מ.מ.ן הפסיקה לרכוש את המותג הפרטי מברנד פור יו לאחר שהרשת נרכשה ע"י קו-אופ ישראל ■ בית המשפט: ההסכם בין הצדדים לא כלל התחייבות של מ.מ.ן שלא למכור את הרשת
13 אלף חברי האגודה יוכלו לצרף בן משפחה שיקבל מניה ■ ברשת טוענים כי הצירוף לא יביא לדילול האחזקות של בעלי המניות הנוכחיים ■ הרשת עתידה לפתוח 10 סניפים חדשים עד שנת 2013
80% מהמכירות בשופרסל ו-55% מהמכירות ברבוע כחול מתבצעות דרך מועדוני הלקוחות, שמעניקים קופוני הנחה אישיים שהם תוצאה של מעקב אחר מאפייני הקנייה ■ ברשתות הפרטיות לא נשארים חייבים ונערכים למלחמה
נילסן: שופרסל גדלה במארס לנתח שוק של 38% ■ הרשתות הפרטיות רמי לוי וחצי חינם מחזקות את מעמדן
עפ"י החשד, מנהלת מחלקה ברשת קו-אופ הרבוע הכחול גנבה לאורך שנים מאות אלפי תווי קנייה מהרשת בשווי מאות אלפי שקלים ■ כמו כן, המנהלת סיפקה על-פי החשד תווי קנייה לבן-זוגה, לקרובי משפחתה ולמכרים
עפ"י נתוני יפעת בקרת פרסום, קטגוריות הביגוד והדיור רשמו את הצמיחה המשמעותית בהיקפן - 103% ו-200% בהתאמה ■ המפרסמת הגדולה היא סופר-פארם עם הוצאה של כ-26.5 מיליון שקל
לא פחות מ-50 סופרמרקטים נפתחו מתחילת 2009, ומספר דומה צפוי להיפתח עד 2011 ■ בעוד שהצרכן נהנה מהתחרות הגוברת - הפדיון למ"ר יורד, והריווחיות נשחקת עד כדי סיכון יציבותם של השחקנים הקטנים בשוק
זאת החל מיום חמישי הקרוב ■ מדובר בחומוס השקמה או חומוס סלטי שמיר 1 ק"ג וחבילת קבב של חברת פאר ■ הרכישה תוגבל ל-2 יחידות מכל מוצר לכל לקוח ■ בשופרסל וברבוע כחול אין כרגע כוונה להיגרר למבצעי רצפה
גרשון קליין, שפוטר ממחלקת הבשר של הרשת, איים לפרסם תמונות של תנאי אחזקה לא תקינים של מוצרי מזון ובשר שיגרמו נזק תדמיתי חמור לחברה ■ בעבור אי-הפרסום דרש קליין תמורה כספית
צילומי הקמפיין התרחשו בשעות הלילה המאוחרות בסניף "מיסטר זול" של הרשת במודיעין
הנתח של שופרסל ירד מ-36.8% בנובמבר ל-36.1% בדצמבר, והנתח של רבוע כחול ירד מ-20.4% בנובמבר ל-20% בדצמבר ■ 2009 חלה סטגנציה במחיר הממוצע של המוצרים ■ המינימרקטים הפרטיים שמרו על כוחם
החלטת הרשת שלא ליטול מהספקים הגדולים את מלאכת הסדרנות באה לאחר שהיא נכשלה בניסיון לדרוש מהם תשלום עבור הסדרנות ■ מנכ"ל קו-אופ ישראל: "בסוף כולם ישלמו" ■ צפויים פיטורים של עשרות סדרנים
תקציב הפרסום יעמוד על כ-10 מיליון שקל בשנה ■ קו אופ ירושלים מפעילה תתי-רשתות: מיסטר זול וממן, שיחד מונות כ-54 סניפים בפריסה ארצית עם מחזור פעילות של כ-1.2 מיליארד שקל
נתח השוק של שופרסל ירד משיא של 38.5% בחודש ספטמבר ל-36.7% בחודש אוקטובר, ואילו נתח השוק של רבוע כחול ירד מ-21.3% בחודש ספטמבר ל-20.4% בחודש אוקטובר
תקציב הפרסום של הרשת מקבוצת קו-אופ ישראל צפוי לעמוד בשנת 2010 על 7 מיליון שקל
המיקומים הראשונים ייבחרו לפי מיקומי הסניפים של רשת המשביר לצרכן כדי להתבסס על קונים המשתייכים למועדון הלקוחות 365 ■ המודל המתגבש: הניהול השוטף והתפעול יימסר לאחת מרשתות המזון הגדולות
הרמת מסךחן ברדיצ'בטיב טעםיינות ביתןמגהמחסני השוקמקדונלד'סניהולסופרמרקטקריסת קואופ