"ידיעות אחרונות": תוכנית חירום של הסוכנות הוגשה לממשלה ■ היו"ר נתן שרנסקי: "ללא היערכות מתאימה, יהודי צרפת יהגרו למדינות אחרות"
שרנסקי הופיע על פי בקשתו בפני דירקטוריון חברת הפנסיה של עובדי הסוכנות היהודית ואמר כי הוא מצפה מחברת הפנסיה לשקול מחדש את החלטתה למכור עד סוף שנת 2014 את מרכז הקליטה במבשרת
הסוכנות היהודית מממשת נכסים ומוציאה מכרז לקרקע ל-224 דירות במחיר מינימום של 295 מיליון שקל ביישוב היוקרתי מבשרת ציון - אבל מסתבר שעל הקרקע פעיל מרכז קליטה ובו 1,300 עולים מאתיופיה, שאין להם מושג לאן ילכו כשהקרקע תימכר ליזמים
שרנסקי, היום יו"ר הסוכנות היהודית ולשעבר שר שיכון בממשלת אריאל שרון: "אם כחלון יעשה במינהל מה שעשה בסלולר, זה יהיה מצוין" ■ "חייב להיות קשר חזק בין המינהל, למשרדי הפנים והשיכון, אחרת דברים לא יזוזו"
לפלר, דובר הסוכנות היהודית, שימש בעבר בין היתר גם כדובר השב"ס ■ המועמד שיתמנה לתפקיד צפוי להשתכר ככל הנראה בשכר חודשי של כ-35-40 אלף שקל
מתחילת השנה פרסמה הסוכנות היהודית בהיקף של 275 אלף דולר במחירי מחירון
זאת לאחר שראשי אגודת הסטודנטים הקימו מאהל מחאה במעונות והציפו את לשכת שרנסקי, יו"ר הסוכנות היהודית, בטלפונים, עקב דרישת הסוכנות לשכן עולים חדשים במעונות בית ברודצקי
ח"כ חיים אמסלם: על פי ההלכה, אדם אשר מקריב את חייו על מנת להשתייך לעם היהודי מכונה "זרע ישראל" ■ "החיילים מוכנים לסכן את חייהם כדי להגן על החברה היהודית"
כך עולה משני סקרים שנערכו ע"י חברת Market Watch ומכון טרומן ■ בעקבות אירועי המשט לעזה: עלייה בנכונות הישראלים והפלסטינים לפשרות - למרות פסימיות בשני הצדדים
החלטת המבקר התקבלה בהמשך לתחקירים ב"גלובס", ועל רקע ניסיונו של המבקר לבדוק את פרשת ביתו הפרטי של שר החקלאות שלום שמחון, שם ביצעה קק"ל עבודת תשתית פרטית עבור השר
באחרונה נתגלעו חילוקי דעות בין הסוכנות לבין אל על לאחר לקראת חתימת הסכם עדכני בין הצדדים דרשה אל על להעלות באופן חד צדדי את התעריפים שהיא גובה מהסוכנות בכ-5%
עם זאת, ביהמ"ש זיכה אותו מחמת הספק מעבירת זיוף ■ השופטת חיותה כוחן: "בשני התיקים עובר כחוט השני דפוס התנהגות עברייני של נוכל ורמאי, שניצל באופן ציני את תמימותם של המרומים שנתנו בו את אמונם"
Twisted Fly: למרות השינויים שהוכנסו בקמפיין נגד ההתבוללות, הוא עדיין מעורר אמוציות רבות בקרב הגולשים
לפי מדד הפרסומות המדוברות ברשת של Twisted Fly, הקמפיין של פרויקט מסע הביא ל-67% מכלל השיחה ברשת על פרסומות ■ החשד כי קמפיין הפרצופים של סלקום מועתק גרר 20% מהשיחה ברשת
תוריד מהקמפיין את השילוט "אבודים" ו"נעדרים" ותסיר את המילה "התבוללות" ■ מסקר הפרסומות המדוברות ברשת של "גלובס" עולה כי 90% מהתגובות לקמפיין היו שליליות
Twisted Fly: הקמפיין באמצעות משרד הפרסום דרורי-שלומי, שבו מופיעים יהודים המדומים לנעדרים, עורר תגובות שליליות רבות בקרב הגולשים
אלעזר שטרןדני דנוןהתנדבותיאיר לפידיצחק הרצוגישראל במלחמהישראל מתגייסתמינוי בכיריםעומר ינקלביץ'תרומות