במסגרת דיוני הוועדה שעוסקת באסדרת שוק השידורים, ביקשו הערוצים להכיר בתוכן שלהם כנכס כלכלי וקניין רוחני • הוט ביקשה לאפשר לפלטפורמות לשדר פרסומות וחדשות
הצדדים סיכמו כי הנהלת קבוצת "ידיעות אחרונות" תמסור נתונים לחברי ועד העיתונאים, שעל בסיסם ניתן יהיה לראות את הירידה בהכנסות "ידיעות תקשורת" מאוגוסט 2020 ועד החודש האחרון • בנוסף תתקיים ישיבת הידברות בין הצדדים
בהיעדר יכולת לייצר אימפקט, עם תחושת אי-יציבות כלכלית ולא מעט אינטריגות פנימיות, לא קשה לשכנע את מי שיש לו ברירה לעזוב
חברי הפורום טענו בוועדת פולקמן לאסדרת תחום השידורים, כי אם לא תינקט פעולה להחלת חובת השקעה בתוכן מקומי על הענקיות הזרות, תעשייה זו תימצא בסכנה • ההצעה: לגבש פתרון יעיל ומהיר שאינו מחייב חקיקה
איל, שהיה עורך חדשות החוץ בחדשות 13, יהיה פרשן וכותב טור בכיר בקבוצת "ידיעות אחרונות" • צפוי להישאר כפרשן בחדשות 13 • לפני שבוע נחשף ב"גלובס" כי עמית סגל יקודם ב"ידיעות אחרונות" על חשבון העיתונאית הוותיקה סימה קדמון
היקף תקציב ההשקה עומד על כ-4 מיליון שקל • הבחירה בזרמון נעשתה לאחר מכרז בו השתתפו חמישה משרדי פרסום
דרכם של 35 מיליון שקל לשוק ההפקה בישראל עברה בימים האחרונים משוכה גבוהה ומשמעותית, לאחר שהמשנה ליועמ"ש, עו"ד מאיר לוין, קבע בחוות-דעת כי יש קושי משפטי במנגנון שיצר שר התקשורת יועז הנדל לחלוקת הכסף, אך ניתן לאשר אותו
זאת אחרי למעלה מעשור של פעילות משותפת עם משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב • היקף התקציב עומד על כ-2 מיליון דולר בשנה
משבר הקורונה אילץ שחקנים רבים בשוק לחזק נכסים דיגיטליים, מה שהחריף את המאבק בין קבוצות הפרסום הגדולות • ניתן לראות זאת בתחרות בין קבוצת פובליסיס לקבוצת אדלר-חומסקי על תקציב ההפרפורמנס של סופר-פארם
למעט התוכנית "אהבה חדשה" של רשת המדורגת במקום התשיעי, שאר התוכניות בעשירייה הפותחת בטבלת הרייטינג הן של קשת, שמנצחת גם עם תוכניות הפריים-טיים וגם עם תוכניות החדשות • "הזמר במסכה" של קשת מובילה את הדירוג השבועי
עפ"י מקורבים, בתנובה מזון מעדיפים להיות "תקציב גדול של משרד בינוני" ולא "עוד תקציב" במשרד גדול • תקציב תנובה מוערך בכ-8-10 מיליון שקל
בארגון העיתונאים מאמינים כי ההודעה של הנהלת "ידיעות אחרונות" על כוונתה לסגור את רשת המקומונים "ידיעות תקשורת" היא ספין שנועד לבטל את ההסכמות אליהן הגיעו הצדדים, במטרה לחלץ מהוועדים הסכמה לקיצוצים משמעותיים יותר
במסגרת הקמפיין - אותו מממן גורם מחו"ל שמתעקש להישאר אנונימי - עלו שלטי ענק עם תמונתו של רה"מ בליווי טקסט המהלל את הישגיו • חברת השילוט: לנתניהו לא היה קשר להפקת הקמפיין, ולא נמסר גם לאנשים מטעמו מי עומד מאחוריו
בשקט בשקט, בלי הערכת שווי מסודרת וללא שקיפות גם כלפי הדירקטוריון שלו עצמו, מנסה נוני מוזס לרכוש בחזרה את חלקו של בנק הפועלים ולבצר את שליטתו • ביד השנייה הוא נערך לפיטורי ענק ומאיים על העובדים בסגירת רשת המקומונים שבבעלותו • והכול ערב שלב ההוכחות במשפטו
הפרסומת של yes+ בכיכובה של נועה קירל מדורגת עם כניסתה למדד בראש טבלת הפרסומות הזכורות • למרות שירדה לפני חודשים מהאוויר - הפרסומת של בזק אינטרנט עדיין בעשירייה
במונולוג הפתיחה של תוכניתו של אפי טריגר, העיתונאי התייחס לצורה שבה התייחס אברי גלעד למבזקן במהלך שידור ויצא נגד הנסיונות של כלי תקשורת מסוימים לפגוע בעיתונאים שלא מיישרים קו עם המסרים המצופים מהם
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13