תקציב הפרסום של עזריאלי, שהיקפו מעל 10 מיליון שקל, נחשב לתקציב עוגן בפובליסיס ■ לדברי בכירים, הדבר מבשר על צמצום עתידי של משרדי פובליסיס מארבעה לשלושה
בקבוצת פובליסיס נמנעו אמנם עד עתה ממיזוג ליאו ברנט ופובליסיס ישראל, אך פרישתו של מלמוד עשויה לזרז את מה שנחשב בשוק לתוכנית מגירה
שימש בתפקיד האחרון כמנכ"ל משותף ב-mint – זרוע הטכנולוגיה של הקבוצה ■ קודם לכן הופקד על הטמעת הדיגיטל בבאומן-בר-ריבנאי ■ יוסי לובטון: "טירנגל היה המפתח להטמעת עולם הדיגיטל בבאומן"
אדם פולצ'ק ימונה למנכ"ל ליאו ברנט ■ גיא קלנר ימונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי של קבוצת פובילסיס
מוריס לוי ממשיך לחפש את הסארט-אפ הבא, הפעם במסגרת חגיגות ה-90 לפובליסיס ■ כמי שרכש 4 משרדי פרסום בארץ ו-25% ממטומי, הוא מסביר מה מלהיב אותו בישראל ומבקש: "אל תאבדו את המיצוב של אומת הסטארט-אפ"
זאת לרגל חגיגות ה-90 להיווסדה ■ המהלך יכלול בחירת 90 סטארט-אפים ופרויקטים דיגיטליים מ-90 מדינות בעולם, כשכל אחד מהם יקבל ליווי של מומחי קבוצת פובליסיס בשיווק, תקשורת, ניהול וטכנולוגיה
החברה צפויה להגדיל את תקציב הפרסום שלה להיקף של 20 מיליון שקל בשנה
בשוק מעריכים כי מדובר בחיזוק לקבוצת פובליסיס בהיקף של כ-30-40 מיליון שקל, אך הפער מול יוניברסל מקאן עדיין גדול
התקציב מטופל כיום בקבוצת זניט מדיה ■ היקף הפרסום השנתי של ניאופרם עומד על כ-6 מיליון שקל, המופנים בעיקר למותגים אדוויל וצנטרום
הסוכנות העולמית רוכשת את מלוא החזקותיו של דני נטלר וכן חלק מהחזקות השותפים, שיישארו פעילים לפחות עוד 5 שנים ■ שם המשרד ישתנה לגליקמן-שמיר-סמסונוב
המהלך נועד בין היתר להבטיח את ניהול תקציבי הפרסום של קבוצת א.ל.מ במשרד הפרסום ליאו ברנט ■ מנכ"ל ליאו ברנט, גיא קלנר: "כיף לפרגן ללקוחות"
ב-2014 פרסמה קלאב מד בהיקף של 15 מיליון שקל במחירי מחירון
הדס גרוסמן, מנכ"לית Mint, זרוע הטכנולוגיה של פובליסיס ישראל, מאמינה שהטכנולוגיה היא האמצעי להגיע לצרכן בצורה מתמשכת ולתת לו ערך
גורדון, מאנשי הדיגיטל הבולטים בישראל, מונה למנהל מסחר דיגיטלי רב-ערוצי בקבוצת עזריאלי - ועוזב את ענף הפרסום
אדלר-חומסקי, שמחזיק בחלק מתקציב שופרסל, לא יוכל לטפל במותג החלב של הרשת, כיוון שהוא מטפל בתקציב שטראוס
זאת בעקבות אובדן תקציב פרוקטר ■ חברת המדיה סטארקום תמוזג עם חברת המדיה זניט ■ מנכ"לית סטארקום הילית מגד פורשת ■ המהלך כולל גם פיטורים של מספר עובדים להם לא יימצא מקום במסגרת הממוזגת
אדלר חומסקיגיתםגליקמן נטלר סמסונובאירועים ומינוייםליאו ברנטמינוי בכיריםמשרדי פרסוםפרסומותקמפייןתקציב פרסום