כשמציעים לך 50% - כנראה שזה 50% מכמעט כלום"

ענת ביין-לובוביץ' 23.08.2015
רות שטרית/ צילום: איל יצהר

"אין מקום לכל-כך הרבה משרדי פרסום קטנים ובינוניים"

בעקבות הקריסה של פוגל והמהלך של שטרית מדיה גרופ: האם הסטגנציה בהיקפי הפרסום, השחיקה ברווחיות והעלות הגבוהה של הפרסום הדיגיטלי מביאות את המשרדים הבינוניים והקטנים לקו פרשת המים? ■ ניתוח מיוחד

ענת ביין-לובוביץ' 12.08.2015

מה למדנו מפסטיבל הפרסום בקאן 2015?

האולימפיאדה של הפרסום, שננעלה לפני מספר ימים בקאן שצרפת, משכה אליה השנה גם בכירים מהענף בישראל, שחלקם השתתפו בה כשופטים ■ עם אילו תובנות על מצב התעשייה ועתידה הם חזרו משם?

ענת ביין-לובוביץ' 01.07.2015
אבנר בראל / צילום: יריב בראל

תחרות האפי: פרס מפעל חיים לפרסומאי לשעבר אבנר בראל

הפרס יוענק לבראל בטקס פרסי האפי 2015, על היותו אחד מעמודי התווך של ענף הפרסום בישראל ועל תרומתו הרבה לקידום ופיתוח הענף במשך 3 עשורים

שירות גלובס 29.06.2015
אמיר גיא / צילום: איליה מלניקוב

אמיר גיא מדבר על המשבר בפרסום ומשבר הגירושים האישי

מנכ"ל אדלר-חומסקי ויו"ר איגוד הפרסום מספר ל"ליידי גלובס" על ההלם בו נתקף עם החזרה לארץ ("ראיתי חבורת אינדיאנים שואגת במסדרונות") ועל הגירושים אחרי 22 שנה ("האנשים הקרובים ידעו רק בדיעבד כי התביישתי")

לימור אבן 06.05.2015
 ליאת צבי, קרן קיי, חנה רדו / צילום: איל יצהר

"העולם הדיגיטלי יאפשר כניסה של נשים לצמרת ענף הפרסום"

אחרי שנים של ייצוג נשי חסר בצמרת הענף, לפרסומאיות שכן הצליחו להגיע לפסגה ברור שאף אחד אחר לא יעשה עבורן את השינוי, ושהוא תלוי בעיקר בהן ■ מה צריך לקרות כדי שאישה תצליח בצמרת ענף הפרסום?

ענת ביין-לובוביץ' 08.03.2015
יוסי לובטון, אמיר גיא,  ריצ'י הנטר / צילום: איל יצהר

דירוג משרדי הפרסום 2014: הפער בין מקאן לאדלר גדל

המשרדים הגדולים נחלשו קלות, אך הדרמה האמיתית התרחשה דווקא במשרדי פרסום הבינונייים ■ LEAD, אברהם, ענבר-מרחב ושטרית מדיה רשמו גידול מרשים בהיקפים, וחלקם פוזלים לעבר העשירייה המובילה

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2015

דירוג המפרסמים 2014: שטראוס היא המפרסמת הגדולה

ההוצאה לפרסום של רשתות השיווק צמחה אשתקד ב-7%, כשסופר-פארם הובילה את הקטגוריה ■ ענפי הרכב, הדיור והתקשורת הקטינו את ההוצאה לפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2015

עוגת הפרסום 2014: קיפאון בהוצאות, זינוק נוסף בדיגיטל

למרות המכה ב"צוק איתן", שוק הפרסום שמר ב-2014 על היקף הוצאה של 3.6 מיליארד שקל, זהה ל-2013 - כך עפ"י יפעת בקרת פרסום ואיגוד השיווק ■ הפרסום בדיגיטל מזנק, והטלוויזיה עדיין מרכזת את רוב ההוצאה על פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 14.01.2015
אייל חומסקי / צילום: איל יצהר

דירוג: אלה משרדי הפרסום הכי טובים של השנה

(עדכון) - אדלר-חומסקי & ורשבסקי GREY הוא משרד הפרסום המוביל של שנת 2014 בדירוג "פירמה" ■ איל חומסקי: "אנחנו מטומטמים. רוב התעשייה בקושי חיה, המדיות גוססות"

ענת ביין-לובוביץ' 20.11.2014

"משרדי הפרסום גזענים, מנהלים דה-לגיטימציה למזרחים 60 שנה"

רון כחלילי, האיש שמאחורי הסדרה "ערסים ופרחות - האליטות החדשות", טוען כי יש כלכלה וצרכנות מזרחיות שהפרסומות מתעלמות מהן

עינת טורס 20.11.2014

   123456789101112131415   

   נמצאו 261 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 17