ראובני פרידן

כתבות אחרונות

 

סקר הפרסומות: מזרחי-טפחות - הכי זכורה, HOT - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: שתי הפרסומות מובילות את סקר הפרסומות הזכורות והאהובות זה השבוע השני ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2010

סמנכ"ל הלקוחות בקבוצת מקאן, עוברת לחברת המדיה מרקיורי

המעבר הוא ככל הנראה חלק מחיזוק השת"פ בין קבוצת מקאן לבין ראובני-פרידן בתחום המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2010

לפידות פרמה נפרדים מפרסום ראובני-פרידן

ככל הנראה החברה לא תתקשר עם משרד פרסום אחר, אלא תעבוד באופן עצמאי על קו הפרסום שלה

ענת ביין-לובוביץ' 01.02.2010

הפרסומת המדוברת ברשת: מזרחי-טפחות עם גיסתו של דביר

Twisted Fly: כ-62% מכלל השיחה ברשת דנה בסנטימנט החיובי של הגולשים בנוגע לפרסומת ■ השיחה ברשת אודות הפרסומת התחוללה ב-5 זירות: פורומים, פייסבוק, טוויטר, טוקבקים ובלוגים

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2010

מזרחי-טפחות - הפרסומת הזכורה השבוע, HOT - הפרסומת האהובה

המשך הקמפיין עם דביר וגיסתו גורף 10.5% זכירות ואת המקום הרביעי באהדה ■ הקמפיין ל-yes עם הזוג אובמה מדורג שני בשתי הטבלאות

נורית שר הדס 28.01.2010

דירוג משרדי הפרסום ב-2009: אדלר-חומסקי צמח ב-15%, עלייה של 2% למקאן שנותר בראש

יפעת בקרת פרסום: למרות שעוגת הפרסום קטנה בכ-5%, גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיך במגמת הצמיחה ■ המשרדים הגדולים מגדילים את נתחם ורושמים קיטון מינורי או סטגנציה ■ שטרית מדיה גרופ נכנס לטבלה בסערה

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2010

שינוי ארגוני בראובני-פרידן: זיו קורן וניב חורש מונו למשנה למנכ"ל

שימשו עד לאחרונה כסמנכ"לי קריאייטיב ומנהלי קבוצת לקוחות במשרד הפרסום ■ מראובני-פרידן נמסר כי המינוי הוא בהמשך לאסטרטגיית ה-creative marketing של המשרד

ענת ביין-לובוביץ' 23.12.2009

תקציב סובארו על המדף? יפנאוטו נפגשה עם משרדי פרסום

כיום מטופל תקציב הפרסום של סובארו ב-JWT ישראל ■ בין המשרדים עימם נערכה פגישת היכרות: ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 21.12.2009

מתהדק השת"פ בין מרקיורי של ראובני-פרידן ליוניברסל מקאן

ל"גלובס" נודע כי החל מהשנה יגבשו שתי החברות הסכמי מדיה משותפים בכל הנוגע למחיר ועמלות

ענת ביין-לובוביץ' 09.12.2009

הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין "להעברי את דביר" מוביל את הפרסומות הזכורות זה השבוע השלישי ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2009

בנק הפועלים - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-2.8 מיליון שקל

המסר עובר וגם דביר: הקמפיין המוצלח של מזרחי-טפחות הביא השבוע לתחייה מחודשת בתקציבי הפרסום של הבנקים

נתי יעקובי 22.11.2009

יורו ת"א, אדלר, ראובני, פוגל וגליקמן מתמודדים על תקציב הפרסום של נירלט

התקציב מטופל מאז 2005 במשרד הפרסום פוגל-אוגילבי ■ נירלט פרסמה מתחילת 2009 בהיקף של כ-1.7 מיליון דולר, שהם כ-600 אלף דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 16.11.2009

הפיראטים של yes - הפרסומת האהובה ביותר השבוע

גיאורקטוגרפיה: הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות ("להעביר את דביר") היא הזכורה ביותר זה השבוע השני ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2009

הפרסומת הזכורה ביותר השבוע: "להעביר את דביר" של ראובני-פרידן

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות עם דביר בנדק היא הזכורה ביותר בחצי השנה האחרונה ■ הפרסומת האהובה ביותר השבוע: בנק הדואר עם אלי ומריאנו באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 08.11.2009

סערה בענף הפרסום: קמפיין "להעביר את דביר" דומה לקמפיין אמריקני

הקמפיין של ראובני-פרידן למזרחי-טפחות וקמפיין Bank Intervention בנויים על אותו קונספט ■ מנהל הקריאייטיב בראובני: "בא לי למות. לך תסביר שכשהקמפיין האמריקני יצא - אתה כבר היית אחרי הצילומים"

ענת ביין-לובוביץ' 03.11.2009

הבורר פסק: שלמור-אבנון-עמיחי ישלם לראובני-פרידן פיצוי של 5.8 מיליון שקל

זאת על ההפסדים שנגרמו לו מפירוק יונייטד ■ בשלמור טענו כי הציעו לראובני לרכוש את חלקם ביונייטד ב-10 מיליון שקל, אך אודי פרידן אמר כי מעולם לא היתה הצעה כזו ■ בנוסף ישלם שלמור 700 אלף שקל שכ"ט לבורר

ענת ביין-לובוביץ' 28.10.2009

   1234567891011121314   

   נמצאו 209 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 14