ערוץ 10 חוזר לצ'מפיונס: ישדר את המשחקים בין ברצלונה וארסנל

רכש מערוץ הספורט את הזכויות לצמד משחקי שמינית הגמר ■ מתכוון לרכוש משחקים נוספים משלבי ההכרעה ■ סכום העסקה מוערך ב-120 עד 150 אלף דולר

הקרב הגדול של שמינית גמר הצ'מפיונס ליג בין ברצלונה לארסנל ישודר בערוץ 10. ל"גלובס" נודע כי בימים אלה השלים הערוץ את רכישת שני המשחקים מידי ערוץ הספורט, עבור סכום המוערך בכ-120-150 אלף דולר בסך-הכול.

מדובר בצמד המשחקים שנחשב למעניין ביותר בשלב שמינית הגמר העונה, ואטרקטיבי מאוד עבור הציבור הישראלי בעיקר בגלל ההשתתפות של ברצלונה.

הערוץ ישדר את המשחק הראשון שייערך בלונדון ב-16 בפברואר באצטדיון ה"אמירייטס", וכעבור 3 שבועות, ב-8 במארס, ישדר את הגומלין בין שתי הקבוצות שייערך בקאמפ נואו של ברצלונה. יורם ארבל ישדר את המשחקים, ולצדו הפרשן אלי אוחנה.

כחלק מהעסקה, ערוץ הספורט השאיר בידיו את זכויות ה-HD של המשחקים, לשידור במקביל לערוץ 10.

ערוץ 10 ממשיך בכך את הקו של שידורי ההכרעה בצ'מפיונס ליג. בעונה שעברה שידר הערוץ 10 משחקים מהמפעל - שבעה של מכבי חיפה במוקדמות ובשלב הבתים, ובנוסף שניים ממשחקי חצי הגמר ואת הגמר. משחק הגמר ששודר בעונה שעברה בין אינטר לבאיירן מינכן הביא לערוץ רייטינג של 18.3%.

בשלב זה מדובר על עסקה הכוללת את שני משחקי שמינית הגמר, אולם הערכות הן כי הערוץ ירכוש גם משחקים משלבים גבוהים יותר של המפעל. במקביל ממשך הערוץ לשדר את מכבי תל-אביב ביורוליג. ביום חמישי השבוע יחל שלב הטופ-16 מהיורוליג, עם המשחק בין ברצלונה למכבי תל-אביב.

נתי דינר, סמנכ"ל שיווק ופרוגרמינג של ערוץ 10, מסר: "נמשיך להתרכז באירועי ספורט גדולים. המשחקים בין ברצלונה לארסנל הם בהחלט אירועי ספורט גדולים".