אם נסכים לשלם על הקורנפלקס של קרפור כמו שאנחנו משלמים על המותג הוותיק שנמצא היום בכל סופר, אין להם שום סיבה אמיתית למכור באגורה פחות • כשהברזל והנפט טסים, ברור לגמרי שמחירי הדירות יעלו גם הם בחדות. זה לא הם, אלא התשומות • שני הכוכבים של השבוע, מדור חדש
קמעונאית המזון המקוונת קוויק דיווחה לבורסה כי היא מנהלת מו"מ עם אלקטרה צריכה להקמת שותפות "לצורך ביצוע פעילות קמעונאית אונליין של מוצרים ושירותים, תחילה בתחום מוצרי סופר, מזון ולא מזון, ובהמשך בתחומים נוספים" • אלקטרה צריכה תחזיק ב-51% מהבעלות בשותפות החדשה
אלקטרה צריכה מביאה לישראל את רשת המזון הצרפתית קרפור • התוכניות בישראל, הרוח הגבית שנתנו הסכמי השלום עם האמירויות וגם איך יושפעו מחירי המזון
קרפור אינה רשת דיסקאונט בהגדרתה, אלא כזו שיודעת לחולל תחרות ולערער את נתחי השוק של הרשתות המקומיות - ולא רק בתחום הסופרמרקטים • הצרכן הישראלי צריך לקוות שבשונה משחקנים בינלאומיים מענפים אחרים שכבר נוכחים בישראל, קרפור תצליח להתאים את שפת המחירים בישראל לאלה שהיא מכירה מצרפת
באלקטרה צריכה מבינים כי החיבור לקרפור דורש הרבה מעבר לשיפוץ סניפים או קמפיין פרסום • בכל הקשור לפרסום, תידרש התאמה לשוק המקומי שתעביר את הבשורה
עם מותג פרטי שמהווה כמעט שליש מהמכירות ומגוון סוגי חנויות עם רמות מחירים שונות, ענקית הקמעונאות קרפור בדרך לישראל • במסגרת ההסכם עם אלקטרה צריכה, למעלה מ-150 סניפי מגה ויינות ביתן יוסבו באופן הדרגתי לסניפים של הרשת הצרפתית • מההיסטוריה ועד למודל העסקי, מה כדאי לדעת על קרפור
אלקטרה צריכה חתמה על מזכר הבנות עם קרפור לפתיחת רשת סופרמרקטים בארץ • למעלה מ-150 סניפי יינות ביתן יוסבו באופן הדרגתי לסניפי קרפור, כאשר הסניפים הראשונים תחת המותג ייפתחו לפני סוף 2022 • מנכ"ל אלקטרה צריכה, צביקה שווימר: "כניסת קרפור היא המהלך הגדול ביותר בתולדות הקמעונאות בישראל מאז ומעולם"
צמד היזמות שמאחורי הסטארט־אפ הצעיר דריל שואפות לעשות לסופרים את מה שעשה הדאטה לקניות ברשת - ולגלות מה עובר ללקוחות בראש כשהם מסתובבים בהם • מחקר ראשוני שעשו בוויקטורי כבר מפריך לא מעט מהמיתוסים ששולטים בעולם הקמעונאות, ובעקבותיו הפכה הרשת למשקיעה העיקרית • המנכ"ל אייל רביד: "המכירות קפצו ב־70%-50% בכל קטגוריה שנבחנה"
הקבוצה, המייבאת לישראל מעל 40 מותגי טיפוח, בישום ואיפור, תפנה ישירות לצרכנים ותתחרה הן ברשתות הפארם הגדולות והן בשחקנים מענפים אחרים
הקבוצה קיבלה זיכיון בלעדי לשיווק בארץ של ארבעה מותגי הנעלה לילדים ופעוטות: Kickers, Heelys, Native ו-World Color
ברשת א.ל.מ מכוונים את החצים ליצירת "רכישה דיגיטלית חמה" • מאיה שלו-שרוני, סמנכ”לית השיווק, מספרת כיצד החברה התמודדה עם משבר הקורונה, ומדוע הייתה היענות נמוכה לקמפיין שהשיקה • הזווית של סמנכ”לי השיווק בחברות הבולטות במשק
ניסיונותיה של ענקית המסחר האלקטרוני להשתלב בשוק הקמעונאות בעשור וחצי האחרון עלו מיליארדי דולרים, אך עדיין לא הניבו אסטרטגיה קוהרנטית
לפני 60 שנה הקים אריה חמו חנות מוצרי חשמל קטנה בעיר התחתית בחיפה, שבה "לקוח היה לוקח - ושילם מתי ששילם" • כשבנו ליאור נכנס לעסק, הוא הפך את החנות המשפחתית לאתר הסחר המקוון לאסטפרייס • בחודש שעבר הם מכרו אותו לענקית היבוא ניופאן, שם מעידים: "יש להם סכין בין השיניים"
לפי נתוני סטורנקסט, מכירות הכלים החד-פעמיים נפלו בחודש ינואר 2022 ב-15%, ומכירות המשקאות הממותקים ירדו ביותר מ-4%
הרשת פתחה את הסניף הראשון שלה ב-2016 ברחובות ומאז התרחבה לעוד 17 סניפים ברחבי הארץ • כעת הרשת צפויה לפתוח חמישה סניפים נוספים
בדצמבר 2021 דיווחה לגו על עלייה של כ-140% ברווחיה, כשההצלחה נזקפה לזכות מגפת הקורונה על הסגרים והמגבלות שהונהגו ברחבי העולם • היזם והקמעונאי ערן תור: המחירים בחנויות יתחרו עם מחירי המותג בחו"ל
אורי וטרמןאיציק אברכהןהעלאת מחיריםחנויותיוסי אמירמשקיעים מוסדייםקרפוררשתות שיווקשופרסלשלומי אמיר