המינוי הוא חלק מארגון מחדש שמבצעת קבוצת פובליסיס באחזקות שלה בישראל ■ שם המשרד ישונה לפובליסיס ישראל
על אף הכוונות הטובות, שורת החלטות ניהוליות שגויות מנעו מפובליסיס למקסם את כוחה בארץ ■ כעת, רכישת המניות בבאומן-בר-ריבנאי והמו"מ עם ארי מלמוד לתפקיד מנכ"ל גלר-נסיס מאותתים כי בעלי המניות הצרפתיים מדברים ביזנס
מלמוד נחשב לאחד מאנשי השיווק הבכירים בארץ ■ במקביל נבחנים עוד מועמדים
בסבב הגיוס של הסטארט-אפ, המפתח טכנולוגיות ליצירת פרסומות דינמיות ומותאמות אישית בזמן אמת, השתתפו גם המשקיעים הקיימים בהם כרמל ונצ'רס, Accel Partners ודויטשה טלקום ■ סך הגיוס של החברה - 37 מיליון דולר
העסקה הועברה לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים ■ יורם באומן יחזיק ב-7% ממניות קבוצת פובליסיס בישראל
אם העסקה תצא לפועל, היא תבוצע מול יורם באומן לאחר שירכוש את חלקם של השותפים האחרים במשרד ■ רגב-קויצקי שבשליטת באומן יהפוך לליאו ברנט
המיזוג הוא חלק ממהלך התייעלות של מערך הדיגיטל בקבוצת פובליסיס ישראל
יו"ר ומנכ"ל סוכנות הפרסום העולמית פובליסיס יציג להנהלה מספר מועמדים לרשת אותו בתפקיד
בכירי עולם הפרסום נפגשו על במה אחת בוועידת הנשיא והצליחו להגיע להסכמה, שלמרות כל השינויים והתהפוכות בעולם השיווק, הבסיס שעליו נשען עולם הפרסום לא השתנה
במסגרת ההסכם תיישם פובליסיס כלי פרסום דיגיטליים חדשים של ADTECH ■ דירק פרייטאג, סמנכ"ל AOL, מסביר ל"גלובס" מדוע החברה רכשה את "הפינגטון פוסט", 5min וטק קראנץ'
הקטגוריה המובילה בפרסום במגזר היא רשתות השיווק ■ סופר-פארם - המפרסמת המובילה
הקמפיין לפריגת מבוסס על טכנולוגיה של זיהוי החיוכים של הגולש - והפיכתם למיץ תפוזים
החל בסדרת מצגות בקרב לקוחותיו, במטרה לייצר מודעות לפוטנציאל הפרסומי הטמון במגזר
איש הפרסום הוותיק מדבר בראיון נדיר למגזין "פירמה" על חילופי הדורות בענף, על עסקת פובליסיס שלא יצאה לפועל ועל המלחמות בענף: "הן מונעות מאגו שכנראה לא ייגמר לעולם"
החברה שבשליטת אדלר-חומסקי מנהלת מגעים עם מספר משרדי פרסום, בהם אפיקים ופרסום גל ■ מו"מ ראשוני נערך גם עם פובליסיס סקטורס הקשור במקאן-אריקסון
ימונה לסמנכ"ל פתוח עסקי בקנדה ישראל ■ בעלי המשרד, ד"ר טובית שלומי ויורם דרורי, יוצאים בקמפיין למציאת מנכ"ל חדש ■ בתוך כך, ליאת קידר-פייגין מגלר-נסיס מונתה למנהלת האסטרטגיה של קבוצת פובליסיס ישראל
אדלר חומסקיגיתםגליקמן נטלר סמסונובאירועים ומינוייםליאו ברנטמינוי בכיריםמשרדי פרסוםפרסומותקמפייןתקציב פרסום