לראשונה מאז השקת הקמפיין, הפרסומת של ביטוח 9 בכיכובו של אודי כגן, היא האהודה ביותר השבוע בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • דווקא הפרסומות בכיכובם של בר רפאלי והצמד סטטיק ובן אל, עדיין לא מובילות את הדירוג
ענף הפרסום מוריד השבוע את הרגל מהגז, ורוב הפרסומות שעלו הן "קטנות" יחסית, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בראש הדירוג הפרסומת לקפה טורקי עלית, ואילו טאצ' עם אילנית לוי ואלירז שדה היא המושקעת ביותר
כבר שני עשורים שמדד "הזכורות והאהובות" של גלובס ומכון גיאוקרטוגרפיה בודק מדי שבוע מהן הפרסומות המובילות בשוק • לכבוד יום העצמאות קבלו את דירוג 15 הזכורות והאהובות ביותר: נוסטלגיות, גרנדיוזיות, קיטשיות ומלאות הומור
הפרסומות של yes+ ושל בזק אומנם כבר ירדו מהאוויר, אבל הקהל הרחב עדיין זוכר אותן היטב - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ביטוח ישיר כובשת את הפסגה, לא מעט בזכות העקביות
הפרסומת של ועדת הבחירות המרכזית היא הזכורה ביותר בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של yes+ עדיין אהודה • פסח בפתח, ורק שתי פרסומות ברוח החג נכנסו לדירוג
הפרסומת של yes ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בתחום הביטוח, המותגים "9" וביטוח ישיר לא יורדים מהאוויר ומהטבלה
בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה לא התברג אף קמפיין של מפרסם שאינו נמנה עם המפרסמים הקבועים והגדולים • פרט לחברות התקשורת שמשקיעות בקמפיינים, קרב שיווקי נוסף מתנהל בגזרת אפליקציות התשלום
בדירוג הפרסומות זכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה ממשיכים להוביל גם השבוע האינטרנט של בזק ומשרד הבריאות • חג הפסח המתקרב ופתיחת המסחר מגבירים את הביקוש לפרסום
הפרסומת לבזק בכיכובם של גידי גוב ואלה לי בולטת בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הציבור אוהב במיוחד את הפרסומת של משרד הבריאות לעידוד ההתחסנות • ומה קורה למי שמתאמץ להצחיק?
בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה מככבות אסם וביטוח ישיר • הפרסומת של פרטנר TV בכיכובו של סטטיק עדיין לא מצליחה להתרומם • הפרסומות של שופרסל וביסלי, שגם בהן יש זמרים מפורסמים, לא מספקות את הסחורה
בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה מככבות חברת החשמל וביטוח ישיר • למרות ההשקעה הרבה הפרסומת לפרטנר TV בכיכובו של סטטיק מדורגת גבוה אך לא מובילה
מותג הביטוח "9 מיליון", שהושק מחדש כ-"9", מצטרף אל משרד הבריאות וביטוח ישיר שמככבים גם השבוע בדירוג הפרסומות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • עוד מצטרפות לדירוג וזוכות לבולטות: חברת החשמל והגבינה הצהובה של טרה
אומנם בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עדיין מככבות הפרסומות של משרד הבריאות וביטוח ישיר, אך השבוע הצטרפו אליהן כמה פרסומות חדשות • במבה אסם יצאה עם פרזנטור חדש, ובשירותי בריאות כללית רעננו את הקו המוכר
מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עולה כי הקמפיין של משרד הבריאות בכיכובו של ישראל קטורזה הוא הקמפיין האהוב ביותר גם השבוע • את דירוג הפרסומות הזכורות מובילה גם השבוע ביטוח ישיר עם כוכבי "לא כולל שירות"
סקר חדש של איגוד האינטרנט מגלה כי חלק גדול מהציבור בישראל מוטרד מסגנון השיח ברשתות החברתיות • 53% נמנעים מתגובות ברשת מחשש לתגובות אלימות • 60% חשים שאין להם למי לפנות אם חוו פגיעה רגשית ברשת
סיכום מדד הזכורות והאהובות של גיאוקרטוגרפיה וגלובס מראה כי פרסומות של משרד הפרסום אדלר חומסקי כיכבו הכי הרבה בדירוג הפרסומות הזכורות, ואחריהן פרסומות של ראובני פרידן • את דירוג הפרסומות האהובות מוביל אדלר חומסקי יחד עם משרד גליקמן שמיר סמסונוב
9 מיליוןבנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיהפרסומות הזכורות והאהובותמזרחי טפחותפרטנרפרסום בטלוויזיהפרסומותשופרסל