רכבת מהירה

כתבות אחרונות

 
רכבת ישראל / צילום: איל יצהר

המהנדס הראשי של שפיר: תכנון רכבת ישראל למנהרות - לקוי

העימות בין שפיר הנדסה לרכבת ישראל בנוגע לפרויקט הרכבת המהירה לירושלים הגיע היום לוועדת הכלכלה: בעוד שהרכבת טענה כי תיקון הליקויים יעלה עד מיליון שקל, שפיר טענה כי הנזק יגיע לעשרות מיליונים

הדי כהן 25/01/2016
רכבת ישראל / צילום: איל יצהר
רכבת ישראל | לפני כולם

"שפיר רוצה לחלוב אותנו ואת הכיס הציבורי. עד כאן"

בשבוע שעבר עתרה שפיר בבקשה למנות מומחה שיבחן כשל במנהרות המקשרות של הרכבת המהירה ת"א-ירושלים, וטענה כי קיימת סכנה לביטחון הציבור ■ ברכבת ישראל מאשימים את שפיר בהצגת תמונה שקרית

הדי כהן 11/01/2016

מתעצבנים שהרכבת מאחרת בבוקר? יש דברים גרועים מזה

איחורים בהגעת הרכבת? מה זה לעומת איחור בשנה, שנתיים ושלוש בסיום פרויקטים, ולעומת ליקויים בתכנון שבגללם שליש מהנוסעים יבלו בשעות הלחץ את הנסיעה בעמידה

עמירם ברקת 13/05/2013

מדוע נתניהו מתעקש לבזבז עשרות מיליארדים על רכבת לאילת?

כשנאמר לרה"מ שקיצור משך הנסיעה לשעתיים יוביל להתייקרות הפרויקט ל-30 מיליארד שקל, הוא ענה: "כשיגיע ל-100 מיליארד - תגידו לי" ■ השאלה הגדולה: למה המדינה צריכה לממן גם רכבת מהירה וגם נמל תעופה חדש שיתחרה בה?

עמירם ברקת 27/02/2013

כך נראית חציבת המנהרה של קו הרכבת המהירה לירושלים

3.5 קילומטרים, 150 אלף מטרים מעוקבים בטון, 12 אלף טונות ברזל, צריכת חשמל בסדר גודל של יישוב קטן, 200 פועלים, 700 מיליון שקלים ובעיקר מכונה ענקית שנבנתה במיוחד

שחר סמוחה 01/12/2012

חיזוק הפריפריה - למראית עין בלבד

נתניהו מאוהב בתוכנית להקמת רכבת מהירה לאילת. בחוגים המקצועיים דווקא מלגלגים

עמירם ברקת 29/02/2012
אילת | לפני כולם

הסינים באים: הרכבת המהירה לאילת מתקדמת

‎‎ההצעה שתוגש לאישור הממשלה כוללת חוק שיזרז את הליכי התכנון ‏‎‎‏ ■ עלות הפרויקט הבסיסית עשויה להגיע ל-7 מיליארד שקל‏

‎‎עמירם ברקת‏ 25/01/2012

צפו: סיור ראשון בתוואי הרכבת המהירה מת"א לירושלים

"גלובס TV" הצטרף לשר התחבורה ישראל כץ לסיור בפרויקט התשתית הגדול ביותר בהסטוריה של מדינת ישראל, שעלותו מוערכת בכ-7 מיליארד שקל

שירות גלובס‏ 02/11/2011

פרויקט קו הרכבת החשמלית עכו-כרמיאל יוצא לדרך

חברת טר ארמה זכתה במכרז הראשון שפרסמה החברה הלאומית הדרכים במסגרת הפרוייקט ■ כולל הכנת תוואי להנחת מסילת ברזל באורך של 6.5 קילומטרים

עמירם ברקת 29/06/2011

תתכוננו; דיווח: הרכבת המהירה תעבור בגדה המערבית

כך מדווחת "איי.פי" ■ משרד התחבורה, כפי שצוטט בסוכנות הידיעות, נכתב כי ההחלטה נועדה להבטיח שבעתיד גם האוכלוסייה הפלסטינית תוכל להרוויח מהיתרונות של הרכבת המהירה

אתר חדשות ערוץ 2 06/11/2010

סין חנכה הרכבת המהירה בעולם: עוברת 1,100 ק"מ ב-3 שעות

ממשלת סין השקיעה 17 מיליארד דולר בבניית קו הרמוני ■ מרבית הנוסעים בנסיעת הבכורה היו בני המעמד הבינוני שהתפתו לקסם החדשנות של הרכבת ויצאו ליום כיף

פייננשל טיימס‏ 29/12/2009

חופרי השרון תקים את הקטע האחרון בקו המהיר לירושלים - זכתה במכרז רכבת ישראל

העבודות כוללות מנהרות באורך 3.8 ק"מ בפרויקט של 640 מיליון שקל

ליאור ברון 04/10/2009

הרכבת ביטלה את ההתקשרות עם רמט להקמת תחנת בנייני האומה

רמט הפסיקה העבודות לאור הקשיים שנקלעה אליהם ■ הגישה היום לביהמ"ש בקשה להקפאת הליכים

ליאור ברון 13/09/2009

"צריך לבחור: או רכבת לאילת, או רכבת קלה בגוש דן"

הצמד המוביל את תוכנית ההאצה בתחום התשתיות, עמית לנג ואבי דור, מודע היטב למשמעות ההשקעה בתשתיות לדחיפה של כל המשק, אבל גם למגבלות התקציביות; בראיון בלעדי ל"גלובס" הם דוחים את הטענות שניתן להשקיע יותר, מזהירים ממקסם השווא של שיתוף הסקטור הפרטי ומודאגים מהתקציב לשנים הבאות

ליאור ברון 12/07/2009

הפסד לארגונים הירוקים: קו הרכבת המהיר לירושלים יעבור בגשר ולא במנהרה

גלובס tv ארגוני הירוקים דרשו לשנות את התוואי שהציעה ברכבת כך שמעבר בנחל יתלה יהיה במנהרה במקום בגשר תוך צמצום הנזק הסביבתי לשמורת הטבע

ליאור ברון 23/06/2009

תדהמה בארגוני הירוקים: משרד הפנים פסל השתתפות הגופים הסביבתיים בדיון המכריע על תוואי הרכבת המהירה לירושלים

נציגי קק"ל ורשות הטבע והגנים קיבלו הודעה על פסילתם מלהשתתף בדיונים ובהצבעות בנוגע למעבר המסילה בנחל יתלה ■ בכך קיבל משרד הפנים את בקשת הרכבת ■ החברה להגנת הטבע: "מההחלטה עולה ריח של סתימת פיות - נפנה לביהמ"ש"

ליאור ברון 22/06/2009

   123   

   נמצאו 34 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 3