גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

גליקמן נטלר סמסונוב

משרד פרסום

עוד כתבות

מתוך הקמפיין של משרד פובליסיס בארה''ב

למקסם את האפקטיביות: כך פועלים משרדי הפרסום בחזית ההסברה

בימי שגרה מחלקות הקריאייטיב של משרדי הפרסום עובדות כדי לקדם מותגים ושירותים, אבל מאז פרוץ המלחמה הן גויסו לכיוונים פטריוטיים יותר • מקמפיינים של אחדות ושותפות גורל, דרך הסברה בינלאומית ועד פעולות למען החטופים בעזה

ריאן ריינולדס מדגים את הוראות הפרסום שנתן ל־chatGPT / צילום: צילום מסך מטוויטר

הדילמה של ענף הפרסום: מה קורה כשהבינה המלאכותית מתחילה להחליף עובדים

בענף סבורים כי אנשי "העבודות השחורות" יאבדו את משרתם, בעוד שבתחום הקריאייטיב ישתפרו הביצועים באמצעות פינג-פונג עם המכונה • "מה שלוקח היום חודשים, יוכל לעבוד תוך 150 שניות בעוד שלוש־ארבע שנים" • מהפכת הבינה המלאכותית

שופרסל. תקציב הפרסום עובר משרד / צילום: Shutterstock

בלעדי על רקע הכניסה של קרפור הצרפתית אחד מתקציבי הפרסום הגדולים במשק עובר ידיים

לגלובס נודע כי החלק של אדלר-חומסקי בתקציב הפרסום של קבוצת שופרסל עובר למשרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב • היקף התקציב שמנוהל באדלר-חומסקי עומד על כ-40 מיליון שקל בשנה

הקמפיין של פובליסיס עבור אפליקציית וונדר / צילום: צילום מסך

בלעדי ההחלפה של הפועלים, השינוי של סלקום: השבוע שהיה בפרסום

לגלובס נודע כי בבנק הפועלים החליטו להעביר את התקציבים שאמורים היו להתנהל בפובליסיס ONE לטיפולו של משרד הפרסום גיתם BBDO • וגם: תקציבי הפרסום של סלקום, קורנפלקס תלמה ורשת ויקטורי מחליפים ידיים • חדשות הפרסום, מדור חדש

גיל סמסונוב, יו''ר איגוד חברות הפרסום / צילום: איל יצהר

"העיניים שלנו נפקחו ולא רק מהתחרות מהייטק. ככה אי-אפשר להמשיך": גיל סמסונוב מדבר על הטלטלה בענף הפרסום

בשנה החולפת המשרד שלו חווה טלטלה עצומה בעקבות מותו של השותף והחבר הטוב, והענף שבו הוא פועל נקלע למשבר קשה, אבל גיל סמסונוב שומר על אופטימיות • יו"ר איגוד חברות הפרסום החדש משוכנע שהשינוי בדרך, ומדבר גם על התחרות מצד ההייטק והמהומה שהתחוללה בעקבות כתבות גלובס על התרבות הארגונית בענף

קרן שכטר-ויסמן, עירית פסטרנק ושרית קורונל / צילום: אלעד שרון

שלוש סמנכ"ליות בגליקמן מובילות באוניברסיטאות מהלך לעידוד גיוס עובדים לענף הפרסום

קרן שכטר-ויסמן, עירית פסטרנק ושרית קורונל מובילות מהלך שנועד לעודד צעירים מהאקדמיה להצטרף כעובדים לענף הפרסום עם תום הלימודים • השלוש מובילות יוזמה חדשה של המשרד שמטרתה להחזיר את התשוקה לעולם הפרסום בקרב הדור הצעיר

יגאל עזרא / צילום: רועי פרי

בלעדי שינויים בצמרת פובליסיס: יגאל עזרא מונה לסמנכ"ל קריאטיב בבאומן-בר-ריבנאי

יחליף את ירון פרל שעבר למקאן • בגליקמן הושלם רה-ארגון בהנהלה עם מינוי שלוש סמנכ"ליות חדשות

רונן גולדשמיט, מנכ”ל גליקמן שמיר סמסונוב / צילום: תמונה פרטית

בלעדי יש על מה לבנות: גליקמן-שמיר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של שיכון ובינוי

היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-10 מיליון שקל בשנה • על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום יהושע TBWA ו-LEAD אוגילבי

דורון לוינשטיין ינהל את השיווק הדיגיטלי בגליקמן-שמיר-סמסונוב

בתפקידו האחרון שימש לוינשטיין כמנהל השיווק הדיגיטלי של החברה המרכזית (קוקה-קולה) בישראל ובחו"ל

מפעל טבעול. מחפשים תחליף / צילום: תמר מצפי

בלעדי מארבעה יוצאים שניים: אלה המתמודדים הסופיים על תקציב טבעול

תקציב הפרסום של טבעול טופל עד לאחרונה ע"י גיתם BBDO • משרד הפרסום אדלר-חומסקי והפרסומאי יורם דמבינסקי לא עלו לשלב הבא במכרז על התקציב

יוסי לובטון מנכל  משרד פרסום באומן בר ריבנאי  / צילום: איל יצהר

חדשות טובות לעובדי פובליסיס: מחזירה רטרואקטיבית את קיצוצי השכר

ארתור סעדון, יו"ר הקבוצה, הודיע כי פובילסיס תחזיר רטרואקטיבית את קיצוצי השכר שספגו העובדים מחודש אפריל השנה בשל משבר הקורונה • בישראל מחזיקה פובליסיס בבעלות על משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, גליקמן-שמיר-סמסונוב וליאו ברנט

מימין: עדי ברונר, גיל סמסונוב, רונן גולדשמידט ויגאל שמיר / צילום: גליקמן־שמיר־סמסונוב

בלעדי משרד גליקמן-שמיר-סמסונוב עובר שינוי מבני

לגלובס נודע כי במבנה החדש ימונה גיל סמסונוב לתפקיד יו"ר פעיל, שימשיך לקחת חלק בניהול לקוחות (בין היתר יועברו לאחריותו חלק מלקוחותיו של גליקמן ז"ל) • יגאל שמיר ורונן גולדשמידט ימונו למנכ"לים משותפים, כאשר שמיר ממונה על התוצר הקריאטיבי, וגולדשמידט יישא באחריות לפן העסקי

חנן גליקמן ז"ל / צילום: תמונה פרטית

"חנן גליקמן הוא האדם היחיד שהיה מחליט, והיקום כבר התיישר"

בסוף השבוע האחרון הלך לעולמו במפתיע הפרסומאי חנן גליקמן, מבעלי משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב • מותו היכה בתדהמה רבים משותפיו לדרך, ולא רק אותם • גלובס אסף כמה מחבריו כדי שיספרו על האדם, אישיותו המיוחדת ומורשתו

גליקמן חנן / צילום: עינת לברון

חנן גליקמן, מבעלי משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, הלך לעולמו

גליקמן ייסד את משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב לפני כ-30 שנה • גיל סמסונוב ספד לו הערב ואמר: "אנחנו המומים וכואבים את לכתו הפתאומי"

חנן גליקמן, גיל סמסונוב, יגאל שמיר, רונן גולדשמידט ורועי גפן / צילום: איל יצהר

בלעדי עידן חדש: גליקמן-שמיר-סמסונוב יעבור לבעלות מלאה של קבוצת פובליסיס 

השותפים הישראלים במשרד גליקמן-שמיר-סמסונוב חתומים על חוזי ניהול לארבע שנים לפחות • וגם: טמפו משקאות עדכנה על צירופם של שלמה זהר ואיריס בק לדירקטוריון החברה • השיחה

מפעלים של קליל ונירלט, מותג של אינרום / צילום: איל יצהר

בלעדי אהבה חדשה? תקציב הפרסום של קליל צפוי לעבור למקאן ת"א

זאת אחרי למעלה מעשור של פעילות משותפת עם משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב • היקף התקציב עומד על כ-2 מיליון דולר בשנה

מנכ"ל תנובה, אייל מליס

בלעדי אלו המתמודדים על תקציב הפרסום של תנובה מזון המוערך בכ-10 מיליון שקל

התקציב כולל את הטיפול במותגים סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף, דגי תנובה ואדום אדום •  היקף תקציב הפרסום של תנובה מזון נחשב בינוני, ובכל זאת מעורר עניין רב מאחר שמדובר בדריסת רגל במערך הפרסום של אחת המפרסמות הגדולות בשוק

אין חדש תחת השמש: מזגני טורנדו – הפרסומת הזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות האהודות מדורגת השבוע הפרסומת של 9 מיליון • הקמפיין של שירותי בריאות כללית הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית

קופת חולים כללית / צילום: בר אל

בלעדי גליקמן שמיר סמסונוב זכו מחדש בתקציב שירותי בריאות כללית

המשרד הצליח לגבור על שני משרדים גדולים וחזקים ממנו: מקאן ת"א ואדלר חומסקי, במכרז ש-50% ממנו היה הצעה מסחרית

קופת חולים כללית / צילום: בר אל

מסתמן: גליקמן ומקאן העפילו לשלב ההתמחרות במכרז הפרסום של שירותי בריאות כללית

בשלב מצגות הקריאייטיב התמודד גם משרד הפרסום אדלר חומסקי • היקף הפרסום של הקופה כעשרה מיליון שקל בשנה • משירותי בריאות כללית נמסר כי הוועדה עדיין לא התכנסה לכן אין מידע כרגע לגבי שלב ההתמחרות