טמפו הוספה למעקב

יצרנית ומשווקת משקאות קלים

כתבות אחרונות

 
ממותגי טמפו / צילום: אתר החברה, יח"צ

הקורונה עלתה לה לראש: סגירת הברים בישראל כיווצה את רווחיות טמפו במגזר האלכוהול

חברת המשקאות דיווחה על קשיים בגבייה וצופה ירידה של 30% במכירות הרבעון השני והמשך הפגיעה ברווח • "טמפו חשופה לסיכוני גבייה מוגברים בגין עצירת פעילותם של לקוחות"

אביב לוי ושני מוזס 19.05.2020
ריקול תה קר טמפו / צילום: יח"צ, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

בעקבות סימני עובש: טמפו בריקול למשקאות תה קר של נסטי בטעם אפרסק

מדובר במשקה שנמכר בבקבוקי פלסטיק בנפח 500 מ"ל, המיובאים ע"י טמפו תחת המותג נסטי מתוצרת נסטלה • בחברה מציינים כי למעט מוצרים הנושאים סימון זה, אין כל פגם במוצרי נסטי, וכי מקור התקלה נבדק

מיכל רז-חיימוביץ' 30.12.2019
ז'ק בר / צילום: יוסי כהן

טמפו רכשה בכ-10 מיליון שקל חברת אלכוהול מקפריסין

במחצית הראשונה של 2019 צמחו מכירות החברה ב-7% • שיעור הרווח הגולמי נשחק במחצית ועמד על 37.3% • בדצמבר אשתקד ביצעה טמפו עליית מחירים בשיעור של עד 4%, כך שהצמיחה שלה במחצית הראשונה השנה במכירות וברווח הגולמי נובעת בין היתר מכך

שני מוזס 01.09.2019
מוצרי יפאורה / מתוך: מצגת החברה

הרווח יורד, המחירים עולים - ועדיין: רווח גולמי של 40% ויותר אצל ענקיות המשקאות יפאורה וטמפו

עוד בטרם הודיעו לאחרונה יצרניות המשקאות על העלאת מחירים צפויה, נהנו טמפו ויפאורה משיעורי רווחיות נאים • שתי החברות סבלו מעלייה ניכרת בהוצאות מתחילת השנה, שהובילה לירידה דו-ספרתית ברווח הנקי בשלושת הרבעונים הראשונים של 2018 • מגזר האלכוהול, ובראשו הבירות, בולט לחיוב בתוצאותיה של טמפו • יפאורה הצליחה לשמור על יציבות בפעילות השוטפת, למרות חילוקי דעות בין בעלי המניות והנפקה ראשונית של נתח ממניותיה

אביב לוי 13.12.2018
יפאורה תבורי / צילום אתר החברה
טמפו | בלעדי

אחרי קוקה-קולה וטמפו: גם יפאורה מייקרת את המשקאות הקלים

יפאורה תבורי עדכנה את רשתות השיווק על עליית מחירים בשיעור דומה לזה שביצעו שתי המתחרות שלה  - עד 4% • ההתייקרות כוללת את כל מותגי המשקאות הקלים של החברה, בהם RC קולה, שוופס, ספרינג, תפוזינה ו-Fruit Water

שני מוזס 11.11.2018

חודש אחרי קוקה-קולה ישראל: טמפו מייקרת את כל מוצריה

בין היתר יתייקרו משקאות קלים כמו פפסי, פפסי מקס, סבן אפ, ג'אמפ, נסטי, XL, סן פלרגינו, סן בנדטו ועוד וכן מותגי בירה כמו גולדסטאר, מכבי, הייניקן, פאולנר ואחרים - וזאת החל מ-10 בדצמבר • טמפו לקמעונאים: "ספגנו ככל שיכולנו את ההתייקרויות עד למועד זה, ואין ביכולתנו לספוג עוד"

שני מוזס 08.11.2018
חומוס סברה של שטראוס / צילום: יח"צ

מסלטים ועד ממרחים, לפפסיקו יש כבר שת"פ הדוק עם ישראל

פפסיקו מקיימת יחסים חמים עם התעשייה הישראלית, ובעיקר עם שטראוס • שיתוף-הפעולה בין החברות הורחב בצורה משמעותית בעשור האחרון, כשלשתי החברות מותג משותף שעוסק בייצור ומכירת ממרחים, סלטים ומטבלים ברחבי העולם, שמוביל את טבלת המכירות בארה"ב

שני מוזס 21.08.2018
ז'ק בר / צילום: יוסי כהן

מנכ"ל טמפו מגיב לתחקיר "כאן" על יקבי ברקן: אנחנו לא גזענים

בעקבות תחקיר "כאן חדשות", שחשף כי נאסר על עובדים ממוצא אתיופי ביקבי ברקן לגעת ביין בגלל דרישה שהציב בד"ץ העדה החרדית, הפיץ יו"ר קבוצת טמפו ז'ק בר מכתב לעובדים, בו הוא טוען כי הכותרת שניתנה לכתבה - "גזענות ביקבי ברקן: עובדים הודחו כי הם לא יהודים מספיק" – היא "שקרית וחסרת אחיזה במציאות"

מיכל רז-חיימוביץ' 26.06.2018
מוצרי יפאורה / מתוך: מצגת החברה

לא עמדו ביעדי המיחזור: הקנסות על יצרניות המשקאות נחשפו

יפאורה-תבורי קיבלה קנס בגובה של 9 מיליון שקל, ואילו טמפו נקנסה ב-6.7 מיליון שקל • החברה המרכזית למשקאות קלים וחברת מעיינות עדן סירבו לחשוף את היקפי הקנסות שהוטלו עליהן

שני מוזס 21.06.2018
ערן גוטדנקר סמנכ"ל השיווק והמכירות של וואלה / צילום: יחצ
בזק | לפני כולם

סוכנות הדאטה של וואלה בפיילוט עם טמפו, בינתיים בלי בזק

הסוכנות, שכנראה תיקרא BU, החלה בפגישות עם מפרסמים, ולעת עתה לא תכלול מידע משאר הקבוצה ■ המשנה למנכ"ל וואלה, ערן גוטדנקר: "המיזם נבחן תפעולית"

ענת ביין-לובוביץ' 19.10.2017
טמפו לוגו / צילום: יחצ

מגבירים תחרות: טמפו תמכור החזקותיה בתאגיד המיחזור אל"ה

זאת במטרה לעודד תחרות בשוק האיסוף ומיחזור מיכלי משקה ■ המשך פעילותה של אל"ה הותנה גם במתן שירותים בתנאים שוויוניים בחוזים בני עד שנה

שני מוזס 30.07.2017
נסטי / צילום: אלי אטיאס

השפעות הפיצול לא נעצרות: נסטי ירדה למקום ה-3 בקטגוריה

פיוז טי הולכת וכובשת את השוק עם נתח של 75%, וספרינג טי של יפאורה מחזיקה ב-13% ■ לפי טמפו, שהמותג נסטי עבר לידיה במארס ומאז ביטלה את הגרסה המוגזת והעלתה מחירים, דווקא נראית מגמת שיפור

שני מוזס 20.07.2017
קימבו / צילום: יחצ
טמפו | לפני כולם

טמפו תשווק את מותג הקפה האיטלקי קימבו

החברה, שפעילה שנים רבות בענף המשקאות הקרים, תשווק קפסולות תואמות למכונות נספרסו ותערובת פולי קפה לאספרסו

מיכל רז חיימוביץ' 21.05.2017
נסטי / צילום: אלי אטיאס
גדעון עמיחי | לפני כולם

מסתמן: משרדו של גדעון עמיחי יטפל בתקציב נסטי

בכך יגדל נתח התקציבים שהוא מחזיק במערך הפרסום של קבוצת טמפו ■ מדובר באתגר שיווקי-פרסומי לא קל, שכן נסטי עבר טלטלות בשוק המקומי ולא הצליח להמריא

ענת ביין-לובוביץ' 01.02.2017
משקאות XL / צילום: אתר החברה

תוספת אנרגיה לטמפו: מאריכה ב-10 שנים שיווק משקאות XL

חברת המשקאות תתחיל לשווק את משקה האנרגיה גם בקפריסין ■ בטמפו, שבשליטת ז'ק בר והיינקן, לא חושפים את המספרים במסגרת ההסכם: "תמורת ההפצה תהיה XL זכאית לשיעורים מסוימים מהרווח, כפי שהוגדר"

אביב לוי 29.01.2017

   123456   

   נמצאו 84 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 6

צרו איתנו קשר *5988