סטורנקסט הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 

חודש למשבר קוקה-קולה: הירידה במכירות התמתנה ל-8%

בשיא המשבר הגיעה הירידה במכירות משקאות המותג לכ-25%-30% ■ סטורנקסט: הנתח הכספי של משקאות המותג ירד באותה תקופה מ-74% ל-69.5% ■ יפאורה-תבורי וטמפו המתחרות נהנו מהמשבר רק באופן חלקי

אילנית חיות 27/12/2009

סטורנקסט ונילסן משכו את בקשת המיזוג ביניהן

במשרדי הממונה על ההגבלים סברו כי אישור המיזוג משמעו מונופול מושלם, כיוון שסטורנקסט ונילסן הן המתחרות היחידות בתחום המידע הקמעונאי בישראל

אילנית חיות 16/12/2009

מותגי דגני הבוקר הנמכרים ביותר בארץ: כריות וקורנפלקס תלמה

מתחילת השנה נרשמה שחיקת מחיר ממוצעת של 2.5% בקטגוריה ■ אחרי שנים ללא תמיכה, א.ד.א שיווק תשקיע מיליון דולר בשיווק מותג הדגנים האמריקני POST

אילנית חיות 09/11/2009

מעדני מיקי מדווחת על גידול של 19.7% במכירות סלטי החצילים

משיקה 2 סלטי חצילים חדשים, ואת בעקבות נתונים עדכניים של סטורנקסט על כך ששוק סלטי החצילים מגלגל 64 מיליון שקל בשנה

שירות גלובס‏ 05/11/2009

סטורנקסט: חוגלה, סנו ונטו עולות; שטראוס ואסם יורדות

בניגוד להצהרות על יציאה מהמיתון, מכירות מוצרי הצריכה השוטפת המשיכו לרדת ברבעון השלישי ■ ירידות בולטות נרשמו במכירות השמן, החטיפים והחלב

אילנית חיות 19/10/2009

המספרים של זוגלובק נחשפים: הרווח התפעולי פחות מ-2%

למרות קצב מכירות של 565 מיליון שקל ומעבר לרווחיות - שיעורי הרווח שוליים ■ זוגלובק שומרת על כוחה בשוק מעדני הבשר, אך מאבדת את ההובלה במעדנים הארוזים ■ זוגלובק: "הנתונים אינם נכונים ואינם מדויקים"

אילנית חיות 19/10/2009

המותג BLU כבש את המקום השני בשוק משקאות האנרגיה

זאת על חשבון רד בול ■ המותג XL ממשיך להוביל את השוק ומחזיק כמחצית מהנתח הכספי בקטגוריה כולה

אילנית חיות 05/10/2009

אחרי החגים יתייקר הכל? יצרני המזון נערכים להעלאות מחירים

חלק מהיצרנים מבקשים לנצל את אווירת היציאה מהמיתון ■ תנובה וטרה כבר העלו מחירים ■ מנכ"ל חברת מזון: "יצרנים ימצאו צידוק בעלייה במחירי הסחורות כדי להעלות מחירים וגם כדי לגשר על הפערים במכירות"

אילנית חיות 08/09/2009

זכרונות מהמיתון: ירידה של 2.6% בצריכה במשק במחצית הראשונה השנה

סטורנקסט: במחצית 2009 רשם המזון ירידה של כ-3% במכירות, וגם המשקאות ירדו בשיעור דומה ■ התחרות לא הביאה לירידה משמעותית במחיר כלל מוצרי המזון, והספקים הבינוניים התחזקו על חשבון הספקים הקטנים

אילנית חיות 20/08/2009

מדואופול למונופול? נילסן וסטורנקסט במשא-ומתן למיזוג

שתי חברות שירותי המידע בענף הקמעונאות חולשות כיום על התחום, ובענף חוששים כי מונופול בתחום יגרום לעלייה במחיר השירותים

אילנית חיות 20/07/2009

סיכום המחצית הראשונה של 2009: תנובה, שטראוס, אסם וקוקה-קולה יורדות

נטו, סנו וחוגלה-קימבלי עולות ■ בשוק מוצרי הצריכה השוטפת הספקים המובילים במזון יורדים, והספקים המובילים בנון-פוד עולים

אילנית חיות 16/07/2009

שטראוס משיקה צ'יפס לילדים שיתחרה בבמבה

תשקיע 4 מיליון שקל בקמפיין ההשקה ■ לפי סטורנקסט, המותג במבה של אסם מוביל את קטגוריית החטיפים המלוחים עם נתח כספי של 25% - בעוד שהמותג תפוצ'יפס של שטראוס מחזיק בנתח כספי של 16.5%

אילנית חיות 29/06/2009

נתוני סטורנקסט: תנובה, חוגלה וסנו עולות - שטראוס, אסם ודיפלומט יורדות

ההאטה במשק נותנת את אותותיה בצמיחה מזערית במוצרי הצריכה השוטפת (FMCG), המעידה על שחיקה ריאלית במכירות

אילנית חיות 17/05/2009

מסימני המיתון: תנובה מתחזקת, אבל שוק החלב רשם צמיחה מועטה ברבעון

שיעור הצמיחה הכספית ברבעון הראשון של 2009 מעיד על גידול אפסי מבחינה כמותית במכירות, וזאת לאור עליות המחיר שחלו בשנה החולפת ; שטראוס נחלשת, ואילו מולר מחזק את טרה

אילנית חיות 22/04/2009

משבר המים המינרליים: מי עדן הפסידה הכנסות של 22-25 מיליון שקל; ההפסד של נביעות - 11-9 מיליון שקל

לפי סטורנקסט, הנתח הכספי של מי עדן בקטגוריית המים ירד בשבוע הראשון של מארס ל-20.7% בלבד - לעומת 39.3% בשבוע שקדם למשבר ; משרד הבריאות מקים ועדה לבחינת הדרישות הרגולטוריות ממים מינרליים

אילנית חיות ‏ 18/03/2009

סיכום 2008 בשוק מוצרי הצריכה: תנובה, חוגלה וסנו עולות; שטראוס, קוקה-קולה ואסם יורדות

שוק המזון והמשקאות המבורקד רשם ב-2008 צמיחה כספית של 14.4% ; תנובה הובילה את הצמיחה בשוק, כמו גם בשוק החלב - ואילו שטראוס איבדה נתחי שוק בשני השווקים ; בשוק הנון-פוד נרשמה צמיחה מינורית בלבד

אילנית חיות 28/01/2009

   12345678   

   נמצאו 116 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988