גיאוקרטוגרפיה

כתבות אחרונות

 
נועה קירל בקמפיין החדש של ביטוח ישיר  / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר

סקר הפרסומות: ביטוח ישיר הכי זכורה, 9 מיליון הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין הכי מושקע בשבוע החולף - מפעל הפיס עם השקעה של כ-607 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 24.11.2019
נועה קירל בקמפיין החדש של ביטוח ישיר  / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר

בזכות נועה קירל? ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח ישיר היא גם המושקעת ביותר השבוע עם כ-813 אלף שקל • הפרסומת לדלתא בכיכובה של אליאנה תדהר היא האהודה ביותר בשבוע החולף

ענת ביין-לובוביץ' 14.11.2019
מתוך הקמפיין של גינדי תל אביב UPPER HOUSE / צילום: אתר גינדי תל אביב

הצעצוע של גינדי: נטע ברזילי בראש דירוג הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות האהובות מדורגת השבוע דלתא עם הקמפיין לפיג'מות החורף • הקמפיין של yes לסדרה "יס מן" הוא המושקע ביותר עם כ-1.1 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 07.11.2019

סקר הפרסומות: MAX הכי זכורה השבוע, ביטוח ישיר הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: אחרי החגים כבר כאן, אך כמות הפרסומות על המסך וסך התקציב נמוכים באופן יחסי • הקמפיין של MAX הוא גם המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-927 אלף שקל • באומן מוביל עם 3 מתוך 10 הפרסומות בדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 31.10.2019
מיה דגן בקמפיין של שופרסל / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של שופרסל

יש לי יום יום חג: שופרסל - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגות שלוש פרסומות עם שיעור אהדה דומה • הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף היא של בנק דיסקונט עם כ-1.6 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 26.09.2019
רותם סלע בקמפיין קסטרו / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של קסטרו

סקר הפרסומות: קסטרו הכי זכורה השבוע, 9 מיליון הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של קסטרו "Do whatever you please", באמצעות אדלר-חומסקי ובכיכובה של רותם סלע, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית גם השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 19.09.2019
מחקרי שוק יכולים להוות בסיס בתהליכי קבלת החלטות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

תשכחו מתחושת בטן: מדוע חברות רבות נעזרות בתחום המחקר?

יותר ויותר חברות מסחריות חוזרות לעשות שימוש בכלי מחקר מסורתיים לצורך תכנון מהלכים שיווקיים וקידום הפעילות העסקית של הפירמה • כיצד יכולים מחקרי שוק לסייע בהתמודדויות מול האתגרים הרבים העומדים בפני מנהלי הארגון ולהביא תועלת בתהליכי קבלת החלטות?

נתן סטולרו 18.09.2019

טורנדו - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-30.3 מיליון שקל, לעומת 24.7 מיליון שקל בשבוע שעבר

ענת ביין-לובוביץ' 12.09.2019
רותם סלע בפרסומת למזגני טורנדו / צילום:

קרב המזגנים נמשך: טורנדו - הפרסומת הכי זכורה השבוע; תדיראן - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של מפעל הפיס, "חיש גד - זה אתה עם עוד קצת כסף", הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית בשבוע החולף עם כ-1.04 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 05.09.2019
שינויים בשוק הנדל"ן / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

כיצד יכול עולם השמאות להתאים עצמו לשוק הנדל"ן המשתנה?

הגידול במתחמי העבודה המשותפים, השפעת התחבורה על ערך הנכסים ועירוב השימושים, הם רק חלק מהמשתנים עימם מתמודדים שמאים בבואם להעריך נכונה נדל"ן מניב • כך עולה מבדיקה שערכה לאחרונה החטיבה הכלכלית בגיאוקרטוגרפיה • באילו כלים מחקריים ניתן להשתמש על מנת לדייק בהערכה השמאית?

נתן סטולרו 29.08.2019
רותם סלע בפרסומת למזגני טורנדו / צילום:

סקר הפרסומות: הקרב בענף המזגנים ממשיך לככב בעשירייה

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות מדורגת השבוע מזגני טורנדו עם רותם סלע • בראש האהובות - הפרסומת של מזגני תדיראן עם מורגן פרימן • קוקה-קולה – הקמפיין המושקע ביותר בשבוע החולף

ענת ביין-לובוביץ' 29.08.2019

קריר בבית, חם על המסך: טורנדו - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע

בראש טבלת הפרסומות הזכורות מדורגת השבוע טורנדו עם החסויות: "התחזית: סחוניה דל-מות" ו"רק אתם שולטים במזג-האוויר" • בראש הפרסומות האהובות מדורגת הפרסומת של מפעל הפיס ללוטו, שהיא גם הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף

ענת ביין-לובוביץ' 22.08.2019
הפרסומת של MAX / צילום מסך מתוך הקמפיין

אשראי במקסימום: הפרסומת ל-MAX היא הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes בכיכובה של חוה אלברשטיין ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 08.08.2019
קמפיין בזק / צילום: מתוך יוטיוב

בזק - הפרסומת הכי זכורה ומושקעת השבוע; yes - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: קבוצת בזק באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי משתלטת השבוע על ראש דירוג הפרסומות

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2019

הפרסומת של yes עם חוה אלברשטיין - האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: פרסומות הזמר דוחקות מראש הדירוג את הפרסומת של טורנדו בכיכובה של רותם סלע, שדורגה בשבועות האחרונים גבוה יחסית • היקף ההשקעה בפרסומת של yes עמד השבוע על כ-1.7 מיליון שקל

25.07.2019
רותם סלע בפרסומת למזגני טורנדו / צילום:

סקר הפרסומות: חווה אלברשטיין בלב, רותם סלע בראש

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הפועלים עם קובי מרימי הייתה יקרה, מושקעת ומצחיקה ואף קיבלה תשבחות מהברנז'ה - אך מציגה ביצועים בינוניים בדירוג הזכורות והאהובות • לעומת זאת, חווה אלברשטיין עוררה באזז סביב הפרסומת החדשה ל-yes, אך בעיקר סביב בחירתה להשתתף לראשונה בפרסומות

ענת ביין-לובוביץ' 18.07.2019

   67891011121314151617181920   

   נמצאו 765 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 48