חוויית לקוח

כתבות אחרונות

 
פופקורן. ליאור פרנקל בשיחה עם ליאור ערוסי / צילום:  Liad Arussy

"נתקלתי בסמנכ"ל ציני והעפתי אותו מהסדנה. זה הורס את הארגון"

הפודקאסט הפופולרי פופקורן מגיע לגלובס במדור חדש על עולם העבודה • "לימדו אותנו שיש לנו יכולות טכניות מסוימות כמו עריכת דין וראיית חשבון. אבל בעולם המשתנה שלנו המיומנות החדשה היא לתת אימפקט לאנשים", אומר ליאור ערוסי, מומחה לחווית לקוח ושינויים בחברות • בשיחה עם ליאור פרנקל הוא מסביר למה הסיפור של החברה שלכם הוא הבסיס להכול, איפה קוקה קולה נכשלו ואיך תצליחו לגרום לעובדים שלכם לחייך • פופקורן, מדור חדש

ליאור פרנקל 19.04.2025
דרור רוסמן, אורן כהן בוטנסקי, ליטל וקסלר ואבי זיתן, בפאנל משותף / צילום: יוסי כהן

מבזק, דרך אל על ועד כאל: איך בונים חוויית לקוח ב-360 מעלות

בפאנל שהתקיים בכנס השירות של ישראל בשיתוף מזרחי טפחות, סיפר סמנכ"ל חטיבה פרטית בבזק דרור רוסמן כי למעלה מ-85% מהפניות הטכניות המגיעות כיום לחברה נפתרות כבר במעמד השיחה הטלפונית • ליטל וקסלר, המשנה למנכ"ל כאל, טענה כי "החוויה של הלקוח ושל העובד צריכה להיות זהה" • אורן כהן בוטנסקי, סמנכ"ל שירות באל על, אמר כי "הבעלים אמר לנו שאנחנו לא חברת תעופה שמספקת שירות, אלא חברת שירותים שמספקת תעופה" • ומומחה השיווק אבי זיתן העריך כי הבינה המלאכותית תסייע לנציגי השירות, אך לא תחליף את המענה האנושי

עמירם גיל 27.03.2025
מלון ארבע העונות קוסמוי, מתוך ''הלוטוס הלבן'' / צילום: Home Box Office, Inc באדיבות yes ו–+STING

ללמוד מחברות הייעוץ הגדולות בעולם: הפקטור שמייצר הבדל תחרותי

שלוש חברות ייעוץ בינלאומיות מובילות, מקינזי, BCG ו־KPMG, מפרסמות מדי שנה דוחות על תחום שירות הלקוחות עם עצות מעשיות למנהלים - ממיקום המשרד, דרך טקס פומבי לעובדים ועד שיפור הפנייה האישית • פרויקט השירות של ישראל 

אסף אוני 24.03.2025
מימין: איתן יוחננוף, לוי הלוי ויניב שיראזי / צילום: איל יצהר, ענבל מרמרי, כלמוביל

משלוחים יגיעו ברחפנים, ורכבים חשמליים יאבדו מכוחם: תחזיות המנהלים ל־2025

קשה לדבר היום על שיווק בלי להתייחס לפיתוחים טכנולוגיים, אך קצב ההטמעה בענפים השונים אינו אחיד • מנהלים ביוחננוף, אלקטרה, הפניקס, שטראוס, כלמוביל וכאל משרטטים את מפת החידושים במשק בשנה הקרובה, ומספקים הצצה לנקודות הכשל של 2024

גלית חתן 26.02.2025
חברות הסלולר שולטות על פחות ממחצית מכירות הסמארטפונים בישראל / צילום: Unsplash, robin worrall

אייפון 16 או גלקסי 24? שוק הסלולר נדרש לרענון

שוק מכשירי הסלולר והאביזרים הנלווים מגלגל 5.5 מיליארד שקל בשנה, אך המכירות בפועל נמצאות במגמת ירידה - במיוחד בחברות הגדולות • בין הסיבות: תחרות עזה לצד החלפת מכשירים בתדירות נמוכה יותר • המגמה תשתנה רק עם שיפור בחוויית הקנייה והשירות

תמיר בן שחר 11.12.2024
חנות ה-APP הראשונה של איידיגיטל / צילום: גדי סיארה

3 דברים על המיתוג מחדש של iDigital

iDigital מעמיקה את שיתוף-הפעולה עם אפל ופותחת בישראל סניפים בשלושה פורמטים בהשקעה של 7 מיליון דולר • עיצוב החנויות והחוויה כולה יהיו לפי הסטנדרט של אפל בעולם

שירה ספיר 03.04.2024
צ'טבוט ה־AI החדש של אמזון, רופוס / צילום: צילום מסך מיוטיוב

כל המותגים רוצים קשר רגשי אישי עם הצרכן. עכשיו זה אפשרי מתמיד

השיווק הדיגיטלי יתאפיין ב-2024 בשלוש מגמות מרכזיות: היפר־פרסונליזציה הודות להעמקת המידע על הצרכנים, צ'טבוט AI שיכיר אותם יותר מהנציג האנושי ותוכניות נאמנות משוכללות

יניב סבן 26.03.2024
גיל רוזן, נשיא חטיבת השיווק באמדוקס / צילום: צילום מסך מלינקדאין

התחזית: שיווק בשידור חי, קמפיינים מותאמים אישית וסיפור מותג שניסח AI

הגדלת המעורבות הרגשית של הצרכנים היא אחד האתגרים הגדולים בשיווק • בשנה הקרובה צפוי חיבור הדוק יותר בין הטכנולוגיות החדשות למאמצים האסטרטגיים, אך חשוב לא לפגוע באנושיות ובאותנטיות של המסר

שרון ישראל 17.01.2024
עגלה נטושה באתר קניות / איור: גיל ג'יבלי

5 אסטרטגיות להתמודדות עם עגלות נטושות באתרי מסחר אלקטרוני

שני שלישים מהגולשים בעולם שמתחילים תהליך רכישה באונליין מוותרים ומפסיקים באמצע - מה שמביא להפסד פוטנציאלי של כ־18 מיליארד דולר בשנה • כדי להתמודד עם אחד האתגרים הבולטים של מותגים כיום, צריך קודם כל לזהות את נקודת הנטישה

דוד גפן 03.09.2023
ניצן מקל / צילום: eBay

הישראלי הבכיר באיביי: "ה־AI מאפשרת למוכרים להפיק הרבה יותר בפחות זמן"

ניצן מקל, שמכהן כראש תחום הבינה המלאכותית בענקית הסחר המקוון איביי, מאמין כי הרשתות החברתיות משפיעות על המגמות השיווקיות יותר מהנהוג לחשוב • בראיון לגלובס הוא מסביר מה למד מהן, ולמה עתיד האיקומרס טמון בחוויות התנסות מוקדמת ובמכירה מותאמת אישית

שירה ספיר 27.06.2023
הרווארד בגלובס. כך תבנו חוויית לקוח מעולה במטאוורס / צילום: Shutterstock

הזדמנות של פעם בדור: כך תבנו חוויית לקוח מעולה במטאוורס

עולמות וירטואליים מאפשרים לחברות לשלב אינטראקטיביות, התאמה אישית והרפתקאות להעשרת חוויית הצריכה • לקוחות יכולים לחקור מוצרים פיזיים, לצרוך מוצרים וירטואליים ולתקשר עם "בני אדם דיגיטליים" מבוססי בינה מלאכותית

Harvard Business Review 13.05.2023
צילום: Shutterstock

הטכנולוגיה מאיצה את השינוי בתחום חוויית הלקוח ומציעה מחקרי שביעות רצון מבוססי בינה מלאכותית ויישומים אוטומטיים

ההתמקדות של עסקים וארגונים בעולמות תוכן של איכות השירות עברה בשנים האחרונות ממתן דגש על מוצרים ושירותים מתקדמים לחוויית השירות המוענקת סביבם ללקוחות • סקרי שביעות רצון הם כלי חשוב ומרכזי באפיון איכות השירות וחווית הלקוח - וכיום, הם מתקדמים יותר מתמיד

נתן סטולרו 08.05.2023
ערן תור, מנכ''ל לגו / צילום: איל יצהר

5 התובנות המפתיעות של יבואן לגו על שיווק פיזי

לייצר אירועים שיתכתבו עם המוצר, להעסיק עובדים שמדברים בשפה של הלקוח, להקפיד על ערכים שחשובים לדור הנוכחי, לקבוע מנגנון לקבלת פידבקים ולייצר קשר אישי • ערן תור, שהחודש הפך את לגו לרשת בישראל ופותח חנות שנייה של נינטנדו, חולק 5 תובנות שיווקיות

שירה ספיר 18.02.2023
מרכז לוגיסטי של אמזון בצרפת / צילום: Shutterstock

הצרות של אמזון: הקונים כבר פחות מרוצים מחוויית הקנייה שלהם

מחקרים מראים ירידה ברמת שביעות־הרצון של לקוחות אימפריית המסחר המקוון, ואנליסטים מבחינים בקשר ישיר לתוצאות החיפוש ואיכות המוצרים

The Wall Street Journal 22.11.2022
צביקה ביידא, מנכ''ל שופרסל אונליין / צילום: איל יצהר

מנכ"ל שופרסל און ליין: "לא כולם חייבים לשנות את העולם"

צביקה ביידא בוועידת ישראל לעסקים של גלובס: "לצורך יצירת חוויית לקוח טובה, צריך הרבה מאוד טכנולוגיה" • "עכשיו אנחנו בעידן הפוסט-צמיחה, והתפיסה שלנו היא לא רק על צמיחה. צמיחה כבר לא מקדשת את הכול"

עומרי כהן 26.10.2022
המסחר בחנויות הפיזיות צפוי להצטמק / צילום: כדיה לוי
מדד המותגים 2022 | מדד המותגים

חוויה במקום מוצר: הקניונים ומרכזי המסחר מסתגלים למציאות החדשה

דור ה-Z מושך אחריו את דור ה-Y לתרבות צריכה חדשה שמעדיפה לרכוש חוויות על פני חפצים • השינוי הזה מהווה אתגר לא קטן למרכזי הקניות והחנויות • מדד המותגים 2022

תמיר בן שחר 02.08.2022

   123   

   נמצאו 37 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3