(עדכונים): המבצעים הצליחו לסנוור את הישראלים ועד 15:00 גיהצנו באשראי יותר מ-750 מיליון שקל • בין השעות 9:00-12:00 התבצעו מעל 1.6 מיליון עסקאות אשראי, עלייה של יותר מ-15% מהשנה שעברה
הפרסומות מתקיפות אותנו מכל כיוון, אין ענף שלא בפנים וחלק מההנחות כבר בעיצומן • מחר יתקיים בלאק פריידיי, ולקראתו כדאי לזכור כמה דברים חשובים
רכישות מדויקות יותר, אקולוגיות, מחוברות ערכים, בעסקים מקומיים, יגרמו לנו להרגיש טוב יותר
38.4 מיליארד דולר ב-24 שעות - זה הסכום האסטרונומי שגרפה לקופתה עליבאבא הסינית ב"יום הרווקים הסיני" שהתקיים ב-11.11.19 • מה הייתה מנת חלקם של הישראלים?
הסוחרים חייבים לבצע פעולות התאמה על-מנת לשמור על רלוונטיות בעידן החדש. כיצד?
הקמפיין יתמקד בדיגיטל ויודיע על הגרסה העברית של האתר ועל מבצע השילוח חינם בקנייה מעל 49 דולר • זו הפעם הראשונה שבה מעלה אמזון קמפיין מקומי בארץ
על אף שההחזרות ה"חינמיות" הן ללא עלות ישירה ללקוח, הן אינן בחינם כלל • מעבר לייצור הסחורה שידוע כמזהם, משלוח סחורה והחזרת הסחורה לקמעונאים מייצרים גזי חממה מיותרים שמאיצים את שינויי האקלים
סמנכ"ל הטכנולוגיות של פייפאל, שרי שיבננדה, מאמין שבעתיד נוכל לבצע תשלומים מכל מכשיר, אבל שהחנויות הפיזיות לא ייעלמו לעולם • בראיון ל"גלובס" הוא מדבר על כניסת הענקיות לתחום התשלומים ומציין כי "הישראלים בחוד החנית של התנהגות צרכנית"
בזמן שהתרגלנו לחשוב על סין כעל "המפעל של העולם", היא הפכה להיות הצרכנית השנייה בגודלה בעולם לאחר ארה"ב • הצריכה הפרטית של סין מהווה יותר מ-10% מהצריכה הגלובלית, והחברה הסינית בקושי התחילה לגרד את הפוטנציאל שלה
נשיא איגוד לשכות המסחר פנה לממונה על התחרות בנוגע למבצע החדש של אמזון, המציע משלוח חינמי ברכישה מעל 49 דולר • ככל הנראה לין לא באמת מוטרד מהצעת הערך במבצע הנקודתי הנוכחי, אלא מבטא חשש כללי מהשיטה בה אמזון נוהגת לכבוש נתחי שוק
מאז ההשקה נשמעו תלונות של סוחרים כי אמזון נמנעת מלהשקיע בשיווק הפלטפורמה, וכי אין תנועה של לקוחות בחנויות שלהם • הבשורה המרכזית בצעד הנוכחי היא בעיקר הנכונות של אמזון לבצע השקעות בזירת המסחר בארץ
יום ההנחות הבינלאומי יצא לדרך בשעה חצות שעון סין • מספר שעות לפני סיום יום הרווקים עמד היקף המכירות על 37.5 מיליארד דולר • אחרי דקה ו-8 שניות בלבד נרשמו באתרים של קבוצת עליבאבא מכירות בהיקף של מיליארד דולר
זאת בקנייה מעל 49 דולר • המבצע אומנם לא חל כאמור על כל המוצרים הנמכרים באמזון, אבל רבים מהם, בקטגוריות השונות, כן נכללים בו
בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce התייחסה היום אניה גאימנסון, סמנכ"לית ב-GlassesUSA, לחשיבותם של דאטה ועריכת ניסויים כדי למקסם מכירות בפלטפורמות המקוונות • "יש לכם רעיונות טובים? תראו איך הם מתבססים על הנתונים שיש לכם"
כך אמר היום דודו וקנין, ראש מערך עסקים קטנים בבנק לאומי, בפאנל "מקוונים מחדש" בוועידת "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce • מיכל חיון, מנכ"לית משותפת ב-2DO!: "השוק שלנו מתבגר עכשיו. זה לא להקים אתר ולסיים בזה"
כך אמרה אילנית שרף, מנהלת המחקר של פסגות, בכנס עושים שוק של "גלובס" בנושא E-commerce • "צריך להבין שאמזון נכנסת בשלבים, ולא מאפס למאה, משום שזה לא אחראי כלפי בעלי המניות והצרכנים שלה. לכן, לבוא אחרי חודש ולהגיד שזה לא יצליח, זה לא רציני"
עלי אקספרסSHEINאמזוןכרטיסי אשראימועדוני צרכנותמסחר מקווןקמעונאותקניותשופ אנליטיקסשופרסל