עם שינוי שיטת שווי השימוש, היכונו ליישום טקטיקת הבהלת ההמון מצד חברות הליסינג
האוצר הסכים להפחית את האחוז ממחיר הרכב, שעל פיו יקבע שווי השימוש ■ תוקם ועדה לבחינת שמירת רמת המחיר הנוכחית של "רכבי שירות" טנדרים ומסחריות
מחסלים את הגזר, משאירים מקל ובמקום לחבוט בצרכן בבת-אחת - מכים טיפין-טיפין
חישוב עדכני מגלה כי נכון להיום עשוי הרף של קבוצה 2 לעמוד בינואר 2009 על 113 אלף שקל, במקום 111 אלף שקל כיום - ובניגוד להערכות המוקדמות של האוצר ל-106 אלף שקל בלבד
יבואן רכב גדול ל"גלובס": "אם השער הנוכחי של הין ייתייצב, צפויה בינואר העלאת מחירים בכלי הרכב היפניים - ולא הורדה שלהם"
דיני המסהטבות מסחופשה ללא תשלוםמיסוי ירוקמכוניות היברידיותמכונית חשמליתמסיםרכב חברהרכב צמודרשות המסים