תקציב לי קופר עובר מגלר-נסיס לענבר-מרחב-שקד

העברת תקציב הפרסום היא כתוצאה מרכישת משרד הפרסום לין&לין בידי ענבר-מרחב-שקד ■ היקף התקציב בכל אחת מהשנים האחרונות עמד על כמיליון דולר בשנה

שבועות ספורים לאחר שמשרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד רכש את פעילותו של משרד הפרסום לין&לין, הוא קוטף את הפירות הראשונים. ל"גלובס" נודע כי תקציב הפרסום של מותג האופנה לי קופר עובר ממשרד הפרסום גלר-נסיס-פובליסיס לענבר-מרחב-שקד.

למעשה, תקציב לי קופר מגיע לענבר-מרחב-שקד בזכות רכישה זו. לין&לין הינו משרד פרסום ותיק, שהנדוניה העיקרית שהוא הביא לעסקה היתה בריל תעשיות, שמחזיקה במותגים כמו גלי וסקאל. הרכש האחרון של בריל היה חברת לי קופר, אותה היא רכשה לפני שבועות ספורים בלבד.

ענבר-מרחב-שקד התמודד על תקציב לי קופר ראש בראש מול גלר-נסיס לפני קצת יותר משנה, כשהמותג היה עדיין תחת הטיפול של קונספט שיווק. שני המשרדים הגיעו לישורת האחרונה בהתמודדות על התקציב, לאחר שקונספט שיווק החליטה על הפסקת ההתקשרות עם פוגל-אוגילבי - המשרד שטיפל במותג בשנים האחרונות. החברה החלה אז בסבב פגישות עם משרדים שונים, ביניהם ענבר-מרחב-שקד, ברוקנר-נטע-יער, LEAD מקבוצת אדלר חומסקי וגלר-נסיס שהצטרף בשלב מתקדם של המכרז.

בשנים הראשונות לפעילותה בישראל, ביצעה קונספט שיווק את הפעילות הפרסומית באופן עצמאי, אבל עם הגדלת ההשקעה של כל חברות האופנה בפרסום, קונספט שיווק התקשרה עם יהושע TBWA. לאחר 5 שנים, התקציב הועבר לפוגל-אוגילבי, וכאמור, אך לפני שנה הוא הגיע לגלר-נסיס-פובליסיס.

היקף התקציב בכל אחת מהשנים האחרונות עמד על כמיליון דולר בשנה.