קמעונאות

כתבות אחרונות

 
לוגו החברה על עגלות סופרמרקט / צילום: Shutterstock

ענקית המזון הצרפתית קרפור לא תוריד מחירים אם הצרכנים יישארו אדישים

אם נסכים לשלם על הקורנפלקס של קרפור כמו שאנחנו משלמים על המותג הוותיק שנמצא היום בכל סופר, אין להם שום סיבה אמיתית למכור באגורה פחות • כשהברזל והנפט טסים, ברור לגמרי שמחירי הדירות יעלו גם הם בחדות. זה לא הם, אלא התשומות • שני הכוכבים של השבוע, מדור חדש 

דרור מרמור 10.03.2022
אבירם גנות, מנכ''ל קוויק / צילום: רפי דלויה יח''צ

לאחר ההפסדים וההנפקה הכושלת: קמעונאית האונליין קוויק עוברת לשליטת אלקטרה צריכה

קמעונאית המזון המקוונת קוויק דיווחה לבורסה כי היא מנהלת מו"מ עם אלקטרה צריכה להקמת שותפות "לצורך ביצוע פעילות קמעונאית אונליין של מוצרים ושירותים, תחילה בתחום מוצרי סופר, מזון ולא מזון, ובהמשך בתחומים נוספים" • אלקטרה צריכה תחזיק ב-51% מהבעלות בשותפות החדשה

שירה ספיר 06.03.2022
סניף קרפור בטיוואן / צילום: Shutterstock, Andy.LIU

מנכ"ל אלקטרה צריכה חשף: כך הסכימה רשת המזון הצרפתית לעשות עלייה

אלקטרה צריכה מביאה לישראל את רשת המזון הצרפתית קרפור • התוכניות בישראל, הרוח הגבית שנתנו הסכמי השלום עם האמירויות וגם איך יושפעו מחירי המזון

שירה ספיר 06.03.2022
סניף של ענקית הקמעונאות קרפור בספרד / צילום: Shutterstock

הבשורה שצריכה להטריד את השוק ולשמח את הצרכן הישראלי

קרפור אינה רשת דיסקאונט בהגדרתה, אלא כזו שיודעת לחולל תחרות ולערער את נתחי השוק של הרשתות המקומיות - ולא רק בתחום הסופרמרקטים • הצרכן הישראלי צריך לקוות שבשונה משחקנים בינלאומיים מענפים אחרים שכבר נוכחים בישראל, קרפור תצליח להתאים את שפת המחירים בישראל לאלה שהיא מכירה מצרפת

מיכל רז-חיימוביץ' 06.03.2022
סניף של ענקית הקמעונאות קרפור באיטליה / צילום: Shutterstock

קמפיין רגיל לא יספיק: האתגר השיווקי הגדול של קרפור

באלקטרה צריכה מבינים כי החיבור לקרפור דורש הרבה מעבר לשיפוץ סניפים או קמפיין פרסום • בכל הקשור לפרסום, תידרש התאמה לשוק המקומי שתעביר את הבשורה

ענת ביין-לובוביץ' 06.03.2022
לוגו החברה על עגלות סופרמרקט / צילום: Shutterstock

המותג הפרטי והמחירים: 5 דברים שכדאי לדעת על רשת המזון האירופית קרפור שבדרך לישראל

עם מותג פרטי שמהווה כמעט שליש מהמכירות ומגוון סוגי חנויות עם רמות מחירים שונות, ענקית הקמעונאות קרפור בדרך לישראל • במסגרת ההסכם עם אלקטרה צריכה, למעלה מ-150 סניפי מגה ויינות ביתן יוסבו באופן הדרגתי לסניפים של הרשת הצרפתית • מההיסטוריה ועד למודל העסקי, מה כדאי לדעת על קרפור

שירה ספיר 06.03.2022
סניף קרפור בוורשה / צילום: Shutterstock, PaulSat

במקום סניפי מגה ויינות ביתן: רשת הקמעונאות הצרפתית קרפור בדרך לישראל

אלקטרה צריכה חתמה על מזכר הבנות עם קרפור לפתיחת רשת סופרמרקטים בארץ • למעלה מ-150 סניפי יינות ביתן יוסבו באופן הדרגתי לסניפי קרפור, כאשר הסניפים הראשונים תחת המותג ייפתחו לפני סוף 2022 • מנכ"ל אלקטרה צריכה, צביקה שווימר: "כניסת קרפור היא המהלך הגדול ביותר בתולדות הקמעונאות בישראל מאז ומעולם"

שירה ספיר 06.03.2022
מימין: לנור וסיוון, חברת דריל / צילום: איל יצהר

היזמות שהקימו סטארט-אפ לפני גיל 30 רוצות לגלות לסופרמרקטים איך לקוחות חושבים

צמד היזמות שמאחורי הסטארט־אפ הצעיר דריל שואפות לעשות לסופרים את מה שעשה הדאטה לקניות ברשת - ולגלות מה עובר ללקוחות בראש כשהם מסתובבים בהם • מחקר ראשוני שעשו בוויקטורי כבר מפריך לא מעט מהמיתוסים ששולטים בעולם הקמעונאות, ובעקבותיו הפכה הרשת למשקיעה העיקרית • המנכ"ל אייל רביד: "המכירות קפצו ב־70%-50% בכל קטגוריה שנבחנה"

שלומית לן 04.03.2022
קוסמטיקה / צילום: Shutterstock

מטפחים את התחרות: לילית קוסמטיקה נכנסת לאונליין

הקבוצה, המייבאת לישראל מעל 40 מותגי טיפוח, בישום ואיפור, תפנה ישירות לצרכנים ותתחרה הן ברשתות הפארם הגדולות והן בשחקנים מענפים אחרים

מיכל רז-חיימוביץ' 01.03.2022
ניל ואיריס בן דרור / צילום: אור גפן

קבוצת בן דרור תפתח רשת נעלי ילדים חדשה

הקבוצה קיבלה זיכיון בלעדי לשיווק בארץ של ארבעה מותגי הנעלה לילדים ופעוטות: Kickers, Heelys, Native ו-World Color

שירה ספיר 27.02.2022
מאיה שלו–שרוני, סמנכ”לית א.ל.מ / צילום: איל יצהר

סמנכ"לית השיווק בא.ל.מ: "עדיין רוב הצרכנים מעדיפים לרכוש בחנויות"

ברשת א.ל.מ מכוונים את החצים ליצירת "רכישה דיגיטלית חמה" • מאיה שלו-שרוני, סמנכ”לית השיווק, מספרת כיצד החברה התמודדה עם משבר הקורונה, ומדוע הייתה היענות נמוכה לקמפיין שהשיקה • הזווית של סמנכ”לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז־חיימוביץ’ 27.02.2022
חנות קמעונאות של אמזון / צילום: Shutterstock

עסקי הקמעונאות של אמזון הפכו ל"תחביב יקר" עם עתיד לא מזהיר

ניסיונותיה של ענקית המסחר האלקטרוני להשתלב בשוק הקמעונאות בעשור וחצי האחרון עלו מיליארדי דולרים, אך עדיין לא הניבו אסטרטגיה קוהרנטית

שירות גלובס 25.02.2022
משפחת חמו, בעלי לאסט פרייס / צילום: איל יצהר
אקזיטים | ניתוח

האבא הקים, הבנים עשו אקזיט: סיפור ההצלחה של החנות הקטנה בחיפה

לפני 60 שנה הקים אריה חמו חנות מוצרי חשמל קטנה בעיר התחתית בחיפה, שבה "לקוח היה לוקח - ושילם מתי ששילם" • כשבנו ליאור נכנס לעסק, הוא הפך את החנות המשפחתית לאתר הסחר המקוון לאסטפרייס • בחודש שעבר הם מכרו אותו לענקית היבוא ניופאן, שם מעידים: "יש להם סכין בין השיניים"

הדס מגן 25.02.2022
העלאת המס על כלים חד־פעמיים עשתה את שלה / צילום: Shutterstock

ירידות במכירות הכלים החד-פעמיים והמשקאות בעקבות הרפורמות

לפי נתוני סטורנקסט, מכירות הכלים החד-פעמיים נפלו בחודש ינואר 2022 ב-15%, ומכירות המשקאות הממותקים ירדו ביותר מ-4%

שירה ספיר 25.02.2022
סניף של ג'מבו סטוק / צילום: ניצן גור

רשת ג'מבו סטוק מתרחבת בהשקעה של 11 מיליון שקל

הרשת פתחה את הסניף הראשון שלה ב-2016 ברחובות ומאז התרחבה לעוד 17 סניפים ברחבי הארץ •  כעת הרשת צפויה לפתוח חמישה סניפים נוספים

שירה ספיר 22.02.2022
חנות לגו / צילום: LEGO

קבוצת לגו בדרך לפתוח חנות ראשונה בתל אביב

בדצמבר 2021 דיווחה לגו על עלייה של כ-140% ברווחיה, כשההצלחה נזקפה לזכות מגפת הקורונה על הסגרים והמגבלות שהונהגו ברחבי העולם • היזם והקמעונאי ערן תור: המחירים בחנויות יתחרו עם מחירי המותג בחו"ל

שירה ספיר 22.02.2022

   151617181920212223242526272829   

   נמצאו 1022 כתבות   |   עמוד 22 מתוך 64