גיאוקרטוגרפיה

כתבות אחרונות

 
סטטיק בקמפיין פרטנר / צילום: צילום מסך

בקרב על הסיבים האופטיים יש מנצח אחד ברור, לפחות בזירת הפרסום

פרסומת המחזמר של פרטנר בכיכובו של סטטיק ניצבת גם השבוע בראש - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קמפיין פוקס הום עם זהבה בן זוכה לשיעור אהדה גבוה, אך מתברג במקום האחרון מבחינת זכירות

גלית חתן 29.07.2021
שירות לקוחות. כ–46% מעדיפים מענה טלפוני / איור: גיל ג'יבלי

יותר ממחצית הצרכנים מעדיפים שירות אנושי על פני שירות דיגיטלי

כ-46% מעדיפים מענה טלפוני, כ-10% יבחרו לגשת למרכזי שירות, ורק אחוז אחד רוצה לתקשר עם בוטים - השיטה המועדפת על חברות - כך עולה מסקר גיאוקרטוגרפיה עבור גלובס • שירות הוא השיווק החדש, כתבה שלישית בסדרה

מיכל רז-חיימוביץ' 28.07.2021
מתוך הקמפיין של פרטנר עם סטטיק / צילום: יח"צ אוהד רומנו

המתכון להצלחה: שיר קליט, הפקה צבעונית ומהוקצעת, קורטוב הומור וסטטיק חינני אחד

הפרסומת של פרטנר, ש"מתנגחת" בבזק, היא גם הזכורה וגם האהובה ביותר השבוע - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קמפיין משרד הבריאות להתמודדות עם הקורונה הוא המושקע ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 22.07.2021
ליהי קורנובסקי בפרסומת לתפוזינה / צילום: יח"צ אוהד רומנו

עוד שיר אחד ואבדנו: מרוב פרסומות מוזיקליות, הצופים כבר לא מצליחים להתרגש

בזק ופרטנר נלחמות ראש בראש, אבל הצופים לא ערניים לעוקצנות שבין החברות המתחרות, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בין שטף הפרסומות המזמרות מצליחה לבלוט גם השבוע זו של תפוזינה כאהובה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 15.07.2021
קמפיין פרסומת של YES יס עם ספיר ברמן ונועה קירל / צילום: יח"צ אוהד רומנו

ספיר מלכת המדבר: yes בחרה במהלך שיווקי נכון, אך האם הוא אמיץ ופורץ דרך?

הפרסומת החדשה בכיכובה של שופטת הכדורגל הטרנסג'נדרית ספיר ברמן עוררה לא מעט ביקורת, אך הקהל אוהב את התוצאה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קבוצת בזק משתלטת השבוע על הדירוג עם שלוש פרסומות מושקעות

ענת ביין-לובוביץ' 08.07.2021
עומר אדם בפרסומת לבזק / צילום: ליאור נורדמן

את הרף הגבוה לפרסומת של בזק הציב עומר אדם בעצמו, והוא מתקשה לעמוד בו

ההצלחה המוגבלת של פרסומות בזק ופלאפון מעלה את התהייה אם טרנד הפרסומות המזמרות מיצה את עצמו, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של קראנץ' עם יהונתן מרגי זוכה לפרגון מאנשי הקריאייטיב, אך לא מצד הצופים

ענת ביין-לובוביץ' 01.07.2021
את המידע הרפואי עבור מחקר צריך לדעת איך לאסוף / צילום: Shutterstock

מחקרי שוק בתחום הפארמה והבריאות: איך אפשר לדעת מה גורם לרופאים לבחור בתרופה אחת ולא באחרת?

בעולם הרפואה והביוטכנולוגיה מושקעים סכומים ניכרים במחקרי שוק, אולם על מנת שאלו יהיו מהימנים ומדוייקים נדרשות שיטות מחקר ייחודיות, אומרת נורית אברמוביץ', מנהלת מחלקת הפארמה והבריאות בקבוצת גיאוקרטוגרפיה • "לחברות תרופות, חברות ביוטכנולוגיה או סטארט-אפים בתחום אין את הכלים המספיקים כדי לבחון את תפיסות הרופאים בנוגע למוצרים השונים המשמשים לטיפול או מניעה של מחלה או תסמונת מסויימת"

30.06.2021
מחאת אוהלים נגד מחירי הדיור, בשדרות רוטשילד בת"א 2011 / צילום: תמר מצפי

האם ישראל יקרה לכם? בדקנו מה אתם חושבים על המצב הכלכלי

גלובס ומכון גיאוקרטוגרפיה בדקו מה חושבים הישראלים על יוקר המחיה והאם הם חוששים לעתידם הכלכלי • דבר אחד בלט במיוחד, מחירי הדיור הכי מטרידים את הישראלים • 10 שנים למחאה החברתית, פרויקט מיוחד 

שירות גלובס 25.06.2021
יהודה לוי ונועה קירל בקמפיין פלאפון / צילום: יח"צ

השטנץ והכסף הגדול שוב מנצחים את הקריאייטיביות

הפרסומת לפלאפון, בכיכוב יהודה לוי ונועה קירל, היא הזכורה ביותר השבוע - אך רק במקום השני מבחינת אהדה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר השבוע היא של מפעל הפיס עם הביצוע המחודש לטרמינל לומינלט של מאיר אריאל ז"ל

ענת ביין-לובוביץ' 24.06.2021
יהודה לוי ונועה קירל בקמפיין פלאפון / צילום: יח"צ

השקעה מאסיבית ומדורי הרכילות הזניקו את פלאפון לראש דירוג הפרסומות הזכורות

מה עדיף, קמפיין עם קונספט קריאטיבי ברור ומבדל או קיצור דרך של פרזנטור והפקה גרנדיוזית? יהודה לוי ונועה קירל סיפקו השבוע תשובה ברורה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • עם זאת, ברמת האהדה, תפוזינה עדיין בולטת בפסגה

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2021
ליהי קורנובסקי בפרסומת לתפוזינה / צילום: יח"צ אוהד רומנו

עם בוא הקיץ, הטאלנטים הצעירים כובשים את ברייק הפרסומות

הפרסומת של תפוזינה היא גם הזכורה ביותר וגם האהובה ביותר השבוע, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של קוקה-קולה היא המושקעת ביותר השבוע אך לא מתברגת כלל בדירוג, כפי הנראה כי קהל היעד שלה צופה פחות בטלוויזיה

ענת ביין-לובוביץ' 10.06.2021
ליהי קורנובסקי בקמפיין תפוזינה / צילום: יח"צ אוהד רומנו

הפרזנטוריות העכשוויות: בטוחות בעצמן ובגופן, קוליות ולא מפחדות לשבור קירות

נשים מובילות כפרזנטוריות ראשיות 5 מתוך 10 הפרסומות המובילות השבוע, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הקמפיין המושקע ביותר שייך לבנק מזרחי טפחות - מה שהוביל את דביר בנדק למקום השני בשני הפרמטרים

גלית חתן 03.06.2021
ליהי קורונובסקי ותפוזינה / צילום: צילומ מסך מתוך הפרסומות

הלחימה נגמרה וירדה מהמסך, ההומור והקלילות חזרו לברייק הפרסומות

שתי פרסומות חדשות אומנם עושות שימוש בפרזנטורים מוכרים, אך משיגות את הבולטות שלהן מסיבה אחרת • למרות סיום מבצע "שומר החומות", עדיין נרשמת אהדה לקמפיין משרד הבריאות, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה

ענת ביין-לובוביץ' 27.05.2021
הפרסומות של ביטוח ישיר / צילום: צילום מסך

כשהמצב הביטחוני מתוח, רמת הקשב של הישראלים לפרסומות נמצאת במגמת ירידה

בשונה ממשבר הקורונה, במבצע "שומר החומות" נדם קולם של המפרסמים הגדולים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של הבורסה לניירות ערך היא המושקעת ביותר, אך לא נכנסה לדירוג - בעיקר בגלל הטיימינג

ענת ביין-לובוביץ' 20.05.2021
גל גדות וכריסטיאנו רונאלדו. מה יקרה לאהדה? / צילום: ראובני פרידן IPG

רגע לפני שבועות, והפרסומות למוצרי חלב לא משתלטות על הדירוג

הפרסומת של הוט מדורגת השבוע בראש טבלת הפרסומות הזכורות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • את דירוג האהובות מובילה דווקא הפרסומת למזגני טורנדו • ומי מחליף את מקומן של הפרסומות למוצרי חלב?

ענת ביין-לובוביץ' 13.05.2021
נועה קולר ואורי לייזרוביץ' בפרסומת לדנונה. החיבה עושה את שלה / צילום: יוטיוב

הציבור מעדיף חביבות ועקביות; הסלבס לבדם לא עושים את העבודה

הפרסומת הזכורה ביותר השבוע בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה, היא  למזגן טורנדו • הפרסומת האהובה (והקצרצרה) ביותר, היא לדנונה שטראוס • הציבור, מתברר, איבד עניין במגפה

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 765 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 48