עוד מעריכים מנכ"לי תאגידי המים כי המדינה תרוויח כ-1.1 מיליארד שקל מהיטל הבצורת ■ "הפכנו להיות זרוע ביצועית של רשויות המס במדינה"
יו"ר מרכז השלטון המקומי פנה לרשות המים ולמשרדי האוצר, התשתיות והפנים בהצעה להעביר לידיו את הטיפול בנושא
על פי נתוני רשות המים 30% ממשקי הבית יאלצו לשלם את ההיטל ■ חשבון המים של משק בית ממוצע בסביון יגדל בכ-25 אלף שקל בשנה ■ וגם: מהן הפרצות בחוק?
כמות המים לנפש תהיה 4.2 קוב בשלב ראשון ותעלה החל מנובמבר ל-5 קוב, במקום 3 קוב בהצעה המקורית ■ החל מ-2010 תהיה מכסת הבסיס 12 קוב ל-2 נפשות
כעת הוויכוח הוא בין 4 ל-4.5 קוב לנפש לחודש; רונית תירוש: "הצעתי להגדיר מכסות פרוגרסיביות לשימוש במים בהתאם למצב הסוציו-אקונומי של כל משפחה ומיקומה הגיאוגרפי-אקלימי, אולם רשות המים מתעקשת להתייחס לכל האוכלוסייה כאל מקשה אחת"
יוזמת רשות המים להחיל מס בצורת החל מה-1 ביולי ספגה ביקורת רבה בישיבת ועדת הכספים שעדיין מתנהלת ונקבע שהצעת המס תידון בצוות ייעודי שיגבש נוסחה משופרת
רשות המים פרסמה באחרונה כי חישוב מדרגות צריכת המים הביתית עומד להשתנות, כך שהחל מיולי הקרוב נחויב על כל מ"ק עודף 150% יותר ■ למשפחות בנות יותר מ-4 נפשות יש בכל זאת דרך להקל על רוע הגזירה
רשות המים, משרד החינוך והחברה להגנת הטבע יוצאים במבצע הסברה להצלת מקורות המים במדינה, במסגרתו יפנו לילדי כיתות ג'-ה' ב-117 רשויות מקומיות בארץ, במטרה להגיע ליותר מחצי מיליון משקי-בית במדינה
העמידה רף של 30 מ"ק לחודשיים למשפחה בת 4 נפשות, שכל חריגה ממנו תביא לקנס של 20 שקל לכל 1,000 ליטר ■ הרשות נכנסת כבר לפסים אופרטיביים למרות שהכוונות להשית את המס עוררו ביקורת עזה בקרב ציבורים נרחבים
רשות המים פרסמה לשימוע תקנה לאיסור השקיית מדשאות בגינון הפרטי, שעדיין אינה בתוקף ווניתן להגיש הסתייגויות עד יום א' הקרוב ■ הרשות מקדמת חקיקה שתקבע היטל כספי על כל צריכת מים שמעבר לכמות הבסיסית הנדרשת לאדם לשימושים הביתיים שאינם כוללים גינון
קמפיין המשפחה של סלקום במקום השני בטבלת הפרסומות הזכורות ■ פרסומת הסלבס של רשות המים עדיין האהובה ביותר
Twisted Fly: הפרסומת קיבלה גם את מספר הפוסטים הגבוה ביותר - וחוללה מעל 90% מהיקף השיחה ברשת
Twisted Fly: הפרסומת "חייבים להציל את הכנרת" חוללה 47% מהיקף השיחה על פרסומות ברשת בניגוד לעבר, הדיון לגבי הפרסומת התמקד בשאלה "מה עושים" - ולא בשאלה "מי אשם" במשבר המים
הפנקיסטית בפרסומת של סלקום נחרטה חזק בזכרון הצופים עלייה בסך ההשקעה בקמפיינים פרסומיים השבוע
חברת הסלולר סלקום מורידה את ההשקעה בפרסום באינטרנט, אך ממשיכה להוביל את ההשקעה בפרסום OFFLINE גוליבר תיירות הובילה בשבוע החולף את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-59 אלף דולר
הפרסומת עמוסת הסלבס לרשות המים, באמצעות לפ"ם, מובילה השבוע את רשימת הפרסומות האהובות
אורי שניהתפלהועדת הכלכלהחסכמיםמחירי המיםמיםמס הבצורתמקורותמשבר המיםמשק המים