ציוד לבית הספר

כתבות אחרונות

 
רשתות הסטוק נוגסות בשוק החזרה ללימודים / צילום: Shutterstock

רשתות הסטוק נוגסות בשוק החזרה ללימודים

הנתח של רשתות הסטוק בשוק מוצרי החזרה לבית הספר עלה מ-21% ל-26% • בתל אביב התקיים המיטאפ "איך תמכרו את סטארט-אפ הסייבר שלכם בהצלחה" • אירועים ומינויים

שירה ספיר וגלית חתן 31.08.2023
יוקר המחיה הגיע גם לשוק החזרה ללימודים / צילום: תמר מצפי

חנויות הסטוק מתחזקות: נוגסות יותר מחמישית משוק החזרה ללימודים

לפי נתוני חברת המידע העסקי Coface Bdi, שוק הקניות לקראת החזרה ללימודים יעמוד השנה על 375 מיליון שקל • בעבר נשלט התחום ע"י מספר מצומצם של שחקניות גדולות, ובהן הרשתות קרביץ ואופיס דיפו, אולם עם הגעתן של רשתות הסטוק, הן נגסו ממנו נתח הולך וגדל

שירה ספיר 24.08.2022
שמוליק קליין שותף ובעלים בחנות ציוד לבתי ספר ומשחקים 'זגורי' / צילום: תמונה פרטית

"הממשלה עזרה מעט מדי ומאוחר מדי. את המכה הגדולה קיבלנו מהרשתות"

שמוליק קליין • שותף ובעלים בחנות ציוד לבתי ספר ומשחקים "זגורי" • בן 38, גר בבני ברק • "היו לנו הפסדים כספיים גדולים, חברות שליחויות לא רצו להיכנס לבני ברק או שלא יכלו" • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז  

יענקי פרבר 30.09.2021
ניר דגן, שותף מייסד בקרן סקיי / צילום: אלי אטיאס
קל-גב | בלעדי

התיק של גנץ: קרן סקיי השלימה רכישת השליטה בקל-גב לפי שווי חברה של כ-130 מיליון שקל

ל"גלובס" נודע כי הקרן השקיעה כ-90 מיליון שקל במניות קל-גב, בעסקה שלאחריה היא מחזיקה ב-70% ממניות יצרנית התיקים הוותיקה, והיתרה בידי המייסד והמנכ"ל משה גנץ • בכוונת הקרן להרחיב את פעילות החברה, הן אורגנית והן באמצעות מיזוגים ורכישות, בארץ ובעולם

שי שלו 01.01.2020
תלמידות בבית הספר / צילום: תמר מצפי

הקבינט הציבורי לחינוך בפנייה למשרד האוצר: החילו מע"מ אפס על ציוד לתלמידים

במכתב שהעביר הקבינט המונה ארגונים שונים בתחום החינוך והתעשייה, הוא דורש מהאוצר להחיל מע"מ אפס על ציוד למידה, במטרה "לאפשר לכל ילדי ישראל להתחיל את שנת הלימודים הקרובה ואת אלה שיבואו אחריה באופן שווה לחבריהם לכיתה"

מיכל רז-חיימוביץ' 27.08.2019

עולים כיתה: גאדג'טים למי שרוצה להשתדרג לקראת החזרה ללימודים

מחשב נייד עם ביצועים משופרים, מחשב נייח המסתתר בתוך זרוע המסך, קורקינט משוכלל ומהיר ביותר ומדפסת 3D שתאפשר לילדים לתכנן ולייצר לעצמם צעצועים

דובי בן גדליהו 27.08.2019
חבילות בדואר/ צילום: מיכל רז־חיימוביץ'

לקראת פתיחת שנת הלימודים: זינוק ברכישת ציוד לביה"ס באונליין

דפוסי הצריכה שהשתנו עם הגידול בקניות אונליין באים לידי ביטוי גם בענף החזרה לבית הספר • המספרים משקפים עלייה של 10% לעומת יולי 2018 • יותר מ-50% מהפריטים המיועדים לתלמידים נרכשו באתרים הסיניים ובראשם עלי אקספרס

מיכל רז-חיימוביץ' 24.08.2019
מוצרים של קל גב / צילום: אתר החברה
צבי יוכמן | בלעדי

לקראת שנת הלימודים: קרן סקיי במגעים להשקיע ביצרנית התיקים קל-גב לפי שווי של יותר מ-100 מיליון שקל

קרן הפרייבט אקוויטי סקיי צפויה להיכנס כשותפה בחברה, לצד המייסד משה גנץ • שוויה של קל-גב מוערך ב-100-150 מיליון שקל • בכוונת הקרן להרחיב את פעילותה של קל-גב מחוץ לשוק הישראלי

שי שלו 08.08.2019

5 גאדג'טים שיהפכו את החזרה לבית הספר להרבה יותר כיפית

סקייטבורד חשמלי, לפטופ שמבין פקודות קוליות, נייר דיגיטלי, פנקס רשימות עם סורק QR ומחברת שננעלת בטביעת אצבע • התלמידים והסטודנטים נערכים לחזרה לכיתות - ואנחנו כאן כדי לעזור

דובי בן גדליהו 07.08.2018

כל מה שצריך לדעת על קניות ברשת לשנת הלימודים הקרובה

מה מציעים האתרים, מה ההבדל בין המחירים באינטרנט לבין המחירים בחנויות, ואילו כללי-אצבע כדאי לקחת בחשבון?

מיכל רז-חיימוביץ' 17.07.2018

יוקר המחיה: מחיר סל הקניות הממוצע לתלמיד עלה ב-10%

לפי נתוני עמותת "חסדי נעמי", סך ההוצאה הממוצעת לתלמיד גדלה ב-10%, כשהשנה היא עומדת על 1,056 שקל כ-100 שקל יותר מאשר בשנה שעברה

מיכל רז-חיימוביץ' 14.08.2017

ציוד לביה"ס: הקמעונאים הישראלים ייפגעו מהקניות באינטרנט

eBay מדווחת כי בשנת 2016 חלה עלייה של 80% בהזמנות מחשבים ניידים בהשוואה לשנה שעברה וכן עלייה של 30% ברכישת ילקוטים

מיכל רז-חיימוביץ' 16.07.2017

הדרך להנחה בציוד לבית הספר עוברת דרך קבוצות רכישה

רשת אופיס דיפו מכריזה כי תיטול חלק בקבוצות רכישה ותמכור מוצרי חזרה לבית הספר בהנחה לקבוצות של 10 תלמידים ויותר

מיכל רז-חיימוביץ' 19.07.2016
סניף אופיס דיפו / צלם: סיון פרג'

אתר הסחר chinabuy מגיע לקניון: משתף פעולה עם אופיס דיפו

יובל אטד, יו"ר chinabuy: התחום הולך לקראת שילוב בין קמעונאות מסורתית לדיגיטלית

ענת ביין-לובוביץ' 11.07.2016
Seattle's Best Coffee / מתוך טוויטר

טוויטר עושה בית ספר למותגים: צפו בציוצים בולטים

בזמן שבישראל מתמקדים בעיקר בפרסום מסורתי של רשתות ציוד משרדי, בחו"ל מתייחסים המותגים אל יום החזרה לבית הספר כאל אירוע שיווקי של ממש - לפחות בכל מה שקשור לקמפיינים בטוויטר ■ אתר Digiday ריכז כמה מהדוגמאות הבולטות

רועי גולדנברג 27.08.2015
ילקוט בית ספר / צילום: שאטרסטוק

הפתרון היצירתי של ההורים ליוקר המוצרים לבית-הספר

קבוצות הרכישה לציוד לבית-הספר תופסות תאוצה: 13,000 תושבי מודיעין הצטרפו לקבוצת הפייסבוק "מודיעין שלנו" שקיימה מכרז בין רשתות הציוד לתלמידים ■ הקנייה המשותפת חוסכת 20%-30% מההוצאה

מיכל רז-חיימוביץ' 19.08.2015

   123   

   נמצאו 44 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3